Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Radical Redemption

Track(s): Chaos (Radical Redemption Remix)

Sample/video:


Bron:
YT

hardstyle-releases/donkey-rollers-15-years-of-hardstyle-fusioncd009-t59085.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt best prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 19:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die melodie heb ik altijd zo fenomenaal gevonden. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt lekker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja precies waar ik op hoopte, verbeteren doe je zo'n track niet, maar gewoon die geniale melodie in een Radical jasje, gruwelijk!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 20:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaaa klinkt toch erg vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste deel klinkt erg vet, al zit het daar dan ook nog erg dicht bij het origineel. 2e deel is niet nodig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 21:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De eerste climax is zo te horen (grotendeels) een samenvoeging van de 1e en 2e climax van het origineel, top dus. De tweede climax, met die anti, klinkt zo uit dit filmpje stukken minder en haalt er ook het tempo flink uit. Ik wil hem graag in betere kwaliteit horen voordat ik er iets definitiefs over zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
De eerste climax is zo te horen (grotendeels) een samenvoeging van de 1e en 2e climax van het origineel, top dus. De tweede climax, met die anti, klinkt zo uit dit filmpje stukken minder en haalt er ook het tempo flink uit. Ik wil hem graag in betere kwaliteit horen voordat ik er iets definitiefs over zeg.


:yes:

De kicks van Radical zijn de laatste tijd niet helemaal meer naar mijn smaak, dus dat wacht ik nog even af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt op deze kwaliteit heel goed. Dat had ik niet verwacht bij het lezen van de titel. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 08:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Benieuwd idd, maar zal voor mij niet het origineel kunnen overtreffen, top 3 beste hs platen voor mij.

Als losse plaat gezien klinkt het op het eerste gezicht wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 09:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt veel op het origineel! Dat laatste stukje klinkt ook wel vet :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 09:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het vooral top omdat deze track er wellicht voor zorgt dat (ook) het origineel wat vaker gedraaid gaat worden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 10:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chaos staat toch wel in mijn top 10 vetste platen aller tijden, ben daarom ook erg blij dat hij niet te veel aan de originele melodie heeft gesleuteld :thumbsup: Tot nu toe klinkt deze remix best prima! benieuwd naar HQ :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Chaos staat toch wel in mijn top 10 vetste platen aller tijden, ben daarom ook erg blij dat hij niet te veel aan de originele melodie heeft gesleuteld :thumbsup: Tot nu toe klinkt deze remix best prima! benieuwd naar HQ :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is deze remix wel gelukt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bewijst maar weer eens dat dat gejank over "van die plaat moet je afblijven" echt nergens op slaat...

immuunm schreef:
Van die plaat moeten ze afblijven :thumbdown:

Henk-Jan schreef:
Rickzel schreef:
immuunm schreef:
Van die plaat moeten ze afblijven :thumbdown:


Krijgen we dit weer

Normaal ben ik hier ook niet zo van maar dit kan echt maar één kant op xd .

MeneerEend schreef:
denk dat Chaos hetzelfde lot tegemoet gaat als Les Phases:

Afbeelding


Wat vinden jullie er nu van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:10 
 
Hardtraxxer

Klinkt dik! Benieuwd naar de HQ.

Ps: Denken jullie dat Radical opnieuw bezig is met een album? Heeft ondertussen alweer een hele bende ongereleasde tracks staan en we weten dat hij normaal altijd in albums released
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

Wat vinden jullie er nu van?

Ik vind het niks :P Maar dat ligt meer aan mij dan aan deze plaat an sich hoor. Het doet me gewoon niks meer, daar waar de tracks van 'vroeger' en deze in het bijzonder, dat wel deden.
Die reactie van mij was ook voornamelijk vanuit sentiment gepost. Wat mij betreft zijn er namelijk niet veel tracks beter dan het origineel van Chaos. Vandaar dat je dan van te voren al weet dat het niet beter gaat worden :thumbup: .

Verder begrijp ik jullie standpunt ook wel hoor. En daarbij is het natuurlijk ook alleen maar leuk dat mensen op deze manier toch bij het luisteren van het origineel uitkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fair enough! Dat begrijp ik dan ook wel weer volledig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PowerOfHard schreef:
Klinkt dik! Benieuwd naar de HQ.

Ps: Denken jullie dat Radical opnieuw bezig is met een album? Heeft ondertussen alweer een hele bende ongereleasde tracks staan en we weten dat hij normaal altijd in albums released


Zou goed kunnen, sta er niet raar van te kijken als hij voortaan ieder jaar met een album komt tijdens zn eigen feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overtreft het origineel bijlange na niet, maar toch een leuke twist aan gegeven. Hoop het origineel wel weer vaker te horen nu! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 16:31 
 
Hardtraxxer

iRon schreef:
Die melodie heb ik altijd zo fenomenaal gevonden. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 16:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

PowerOfHard schreef:
Klinkt dik! Benieuwd naar de HQ.

Ps: Denken jullie dat Radical opnieuw bezig is met een album? Heeft ondertussen alweer een hele bende ongereleasde tracks staan en we weten dat hij normaal altijd in albums released


Op een paar nummers na is dat wel de standaard werkwijze van Radical en eveneens Angerfist. Dit zodat AoD en MW er weer een event omheen kunnen bouwen
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks