Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 18:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke melodie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is echt gruwelijk goed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 18:58 
 
Hardtraxxer

Deze mag heel snel gereleased worden :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke ploat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind deze maar slapjes eerlijk gezegd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand enig idee waar die vocals vandaag komen? Komt me namelijk erg bekend voor maar kan er niet op komen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle Mafia - Redemption Born? Alhoewel de vocals daarin wel anders zijn, de melodie achter de vocals is wel hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 20:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Leuk nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 23:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit zo goed :worship: heerlijke melodie met stevige kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 19:35 
 
Hardtraxx Newbie

brianfct65 schreef:
Iemand enig idee waar die vocals vandaag komen? Komt me namelijk erg bekend voor maar kan er niet op komen. >.<

Elyn
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

9:00



Wat een bizar fijne plaat is dit, zeg! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is dat toch met dat slechte ID'en van Q en nu ook b2s? 'Two Silhouettes', en 'promomix' terwijl er 0 promo's inzitten. Pffffffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Wat is dat toch met dat slechte ID'en van Q en nu ook b2s? 'Two Silhouettes', en 'promomix' terwijl er 0 promo's inzitten. Pffffffff

Dat is niet waar promomix voor staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Pedaalemre schreef:
Wat is dat toch met dat slechte ID'en van Q en nu ook b2s? 'Two Silhouettes', en 'promomix' terwijl er 0 promo's inzitten. Pffffffff

Dat is niet waar promomix voor staat.


Ja ik weet dat 'promomix' volgens de regeltjes gezegd gewoon promotiemix is. Maar in de 'hardstyle volksmond' is promo gewoon een nog nooit eerder geuploade plaat. Word doodmoe van het releasebeleid tegenwoordig, wat nieuw spul uit het niets uploaden gebeurt bijna niet meer. Alles wordt eerst op een feest gedraaid, waarna je 6 maanden ripjes moet replayen tot je ze zat bent. Dan komt de officiele preview en wordt er om de 1-2 maanden 'soon' geroepen en dan nog 6 maanden tot de release. /rantoff
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keek even naar de reacties onder de Youtube video. 1 keer raden wie dit heeft getypt:

Citaat:
In de fik ermee met deze belachelijke cd promo weer met die kut euphoric nep pop style saaie blije house troep onder andere track De block ste fan dat is geen hardstyle muziek x op rotten met dit soort muziek in de hardstyle te draaien hoort er niet in thuis hoe vaak moet ik dat nog zeggen kut b2s q dance scantraxx flikker die dj van podium af weg met die na 2013 euphoric nep blije hardstyle is gewoon net normale house dance muziek geen hardstyle!!!!!!


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

On topic: wat een vreselijk goed nummer :cry: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha wat een held is het toch ook :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 19:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is nog steeds even mongolisch idd maar de rant heb ik nu wel vaak genoeg gehoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Duke schreef:
Pedaalemre schreef:
Wat is dat toch met dat slechte ID'en van Q en nu ook b2s? 'Two Silhouettes', en 'promomix' terwijl er 0 promo's inzitten. Pffffffff

Dat is niet waar promomix voor staat.


Ja ik weet dat 'promomix' volgens de regeltjes gezegd gewoon promotiemix is. Maar in de 'hardstyle volksmond' is promo gewoon een nog nooit eerder geuploade plaat. Word doodmoe van het releasebeleid tegenwoordig, wat nieuw spul uit het niets uploaden gebeurt bijna niet meer. Alles wordt eerst op een feest gedraaid, waarna je 6 maanden ripjes moet replayen tot je ze zat bent. Dan komt de officiele preview en wordt er om de 1-2 maanden 'soon' geroepen en dan nog 6 maanden tot de release. /rantoff

Kom dan met een betere naam emmer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

Exclusive tracks dan. Alhoewel er ook bij tracks die al op 5 verschillende kanalen gepreviewed zijn tegenwoordig [EXCLUSIVE SPLINTERNIEUW NEVER HEARD BEFORE EPIC TUNE] staat :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Exclusive tracks dan. Alhoewel er ook bij tracks die al op 5 verschillende kanalen gepreviewed zijn tegenwoordig [EXCLUSIVE SPLINTERNIEUW NEVER HEARD BEFORE EPIC TUNE] staat :sleep:

Voor zo'n mix sjaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Pedaalemre schreef:
Exclusive tracks dan. Alhoewel er ook bij tracks die al op 5 verschillende kanalen gepreviewed zijn tegenwoordig [EXCLUSIVE SPLINTERNIEUW NEVER HEARD BEFORE EPIC TUNE] staat :sleep:

Voor zo'n mix sjaak.


Ah. 'Delayed, Soon To Be Released But Massively Overplayed Tracks Mix' misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De sfeer in deze plaat is zó gaaf he. Eerst dat gezang, dan die heerlijke euforische melodie en vervolgens nog een stevige/dikke kick in de drop ook! :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Keek even naar de reacties onder de Youtube video. 1 keer raden wie dit heeft getypt

:lol:

HardstyleBoy? :mad: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Keek even naar de reacties onder de Youtube video. 1 keer raden wie dit heeft getypt:

Citaat:
In de fik ermee met deze belachelijke cd promo weer met die kut euphoric nep pop style saaie blije house troep onder andere track De block ste fan dat is geen hardstyle muziek x op rotten met dit soort muziek in de hardstyle te draaien hoort er niet in thuis hoe vaak moet ik dat nog zeggen kut b2s q dance scantraxx flikker die dj van podium af weg met die na 2013 euphoric nep blije hardstyle is gewoon net normale house dance muziek geen hardstyle!!!!!!


:lol:

Kunnen we hard news niet even een dag Hardstylboy laten volgen? Prima content.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle