Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 18:32 
 
Hardtraxxer

Artiest: Bass Modulators

Track(s): OMG (Defqon.1 Endshow Edit)

Sample/video:


Vanaf 6:15.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 18:43 
 
Hardtraxxer

Ik moest denken aan Noisecontrollers, maar verrassend genoeg is het Bass Modulators. Ze slaan zo te horen een nieuwe weg in als je de TBA gedraaid tijdens Defqon ook luistert. Heerlijk, gouwe plaat! En gelukkig zitten die afschuwelijke ping pong kicks er niet in :thumbsup: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke track, maar lijken wel veel invloeden van Noisecontrollers in.
Ook erg lekkere kicks zitten erin :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 18:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jezus! :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doet me denken aan het IQON anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke sound design zeg! Kan toch haast niet missen dat Noisecontrollers hier even aan de knoppen heeft geholpen. Ik zou zweren dat hij van hem was toen ik hem hoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 19:19 
 
Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
Heerlijke sound design zeg! Kan toch haast niet missen dat Noisecontrollers hier even aan de knoppen heeft geholpen. Ik zou zweren dat hij van hem was toen ik hem hoorde.


Dit + geweldige plaat. Hou echt van die dubstep invloeden :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg vette track :drool: :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gru-we-lijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die dubstep sounds in het begin echt niks >.< klinkt gerecycled vanuit 2013. Verder wel erg dik, ook al is het een kort stukje
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 21:59 
 
Hardtraxxer

Is dit niet gewoon met de oude soundbank van NC gedaan? Hoe vaker ik hem luister, hoe meer ik NC terug hoor in deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Is dit niet gewoon met de oude soundbank van NC gedaan? Hoe vaker ik hem luister, hoe meer ik NC terug hoor in deze plaat.


Yep jij niet alleen, lijkt mij heel erg op Iqon Anthem & Still Speedin bootleg
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 22:28 
 
Hardtraxx Crew

Doet me heel erg denken aan Quatre Mains dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Is dit niet gewoon met de oude soundbank van NC gedaan? Hoe vaker ik hem luister, hoe meer ik NC terug hoor in deze plaat.

Ik vind het ook heel erg als Noisecontrollers klinken en kan bijna niet geloven dat dit van Bass Modulators is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 11:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ze zitten zo vaak samen in de studio dat je er wel uit van kan gaan dat ze sounds hebben overgenomen van NC (niet een op een Thyron natuurlijk) maar wel geïnspireerd.

Maar Bass Modulators produceren echt wel zelf. Zeker wanneer je weet dat zij enigszins de Michel Pollen waren van Scantraxx (track beoordelen e.d.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeggen dat ze dit niet zelf hebben gemaakt gaat wel heel erg ver, maar als je oren op je hoofd hebt dan kan je horen dat dit de signature sound(van de afgelopen jaren) van Noisecontrollers is. Ik geloof echt wel dat Bass Modulators heel erg sterk kunnen produceren, maar het verbaasd me gewoon enorm dat dit geen Noisecontrollers plaat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 12:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Zeggen dat ze dit niet zelf hebben gemaakt gaat wel heel erg ver, maar als je oren op je hoofd hebt dan kan je horen dat dit de signature sound(van de afgelopen jaren) van Noisecontrollers is. Ik geloof echt wel dat Bass Modulators heel erg sterk kunnen produceren, maar het verbaasd me gewoon enorm dat dit geen Noisecontrollers plaat is.


Iedereen kan dat horen, maar zoals gezegd, hun zitten enorm veel met NC in de studio, natuurlijk ga je dan dingen van hem leren en overnemen. Het is Noisecontrollers..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 21:16 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
ThaBomba. schreef:
Zeggen dat ze dit niet zelf hebben gemaakt gaat wel heel erg ver, maar als je oren op je hoofd hebt dan kan je horen dat dit de signature sound(van de afgelopen jaren) van Noisecontrollers is. Ik geloof echt wel dat Bass Modulators heel erg sterk kunnen produceren, maar het verbaasd me gewoon enorm dat dit geen Noisecontrollers plaat is.


Iedereen kan dat horen, maar zoals gezegd, hun zitten enorm veel met NC in de studio, natuurlijk ga je dan dingen van hem leren en overnemen. Het is Noisecontrollers..


Volgens mij kregen ze gewoon toegang tot de soundbank van NC ofzo en hebben ze daar een plaat mee gemaakt. Noisecontrollers geeft wel vaker dingen aan producers en het zijn de beste vrienden van elkaar, dus waarom niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 11:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weet niet hoeveel 'edit' het is, maar is blijkbaar de Defqon edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Ik vind die dubstep sounds in het begin echt niks >.< klinkt gerecycled vanuit 2013. Verder wel erg dik, ook al is het een kort stukje


Hier sluit ik me bij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 18:03 
 
Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Weet niet hoeveel 'edit' het is, maar is blijkbaar de Defqon edit.


Klinkt als een mid intro. Ben benieuwd naar het vervolg.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks