Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 13:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: Delete

Track(s): Formula

Sample/video:

This is one of my latest tracks which will be released on Spoontech Records on July 4th!

Komt dus samen met Eden en waarschijnlijk nog 2 tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 13:46 
 

Dit knalt lekker zeg, wil zijn tracks echt een keer live horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 13:54 
 
Artiest

Saai, klinkt bijna als een beginner.
Kicks klinken hol, sounds zijn niet briljant en het vult elkaar gewoon niet lekker aan.
Nee vind er totaal niets aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zijn ook platen die je live moet horen en keihard op los moet gaan :D

Volgens mij is dit echt heldig op een feest. Vind het zo thuis ook al goed te luisteren :)

Gewoon beuken, zo hoort het!


Al vind ik ook wel dat z'n platen soms niet een geheel lijken... Eerder een minimix ofzo die om de minuut van plaat verandert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kicks klinken nergens naar, melodie vormt totaal geen geheel, nee dit is echt troep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 16:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die kicks klinken op een goed geluidsysteem zo heerlijk lomp :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die kicks echt lelijk en amateuristisch klinken, ze komen helemaal niet hard over en het is allemaal zo hol als wat. Doe mij Eternal ofzo maar van Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Ik vind die kicks echt lelijk en amateuristisch klinken, ze komen helemaal niet hard over en het is allemaal zo hol als wat. Doe mij Eternal ofzo maar van Delete.

Eternal bevat nagenoeg dezelfde kicks? Dus ik snap niet waarom je deze kicks dan hol en amateuristisch vind klinken? Foepskedoedel V2.0?
De plaatjes van Delete zijn voor mij persoonlijk stuk voor stuk goud waard, heb 1 keer een delete kick live gehoord en dan weet je pas wat echte kicks zijn :)
Ook deze plaat is weer heel dik in orde :worship:
Dat stukje climax icm die superdikke synths en vocals is gewoon een stukje orgasme, heerlijk gewoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 11:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eindelijk een nummer met iets wat op structuur lijkt. Deze hou ik in de gaten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
Kicks klinken nergens naar, melodie vormt totaal geen geheel, nee dit is echt troep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 21:16 
 
Hardtraxxer

Niet dat ik denk wow,maar ook niet slecht. Gewoon een lekker plaatje,wat minder standaard is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Jolle schreef:
Ik vind die kicks echt lelijk en amateuristisch klinken, ze komen helemaal niet hard over en het is allemaal zo hol als wat. Doe mij Eternal ofzo maar van Delete.

Eternal bevat nagenoeg dezelfde kicks? Dus ik snap niet waarom je deze kicks dan hol en amateuristisch vind klinken? Foepskedoedel V2.0?
De plaatjes van Delete zijn voor mij persoonlijk stuk voor stuk goud waard, heb 1 keer een delete kick live gehoord en dan weet je pas wat echte kicks zijn :)
Ook deze plaat is weer heel dik in orde :worship:
Dat stukje climax icm die superdikke synths en vocals is gewoon een stukje orgasme, heerlijk gewoon!


Dat vind ik ook van de kicks in Eternal, alleen die plaat zelf (behalve de kicks) is gewoon vet en deze niet. :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Piaaa schreef:
Jolle schreef:
Ik vind die kicks echt lelijk en amateuristisch klinken, ze komen helemaal niet hard over en het is allemaal zo hol als wat. Doe mij Eternal ofzo maar van Delete.

Eternal bevat nagenoeg dezelfde kicks? Dus ik snap niet waarom je deze kicks dan hol en amateuristisch vind klinken? Foepskedoedel V2.0?
De plaatjes van Delete zijn voor mij persoonlijk stuk voor stuk goud waard, heb 1 keer een delete kick live gehoord en dan weet je pas wat echte kicks zijn :)
Ook deze plaat is weer heel dik in orde :worship:
Dat stukje climax icm die superdikke synths en vocals is gewoon een stukje orgasme, heerlijk gewoon!


Dat vind ik ook van de kicks in Eternal, alleen die plaat zelf (behalve de kicks) is gewoon vet en deze niet. :kiss:

Hmm daar heb je het niet direct over maargoed zal er maar niet op doorgaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 21:49 
 
Artiest

Lol Piaa... wat betrek je mij erbij, puur omdat ik niet geil op jouw soort muziek.
Betrek mij er volgende keer eens niet bij en ga in op wat die jongen zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lol Piaa... wat betrek je mij erbij, puur omdat ik niet geil op jouw soort muziek.
Betrek mij er volgende keer eens niet bij en ga in op wat die jongen zegt.

Hij formuleerde zowat precies dezelfde zin als die van jou ;)
En ik betrek jou erbij wanneer ik dat wil :)
En ja puur omdat je niet geilt op mijn soort muziek, wat dat betreft ben je iig net een wijf, meteen conclusies trekken ^^
En ja eigenljk heb je ook gewoon gelijk, ik ga helemaal niet in op wat die jongen zegt, maar dat komt omdat ik gewoon stiekem verliefd ben op jou natuurlijk :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het staat er een beetje vreemd idd, had er even bij moeten zetten dat ik de hele track niet vet vind en Eternal wel, met nog een paar Delete nummertjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste Delete track die wel lekker vind. Minder rommelig dan z'n eerdere tracks en die kicks vind ik juist wel dik klinken hier. Benieuwd wat hier gaat bijkomen aan release materiaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 08:20 
 
Artiest

Piaaa schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Lol Piaa... wat betrek je mij erbij, puur omdat ik niet geil op jouw soort muziek.
Betrek mij er volgende keer eens niet bij en ga in op wat die jongen zegt.

Hij formuleerde zowat precies dezelfde zin als die van jou ;)
En ik betrek jou erbij wanneer ik dat wil :)
En ja puur omdat je niet geilt op mijn soort muziek, wat dat betreft ben je iig net een wijf, meteen conclusies trekken ^^
En ja eigenljk heb je ook gewoon gelijk, ik ga helemaal niet in op wat die jongen zegt, maar dat komt omdat ik gewoon stiekem verliefd ben op jou natuurlijk :corn:


Volgende keer probeer je maar anders iets duidelijk te maken, beetje nutteloos om op zo'n manier mij erbij te betrekken.
Dan reageer je maar op wat ik zeg, maar mijn mening staat los van de mening van iemand anders, dus ga je op hem in zie ik het nut er niet van in om mij er bij te gaan betrekken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Piaaa schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Lol Piaa... wat betrek je mij erbij, puur omdat ik niet geil op jouw soort muziek.
Betrek mij er volgende keer eens niet bij en ga in op wat die jongen zegt.

Hij formuleerde zowat precies dezelfde zin als die van jou ;)
En ik betrek jou erbij wanneer ik dat wil :)
En ja puur omdat je niet geilt op mijn soort muziek, wat dat betreft ben je iig net een wijf, meteen conclusies trekken ^^
En ja eigenljk heb je ook gewoon gelijk, ik ga helemaal niet in op wat die jongen zegt, maar dat komt omdat ik gewoon stiekem verliefd ben op jou natuurlijk :corn:


Volgende keer probeer je maar anders iets duidelijk te maken, beetje nutteloos om op zo'n manier mij erbij te betrekken.
Dan reageer je maar op wat ik zeg, maar mijn mening staat los van de mening van iemand anders, dus ga je op hem in zie ik het nut er niet van in om mij er bij te gaan betrekken. :thumbup:

Je hebt snel last van je pik ofniet :) ?
Zal proberen er de volgende keer naast te trappen :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 18:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Speel toch niet zoveel op de man, maakt je inhoudelijk gezien erg zwak :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Speel toch niet zoveel op de man, maakt je inhoudelijk gezien erg zwak :/

Talking 2 me or him ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 19:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Beide
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Beide

Hmm, heb inhoudelijk verder niet zoveel te vertellen eigenlijk, bovendien word het allemaal nogal opgeblazen ^^
Ik zal het hier maar weer bij laten :)
Point made over de track iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 20:53 
 
Hardtraxxer

Who the fuck is Delete? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Who the fuck is Delete? :(

Verdiep je in de muziek, you'll find out ;)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks