Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:03 
 
Hardtraxxer

Artiest: Brennan Heart & the Prophet

Track(s): Wake You Up

Sample/video:

Best goed plaatje voor BH. :)
Hij gaat de goede kant op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gruwelijk nummer!

"Some where over the rainbow!!!!"
:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke track :D Hoorde die break en knapte meteen af maar het stukje daarna klonk toch erg goed en heb gelezen dat ze nu de break eruit hebben geknipt dus dat is nog beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Haha dat was iemand die de quote aanpaste :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Break is bagger, dit moet ingekort worden.
Daarna is het allemaal heel vet!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Break is walgelijk, die moeten ze verbranden en zich schamen.
Daarna is het allemaal wel oke!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat je je als gevestigde producer hier nog mee durft te identificeren.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 15:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker :yay: Tja die break is misschien live ook wel mooi om de sfeer erin te krijgen. Ik vind het er wel bij passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diepte pund van Qlimax 2010 dit, verschrikkelijke break die ook nog is heel lang duurt en dan een poging tot een hard beuk stukje. Nee dit is m niet voor mij! :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afschuwelijk en over the rainbow kots ik nu al helemaal uit na die reclame die ook op de tv is. Wat er na de break komt vind ik ook niet zo wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zat toevallig net met 'n maat van een broodje frikandel te genieten op de tribune. Haha het was wel echt heel mooi om met dit nummer over het hele publiek uit te kijken. Die herinnering is ook meer de reden dat ik het nummer kan waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 17:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Diepte pund van Qlimax 2010 dit, verschrikkelijke break die ook nog is heel lang duurt en dan een poging tot een hard beuk stukje. Nee dit is m niet voor mij! :sick:

Jij kunt echt niet spellen of wel? Dieptepunt schrijf je vooralsnog altijd met een t en niet met een d... Zag toen straks ook al hoogtepunt met een d staan.. Volgensmij kijk jij trouwens meer naar de naam die ervoor staat en als je ziet dat het van brennan heart is dat het gewoon per defenitie al niet goed is en het verder weinig uitmaakt hoe de plaat klinkt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robert je begint echt een irritant ventje te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 17:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Maximum schreef:
Diepte pund van Qlimax 2010 dit, verschrikkelijke break die ook nog is heel lang duurt en dan een poging tot een hard beuk stukje. Nee dit is m niet voor mij! :sick:

Jij kunt echt niet spellen of wel? Dieptepunt schrijf je vooralsnog altijd met een t en niet met een d... Zag toen straks ook al hoogtepunt met een d staan.. Volgensmij kijk jij trouwens meer naar de naam die ervoor staat en als je ziet dat het van brennan heart is dat het gewoon per defenitie al niet goed is en het verder weinig uitmaakt hoe de plaat klinkt..

Hij legt toch uit wat hij slecht vindt aan de plaat? Dan heeft ie hem gewoon geluisterd. En een beetje mensen gaan aanvallen op spelfouten is voor 15-jarigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 18:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lol? Ik mag iemand toch wel op zijn spelfouten wijzen? Ik typ gewoon normaal Nederlands dus dan verwacht ik dat van een ander net zo goed. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet iedereen is misschien even capabel daarin. Heb daar ook respect voor! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Lol? Ik mag iemand toch wel op zijn spelfouten wijzen? Ik typ gewoon normaal Nederlands dus dan verwacht ik dat van een ander net zo goed. ;)

Je kant dat tog gwn lesen, of nied?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 18:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
RobertV schreef:
Lol? Ik mag iemand toch wel op zijn spelfouten wijzen? Ik typ gewoon normaal Nederlands dus dan verwacht ik dat van een ander net zo goed. ;)

Je kant dat tog gwn lesen, of nied?

Zeg je dat ook altijd tegen je Nederlands leraar als je een fout hebt gemaakt in je spellingstoets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Maximum schreef:
Diepte pund van Qlimax 2010 dit, verschrikkelijke break die ook nog is heel lang duurt en dan een poging tot een hard beuk stukje. Nee dit is m niet voor mij! :sick:

Jij kunt echt niet spellen of wel? Dieptepunt schrijf je vooralsnog altijd met een t en niet met een d... Zag toen straks ook al hoogtepunt met een d staan.. Volgensmij kijk jij trouwens meer naar de naam die ervoor staat en als je ziet dat het van brennan heart is dat het gewoon per defenitie al niet goed is en het verder weinig uitmaakt hoe de plaat klinkt..


Volgens mij
definitie
en de laatste zin loopt voor geen meter
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 18:39 
 
Hardtraxx Addict

RobertV schreef:
Roebén schreef:
RobertV schreef:
Lol? Ik mag iemand toch wel op zijn spelfouten wijzen? Ik typ gewoon normaal Nederlands dus dan verwacht ik dat van een ander net zo goed. ;)

Je kant dat tog gwn lesen, of nied?

Zeg je dat ook altijd tegen je Nederlands leraar als je een fout hebt gemaakt in je spellingstoets?


Zitten we hier op school dan?
Beter weet on-topic hier! ;)

Ik wil de plaat wel eens live horen, als dat nog eens gaat gebeuren (aangezien het een Qlimax DJ Tool is?).
Dan geef ik wel een oordeel, meeste mensen gaan toch wel los wanneer ze een plaat horen
die ze normaal minder vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Ik wil de plaat wel eens live horen, als dat nog eens gaat gebeuren (aangezien het een Qlimax DJ Tool is?).
Dan geef ik wel een oordeel, meeste mensen gaan toch wel los wanneer ze een plaat horen
die ze normaal minder vinden.


Volgens mij is het helemaal geen DJ Tool, anders zouden ze 'm ook niet afmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 19:02 
 
Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Nikkel schreef:
Ik wil de plaat wel eens live horen, als dat nog eens gaat gebeuren (aangezien het een Qlimax DJ Tool is?).
Dan geef ik wel een oordeel, meeste mensen gaan toch wel los wanneer ze een plaat horen
die ze normaal minder vinden.


Volgens mij is het helemaal geen DJ Tool, anders zouden ze 'm ook niet afmaken.


Ik zag het er voor staan en vond het ook al raar! Daarom ook het vraagteken. ;)
Misschien even iemand de beginpost aanpassen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 19:02 
 

PNXRMX schreef:
RobertV schreef:
Maximum schreef:
Diepte pund van Qlimax 2010 dit, verschrikkelijke break die ook nog is heel lang duurt en dan een poging tot een hard beuk stukje. Nee dit is m niet voor mij! :sick:

Jij kunt echt niet spellen of wel? Dieptepunt schrijf je vooralsnog altijd met een t en niet met een d... Zag toen straks ook al hoogtepunt met een d staan.. Volgensmij kijk jij trouwens meer naar de naam die ervoor staat en als je ziet dat het van brennan heart is dat het gewoon per defenitie al niet goed is en het verder weinig uitmaakt hoe de plaat klinkt..


Volgens mij
definitie
en de laatste zin loopt voor geen meter

Hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Maximum schreef:
Diepte pund van Qlimax 2010 dit, verschrikkelijke break die ook nog is heel lang duurt en dan een poging tot een hard beuk stukje. Nee dit is m niet voor mij! :sick:

Jij kunt echt niet spellen of wel? Dieptepunt schrijf je vooralsnog altijd met een t en niet met een d... Zag toen straks ook al hoogtepunt met een d staan.. Volgensmij kijk jij trouwens meer naar de naam die ervoor staat en als je ziet dat het van brennan heart is dat het gewoon per defenitie al niet goed is en het verder weinig uitmaakt hoe de plaat klinkt..


als je dan toch aan het mierenneuken bent, "toen straks" klopt ook niet helemaal pannekoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 19:55 
 

niks voor mij!
misschien moet ik deze eerst live horen ;)
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks