Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

derniels schreef:
RobertV schreef:
Maximum schreef:
Diepte pund van Qlimax 2010 dit, verschrikkelijke break die ook nog is heel lang duurt en dan een poging tot een hard beuk stukje. Nee dit is m niet voor mij! :sick:

Jij kunt echt niet spellen of wel? Dieptepunt schrijf je vooralsnog altijd met een t en niet met een d... Zag toen straks ook al hoogtepunt met een d staan.. Volgensmij kijk jij trouwens meer naar de naam die ervoor staat en als je ziet dat het van brennan heart is dat het gewoon per defenitie al niet goed is en het verder weinig uitmaakt hoe de plaat klinkt..


als je dan toch aan het mierenneuken bent, "toen straks" klopt ook niet helemaal pannekoek

Vertel me dan hoe het wel moet pannenkoek. Tja als je toch aan het mierenneuken bent. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moeten we de topic titel niet aanpassen in; "Het correcte spellings topic". Jezus Hé
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hele break is niks wat er daarna komt klinkt wel lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 20:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Moeten we de topic titel niet aanpassen in; "Het correcte spellings topic". Jezus Hé

Ja kun je dat niet even regelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 20:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bende :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anders doen jullie even gezellig. :/

Track zelf vond ik ronduit vervelend toen ik hem hoorde. Als je na 2x een ellendig lange break een korte track doet en dan DIT? Nee dankuwel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 22:56 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Nikkel schreef:
Ik wil de plaat wel eens live horen, als dat nog eens gaat gebeuren (aangezien het een Qlimax DJ Tool is?).
Dan geef ik wel een oordeel, meeste mensen gaan toch wel los wanneer ze een plaat horen
die ze normaal minder vinden.


Volgens mij is het helemaal geen DJ Tool, anders zouden ze 'm ook niet afmaken.

Zo staat hij wel bij BH in zijn top 10 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocambo schreef:
PNXRMX schreef:
Nikkel schreef:
Ik wil de plaat wel eens live horen, als dat nog eens gaat gebeuren (aangezien het een Qlimax DJ Tool is?).
Dan geef ik wel een oordeel, meeste mensen gaan toch wel los wanneer ze een plaat horen
die ze normaal minder vinden.


Volgens mij is het helemaal geen DJ Tool, anders zouden ze 'm ook niet afmaken.

Zo staat hij wel bij BH in zijn top 10 ;)


Ah prima, wist ik niet ;) Mss dat het eerst als tool gepland was, maar dat ze 'm nu toch willen releasen ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 00:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Me zus gaat deze week de vocals opnieuw inzingen, hij wilde een hogere toonhoogte ofzoiets :D
maar over de plaat, kvin de climax wel vet, alleen de break is weer eens veel te lang
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 00:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het idee van de track wel leuk, alleen de break is echt te simpel en vreselijk voor woorden. Hoe die screeches gaan en de melodie overheersen en de kicks een beetje op en neer vind ik wel leuk. Ik vind het buiten die break voor een BH-plaat best leuk. Het is niet helemaal mijn ding maar kan er prima mee door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 01:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind die tweede climax waarin melodie en screeches elkaar afwisselen wel erg goed in elkaar steken, en ook goed klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 02:19 
 
Artiest

Het doet me vrij weinig, van alle platen die Brennan Heart en Prophet laatste tijd hebben uitgebracht klinkt deze nog als minst. Misschien dat t aan kwaliteit ligt, maar goed, we zullen wel zien als er HQ preview is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 04:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Zat toevallig net met 'n maat van een broodje frikandel te genieten op de tribune. Haha het was wel echt heel mooi om met dit nummer over het hele publiek uit te kijken. Die herinnering is ook meer de reden dat ik het nummer kan waarderen.

Dat broodje frikandel doet 't 'm xD

Edit: even geluisterd, wat een crap trouwens... Ga er vanuit dat dit bij een tool blijft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stiekem is deze track gewoon reclame voor Menzis. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 12:54 
 
Hardtraxxer

i am here to WAKE YOU UP!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 16:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Taxi schreef:
Zat toevallig net met 'n maat van een broodje frikandel te genieten op de tribune. Haha het was wel echt heel mooi om met dit nummer over het hele publiek uit te kijken. Die herinnering is ook meer de reden dat ik het nummer kan waarderen.

Dat broodje frikandel doet 't 'm xD

Edit: even geluisterd, wat een crap trouwens... Ga er vanuit dat dit bij een tool blijft :)


Ik kon alleen maar een broodje kroket halen :(
haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

i am here to WAKE YOU UP!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Stiekem is deze track gewoon reclame voor Menzis. :P


Hahaha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:09 
 
Hardtraxx Addict

Ik zag van de week ergens voorbij komen dat The Prophet een track ging afmaken die Brennan Heart had afgespeeld op Qlimax.. en het was een collab van hun samen dus ik vemoed dat het om deze gaaT
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Ik zag van de week ergens voorbij komen dat The Prophet een track ging afmaken die Brennan Heart had afgespeeld op Qlimax.. en het was een collab van hun samen dus ik vemoed dat het om deze gaaT


vermoed ik ook, want BH twitterde ook dat hij de break eruit ging halen !! :thumbsup:

Bron:

Citaat:
had a great day in the studio with @djtheprophet. Decided to cut the break of 'Wake Up'!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: @E-Rik
Was een grapje van een hardtraxx-member ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
:lol: @E-Rik
Was een grapje van een hardtraxx-member ;)

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Minder minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cool :D
Lekker plaatje :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 14:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeker lekker.:D
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks