Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 12:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Haha, moest stiekem wel lachen door jullie opmerkingen. :lol:
Meningen mag je natuurlijk altijd hebben, maar heb meer het gevoel dat jullie je mening laten vormen door het feit dat deze plaat is gepremiered op Qlimax. Als het een ander feest was geweest, had het misschien minder haat gehad.


Want iedereen op Hardtraxx was ook op Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

poh echt een goed nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als er een artiest is die respect verdient is het wel Da Tweekaz. Jarenlang niet geprogrammeerd door de grote organisaties om hun stijl. Buiten de grote evenementen om gegroeid tot de meeste constante hardstyle artiest in de DJ MAG en in het buitenland niet veel minder groot als een Headhunterz.

Lijkt me dan ook niet meer dan terecht dat ze op Qlimax vasthouden aan hun eigen stijl en een nieuw dranknummer presenteren, ik vind het geniaal en kan hier alleen maar voor klappen. Wat mij betreft de enige euforische artiest met écht een eigen stijl :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 13:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Als er een artiest is die respect verdient zijn het wel Da Tweekaz. Jarenlang niet geprogrammeerd door de grote organisaties om hun stijl. Buiten de grote evenementen om gegroeid tot de meeste constante hardstyle artiest in de DJ MAG en in het buitenland niet veel minder groot als een Headhunterz.

Lijkt me dan ook niet meer dan terecht dat ze op Qlimax vasthouden aan hun eigen stijl en een nieuw dranknummer presenteren, ik vind het geniaal en kan hier alleen maar voor klappen. Wat mij betreft de enige euforische artiest met écht een eigen stijl :worship:


Ze hebben zeker een eigen stijl, heb daar ook veel respect voor. Vooral hoe ze ondanks deze vrolijke stijl toch kunnen doorbreken tot de grotere namen.

Maar dan kunnen veel mensen dit nummer nog wel kinderlijk vinden. Zeker een nummer als dit vind ik nogal een verschil met bijvoorbeeld Faded remix, Believe, Become e.d.

En imo kun je Noisecontrollers, Headhunterz, Andy Svge, Sound Rush, Psyko Punkz en Wasted Penguinz ook wel in het rijtje van een eigen stijl zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 13:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Als er een artiest is die respect verdient is het wel Da Tweekaz. Jarenlang niet geprogrammeerd door de grote organisaties om hun stijl.

Ja bij dezen mijn respect voor Da Tweekaz omdat de grote organisaties ze steeds niet geboekt hebben. Ik ga direct een CD kopen. :/

Titatovenaar schreef:
Wat mij betreft de enige euforische artiest met écht een eigen stijl :worship:

Gozer, wát een onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier luister ik toch echt niet graag naar alleen is dit natuurlijk per festival weer verschillend hoe je dit in wilt vullen. Het geeft wel veel energie en zorgt wel voor een bepaald sfeertje dus snap wel dat mensen hier van kunnen houden, alleen is dit niet voor mij weg gelegd. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je kan hier eindeloos over doorborduren maar uiteindelijk draait het toch om persoonlijke smaak? Ik was zelf niet op Qlimax maar als de act in de smaak valt bij het grote publiek dan is het toch gewoon een geslaagde act? Zelf vind ik hun stijl ook niet bij het Qlimax concept passen, maar dat echte Qlimax gevoel in een gemiddelde qlimax set is tegenwoordig sowieso al ver te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Je kan hier eindeloos over doorborduren maar uiteindelijk draait het toch om persoonlijke smaak? Ik was zelf niet op Qlimax maar als de act in de smaak valt bij het grote publiek dan is het toch gewoon een geslaagde act? Zelf vind ik hun stijl ook niet bij het Qlimax concept passen, maar dat echte Qlimax gevoel in een gemiddelde qlimax set is tegenwoordig sowieso al ver te zoeken.


Maar dit gaat dan nog een stapje verder. Jodelahiti
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 17:18 
 
Hardtraxx Addict

Geweldig!! :lol: :lol:

Natuurlijk wel gewoon idioot dat ze op Qlimax stonden, maar goed, Heb Q-dance jaren geleden al opgegeven dus 't zal me een worst wezen. Trollolol! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 17:21 
 
Hardtraxx Addict

Japper28 schreef:
Je kan hier eindeloos over doorborduren maar uiteindelijk draait het toch om persoonlijke smaak? Ik was zelf niet op Qlimax maar als de act in de smaak valt bij het grote publiek dan is het toch gewoon een geslaagde act? Zelf vind ik hun stijl ook niet bij het Qlimax concept passen, maar dat echte Qlimax gevoel in een gemiddelde qlimax set is tegenwoordig sowieso al ver te zoeken.

Dus als Justin Bieber in de smaak valt bij het grote publiek is het ook een geslaagde act? Hou toch op. Ben het wel met je laatste zin eens though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 17:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Japper28 schreef:
Je kan hier eindeloos over doorborduren maar uiteindelijk draait het toch om persoonlijke smaak? Ik was zelf niet op Qlimax maar als de act in de smaak valt bij het grote publiek dan is het toch gewoon een geslaagde act? Zelf vind ik hun stijl ook niet bij het Qlimax concept passen, maar dat echte Qlimax gevoel in een gemiddelde qlimax set is tegenwoordig sowieso al ver te zoeken.

Dus als Justin Bieber in de smaak valt bij het grote publiek is het ook een geslaagde act? Hou toch op. Ben het wel met je laatste zin eens though.


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Dus als Justin Bieber in de smaak valt bij het grote publiek is het ook een geslaagde act?


Je geeft hier wel beetje een misplaatst voorbeeld, maar goed. Als die koters een fijne avond hebben dan is de act toch geslaagd lijkt me?

Punt is dat als hun set niet bij je in de smaak viel die avond, kan je nog niet voor iedereen beslissen dat hun set ook daadwerkelijk kut was. Ja, een deel van hun track keuzes paste totaal niet bij het concept, maar het is maar net hoeveel schijt je daaraan hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 17:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is pop muziek, als het populair wordt, dan is het geslaagd. Doel bereikt. :lol:

En idd, als men het leuk vindt, kun je niet voor ze bepalen dat het kut is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 00:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan me goed voorstellen dat mensen dit niet op Qlimax niet willen horen (zelf was ik er dit jaar niet bij). Tis een komisch nummertje verder, maar als ik dit luister na bijvoorbeeld Twilight Zone van D-block & S-te-fan, dan begrijp ik het volkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 01:08 
 
Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Als er een artiest is die respect verdient is het wel Da Tweekaz. Jarenlang niet geprogrammeerd door de grote organisaties om hun stijl. Buiten de grote evenementen om gegroeid tot de meeste constante hardstyle artiest in de DJ MAG en in het buitenland niet veel minder groot als een Headhunterz.

Lijkt me dan ook niet meer dan terecht dat ze op Qlimax vasthouden aan hun eigen stijl en een nieuw dranknummer presenteren, ik vind het geniaal en kan hier alleen maar voor klappen. Wat mij betreft de enige euforische artiest met écht een eigen stijl :worship:


Deels mee eens maar

Citaat:
Wat mij betreft de enige euforische artiest met écht een eigen stijl :worship:


Alsjeblieft hou op :lol: inb4 'is mijn mening' maar een mening kan natuurlijk ook gewoon ergerlijk vaag zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 02:11 
 
Hardtraxx Addict

Japper28 schreef:
InfinI schreef:
Dus als Justin Bieber in de smaak valt bij het grote publiek is het ook een geslaagde act?


Je geeft hier wel beetje een misplaatst voorbeeld, maar goed. Als die koters een fijne avond hebben dan is de act toch geslaagd lijkt me?

Punt is dat als hun set niet bij je in de smaak viel die avond, kan je nog niet voor iedereen beslissen dat hun set ook daadwerkelijk kut was. Ja, een deel van hun track keuzes paste totaal niet bij het concept, maar het is maar net hoeveel schijt je daaraan hebt.

Dan verschilt mijn interpretatie van het woord "geslaagd" met die van jou. In de zin dat mensen een fijne avond hebben, zeker geslaagd. In de zin dat het niet bestemd "hoort" te zijn voor Qlimax, nee. Ditzelfde geldt voor Justin Bieber, in extreme zin, die werkelijk waar helemaal niks toe voegt / toegevoegd heeft aan welk muziekgenre dan ook. Dat een paar miljoen 15 jarige meisjes die nog geen ontwikkelde kennis van muziek hebben er los op gaan, kun je inderdaad zien als "geslaagd". Net zoals dat je zijn bankrekening als "geslaagd" kunt zien. Het is dus maar net hoe je er tegen aan kijkt.

Dat je over smaak begint vind ik apart, want dat heeft hier vrij weinig mee te maken imo. Of het nou wel of niet in je smaak valt, "is" het alsnog idioot dat ze op Qlimax staan. Wederom eens met je laatste zin overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stanley3x0 schreef:
Rick B schreef:
Waar zit je met je hoofd om met deze ellende aan te komen op Qlimax.


Bij Q-Dance op kantoor.. al sinds Da Tweekaz & In-phase - Bad Habits..
Dus het zat er wel een beetje aan te komen ;)

He Stanley, lang niet gezien. Waar hang jij tegenwoordig uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 11:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Titatovenaar schreef:
Wat mij betreft de enige euforische artiest met écht een eigen stijl :worship:

Gozer, wát een onzin.


Het is wel een onderscheidende stijl.
Je kunt precies horen wanneer het een Da Tweekaz track is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 11:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sjorz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Titatovenaar schreef:
Wat mij betreft de enige euforische artiest met écht een eigen stijl :worship:

Gozer, wát een onzin.


Het is wel een onderscheidende stijl.
Je kunt precies horen wanneer het een Da Tweekaz track is. :)

Yo Sjorz bedankt voor je opheldering. Ik heb ff geluisterd en het lukt me al aardig tweekaz platen te onderscheiden. Goeie tip, heb je meer?

Het ging mij vooral om het woord enige. Net of je zoals BB ook al zegt geen PP plaat van een NC plaat kunt onderscheiden. Vind het vrij opzienbarend als je een label runt en dit soort onzin verkondigt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was echt een flinke wtf op Qlimax dit :lol: maar kon er wel om lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Yo Sjorz bedankt voor je opheldering. Ik heb ff geluisterd en het lukt me al aardig tweekaz platen te onderscheiden. Goeie tip, heb je meer?


xd no problem haha, maar snap hem nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Wat mij betreft de enige euforische artiest met écht een eigen stijl :worship:


Ja, wie wil Da Tweekaz hun stijl nou na-apen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik. Elke dag op de wc lulllllllllz garp
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 17:44 
 
Hardtraxx Newbie

Wat is het probleem nu?

Als je een DJ uitnodigt, dan nodig je hem uit voor wie hij is en zijn muziek. Meestal omdat je weet dat hij een grote aanhang heeft onderbouwd door zijn stijl. Denk ook eens aan de fans die wel voor Da TweekaZ en hun stijl gekomen zijn?

Het is niet omdat jullie dit nummer niet goed vinden en het anders is dan gewoonlijk op Qlimax, dat (het duo) Da TweekaZ daarmee een fout begaat. Ik begrijp dat jullie een mening hebben, maar ik vind die onzin over dat dit lied niet thuis hoort op Qlimax belachelijk. Als je Da TweekaZ uitnodigt kan je zoiets verwachten en klaarblijkelijk vindt het team van Qlimax zelf dit dus wel gepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 18:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mar-T-Nez schreef:
Wat is het probleem nu?

Als je een DJ uitnodigt, dan nodig je hem uit voor wie hij is en zijn muziek. Meestal omdat je weet dat hij een grote aanhang heeft onderbouwd door zijn stijl. Denk ook eens aan de fans die wel voor Da TweekaZ en hun stijl gekomen zijn?

Het is niet omdat jullie dit nummer niet goed vinden en het anders is dan gewoonlijk op Qlimax, dat (het duo) Da TweekaZ daarmee een fout begaat. Ik begrijp dat jullie een mening hebben, maar ik vind die onzin over dat dit lied niet thuis hoort op Qlimax belachelijk. Als je Da TweekaZ uitnodigt kan je zoiets verwachten en klaarblijkelijk vindt het team van Qlimax zelf dit dus wel gepast.


Nee gewoon voor de populariteit. Dat is Q.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle