Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

en alweer een lekkere beuker uit de mouw geschud van bob! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meesterlijk nummer, en die outro is nog beter dan de outro van You're Next! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 23:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is echt geen giga-beukplaat a la Scary Noises of Magic. Het heeft iets duisters, maar ook iets euforisch. De melodie in de climax is machtig fijn, het hele nummer klopt gewoon :) Heerlijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat is zo geschikt om met je handen mee te doen haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 23:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer, maar niet het niveau Scary Noises/Sleepwalker
Ook Musical Analyses vind ik lekkerder klinken zo op het eerste oog ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 18:02 
 

http://www.junodownload.com/ultraplayer ... =0&s=01-18
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Meesterlijk nummer, en die outro is nog beter dan de outro van You're Next! :worship:


Eensch, die holle huilende screech is vet. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

check die kop haha super nummer :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die B-Front solo eentonig vinden moeten dit nummer maar eens goed luisteren.

dawasiknie schreef:
Fok de haterzz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:41 
 
Hardtraxxer

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:46 
 
Artiest

Vind de kicks een beetje tegen vallen, verder herken ik wat van de gedachtegang van B-Front hierin zoals je ziet in tracks als Godz Powerr en Magic. past veel meer bij hem dan de "Ozzy Osbourne" uit te hangen van de hardstyle.
Behalve de matige kicks is het verder wel een lekker plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

Kijk, officiele preview dus release zal wel niet zo lang meer duren dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
past veel meer bij hem dan de "Ozzy Osbourne" uit te hangen van de hardstyle.


Wut
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 14:11 
 

Dakpan schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
past veel meer bij hem dan de "Ozzy Osbourne" uit te hangen van de hardstyle.


Wut

wtf bedoel je daar mee te zeggen dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 14:16 
 
Artiest

Dat hij niet moet proberen de Dark Lord uit te hangen van hardstyle, want ik vind dat heel veel B-Front platen die "duister" moeten zijn zo ongeïnspireerd en gemaakt zijn. De stijl van heel duister past niet bij hem, die sfeer weet hij bijna nooit echt goed neer te zetten, laat dat over aan andere producers, deze stijl past meer bij hem.
Dat bedoel ik met de Ozzy Osbourne uit te hangen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Dat hij niet moet proberen de Dark Lord uit te hangen van hardstyle, want ik vind dat heel veel B-Front platen die "duister" moeten zijn zo ongeïnspireerd en gemaakt zijn. De stijl van heel duister past niet bij hem, die sfeer weet hij bijna nooit echt goed neer te zetten, laat dat over aan andere producers, deze stijl past meer bij hem.
Dat bedoel ik met de Ozzy Osbourne uit te hangen. :thumbup:


Die 'Donkere style' hanteert B-Front al bijna vanaf t prille begin, toen die nog releasde op DJS. Dus dat is gewoon zijn ding. Dit nummer is trouwens ook gewoon duister dus snap je punt niet helemaal.
In mijn ogen is B-Front de Dark Lord van de scene want niemand kan een duister nummer zo goed neerzetten als hem, maar dat zal wel per mening verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 14:34 
 
Artiest

Dakpan schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Dat hij niet moet proberen de Dark Lord uit te hangen van hardstyle, want ik vind dat heel veel B-Front platen die "duister" moeten zijn zo ongeïnspireerd en gemaakt zijn. De stijl van heel duister past niet bij hem, die sfeer weet hij bijna nooit echt goed neer te zetten, laat dat over aan andere producers, deze stijl past meer bij hem.
Dat bedoel ik met de Ozzy Osbourne uit te hangen. :thumbup:


Die 'Donkere style' hanteert B-Front al bijna vanaf t prille begin, toen die nog releasde op DJS. Dus dat is gewoon zijn ding. Dit nummer is trouwens ook gewoon duister dus snap je punt niet helemaal.
In mijn ogen is B-Front de Dark Lord van de scene want niemand kan een duister nummer zo goed neerzetten als hem, maar dat zal wel per mening verschillen.


Ik vind dat mensen als
Kodex
The Beholder
The Machine
Max Enforcer
Donkey Rollers
Alpha Twins
Carnifex
Chris One

Veel beter een duistere sfeer kunnen creëren dan B-Front, de melo's klinken gemaakt duister, alsof die denkt ik sta bekend als duister, dus moet duistere melo's maken. De enige plaat van B-Front (solo) waarin ik vind dat hij een goede duistere sfeer heeft neer weten te zetten is Sleepwalker, de rest solo klinkt gewoon niet.
Je moet overigens het begrip "duister" en "ruig" hier niet door elkaar gaan halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 14:34 
 
Hardtraxxer

Het beste nummer van b-front tot nu toe, en dat zegt behoorlijk wat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:

Ik vind dat mensen als

Kodex
The Beholder
The Machine
Max Enforcer
Donkey Rollers
Alpha Twins
Carnifex
Chris One

Veel beter een duistere sfeer kunnen creëren dan B-Front, de melo's klinken gemaakt duister, alsof die denkt ik sta bekend als duister, dus moet duistere melo's maken. De enige plaat van B-Front (solo) waarin ik vind dat hij een goede duistere sfeer heeft neer weten te zetten is Sleepwalker, de rest solo klinkt gewoon niet.
Je moet overigens het begrip "duister" en "ruig" hier niet door elkaar gaan halen.


Jij doet net alsof een duistere track enkel duister kan zijn als de melodie duister is, maar daar is imo meer voor nodig. Voor mij zet een break een enorme sfeer neer gepaart met de vocal, en daarin is B-Front heel goed. Luister maar eens naar Haunted of Magic. Tuurlijk is een melo ook belangrijk maar een break is net zo belangrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 14:50 
 
Artiest

Ik heb het over het gehele plaatje, intro, break, melo, kicks, sounds etc.
Neem een plaat als Fear Reigns Today, een echte duistere plaat.
Ik zeg niet dat B-Front geen duistere platen maakt, ik zeg dat hij daar lang niet zo goed in is als een Kodex, Beholder of Machine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onzin dat het topic in de "gewone" releases sectie dicht is. Er is een officele upload van het label zelf, en iedereen kan ook wel raden dat ie over 2 of misschien 3 weken komt.

Daarnaast zouden er anders veel meer topics dichtgegooid moeten worden. Kijk naar die Digital Age releases, dat is alleen maar gespeculeer. Geen catid's geen datums en je weet ook niet of er stella nova ep komt... miss komt die wel bij Huh? op of zeg het maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 15:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Onzin dat het topic in de "gewone" releases sectie dicht is. Er is een officele upload van het label zelf, en iedereen kan ook wel raden dat ie over 2 of misschien 3 weken komt.

Daarnaast zouden er anders veel meer topics dichtgegooid moeten worden. Kijk naar die Digital Age releases, dat is alleen maar gespeculeer. Geen catid's geen datums en je weet ook niet of er stella nova ep komt... miss komt die wel bij Huh? op of zeg het maar.


Maar bij Digital Age nummertjes is al wel aangekondigd dat ze daadwerkelijk daar op worden gereleased.. hier is eigenlijk niets van bekend, Maar we gaan er wel van uit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Rik schreef:
Onzin dat het topic in de "gewone" releases sectie dicht is. Er is een officele upload van het label zelf, en iedereen kan ook wel raden dat ie over 2 of misschien 3 weken komt.

Daarnaast zouden er anders veel meer topics dichtgegooid moeten worden. Kijk naar die Digital Age releases, dat is alleen maar gespeculeer. Geen catid's geen datums en je weet ook niet of er stella nova ep komt... miss komt die wel bij Huh? op of zeg het maar.


Maar bij Digital Age nummertjes is al wel aangekondigd dat ze daadwerkelijk daar op worden gereleased.. hier is eigenlijk niets van bekend, Maar we gaan er wel van uit ;)

Dit nummer is door fusion geupload + heeft een topic in het releases topic geplaatst door Jowan zelf...

En je denkt dat ie niet op fusion komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik heb het over het gehele plaatje, intro, break, melo, kicks, sounds etc.
Neem een plaat als Fear Reigns Today, een echte duistere plaat.
Ik zeg niet dat B-Front geen duistere platen maakt, ik zeg dat hij daar lang niet zo goed in is als een Kodex, Beholder of Machine.


Noem je ook wat he, Fear Reigns Today, is t anthem van de duistere hardstyle haha. Die is indd duisterder dan menig B-Front plaat maar vind B-Front toch betere en duisterere tracks neerzetten dan Kodex. Bij Kodex is t ook alleen maar een melodie.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks