Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

volgens mij vergeten mensen soms dat dit een forum is... Mensen geven gewoon hun mening. Ik kom niet met de gedachten dat ik voorzichtig moet zijn met wat ik typ omdat er misschien een artiest zit te lezen, ik kom hier om MIJN mening te delen, en zo denken verschillende mensen ook. IK ga niet elke keer onderbouwen waarom een track nou bagger is, hij is, in mijn oren, gewoon bagger. Komt er een artiest of wie dan ook mij vragen: waarom vind je dat Frijolrojo? dan ga ik het wel onderbouwen, waarschijnlijk niet zo nauwkeurig als Lyst, maar toch. mening verschillen mag, maar om meteen zo aanvallend te antwoorden omdat mensen niet dezelde mening delen is gewoon triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
En jij vind mij irritant Unkown, kijk naar die 'leuke' reactie van jezelf.

Deze man heeft gwn een punt en dat weten jullie ook wel, maar dat zullen jullie natuurlijk niet toegeven. Je kunt natuurlijk veel beter even met zijn allen 'leuk' doen.


Mitzinator schreef:
sandervanbruggen schreef:
En jij vind mij irritant Unkown,

Maar dat ben je ook. ;o
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 22:26 
 

Zijn derde punt is gwn waar. Staat ook heel duidelijk in het beleid.

Dat jullie mij irritant vinden dat kan, boeit me ook eigenlijk niet zo veel. Alleen de persoon(Unknown) die dat nogal eens uitspreekt plaatst regelmatig zelf van die denigrerende kut reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 00:43 
 
Hardtraxx Veteran

Hey jongens dit is geen facebook waar je allemaal de Gostosa moet gaan uithangen en de pikken van de artiesten gaan zuigen. Als je een track kut vindt dan vind je het kut, en als het je niet aan staat wat hier gezegd tyf je maar lekker op, DOEI.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 01:21 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is best wel een pareltje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 01:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Dit is best wel kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 01:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ah de nieuwe ja-knik generatie met de oude ja-knik generatie (Qlown) in oorlog. Doe mij maar een bakje medium zoute popcorn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 02:03 
 
Hardtraxx Veteran

Oh, heb ik nog maar eens op je teentjes getrapt? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 02:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DJ Drake-D schreef:
Jordi schreef:
DJ Drake-D schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!


Wauw maat helemaal gelijk diezelfde klaag zeikerts posten ook in off-topic/je-droom-auto-t1518.html. Beetje kritiek geven op auto's terwijl ze zelf niet eens 1 gemaakt hebben. Altijd wat te zeuren op dat stomme haattraxx hier. Wat nou als we samen snel de beheerder een berichtje sturen of we onze account uit kunnen wissen? Gaan we snel naar een site waar wel een beetje met niveau gepraat word. Partyflock ofzo?


1. Ik ben jouw maat niet!
2. Goede opstelling als eigenaar zijnde!
3. Ik doel op die mensen, die altijd en alleen maar zitten te klagen. Als die nu eens gewoon met degelijke feedback komen waar de producers wat aan hebben, i.p.v. alleen maar zeiken! "Wat een bagger plaat!"
Onderbouw wat er bagger aan is! Noem verbeter punten in hoe jij het zou doen in jou optiek!

Yo maat. Hoe heb je t voor elkaar gekregen om zoveel onzin in 1 bericht te proppen? Werkelijk niets klopt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 10:48 
 
Hardtraxxer

DJ Drake-D schreef:
Jordi schreef:
DJ Drake-D schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!

1. Ik ben jouw maat niet!
2. Goede opstelling als eigenaar zijnde!
3. Ik doel op die mensen, die altijd en alleen maar zitten te klagen. Als die nu eens gewoon met degelijke feedback komen waar de producers wat aan hebben, i.p.v. alleen maar zeiken! "Wat een bagger plaat!"
Onderbouw wat er bagger aan is! Noem verbeter punten in hoe jij het zou doen in jou optiek!

Tenenkrommende, hokjesbouwende en misplaatst stoere vocals. punt. kut. enter. Dat is mijn onderbouwing.

Natuurlijk slaat dit nummer aan, want er is toch een tendens gaande dat het harder en rauwer en dikker en bozer moet. 'Fuck the Mainstream' toch!?!

Ik vraag me nou echt af wat artiesten of mensen die ermee te maken hebben verwachten van een forum. Denk je dat op een voetbalforum de spelers altijd en constant op handen gedragen worden? Nee natuurlijk niet. Je voert als artiest een beroep uit, ja er gaat veel tijd in zitten, maar ja je wordt er ook zeer goed voor betaald ontken dat maar niet. Als sommige nummers dan gewoon een aaneenschakeling zijn van elementen die uitgemolken zijn tot en met (CD-kicks, 13/12 screech, stoere vocals) en daar komt kritiek op heb je dat maar te accepteren. En btw, nog altijd 95% van de festival/feestgangers vindt dit nummer nog altijd geweldig. Die komen hier echter niet omdat ze zich verder niet heel erg in de muziek verdiepen of simpelweg geen zin hebben om hier te komen en dat is hun goed recht natuurlijk. De aanbidders vindt je wel Facebook, waar het achter artiesten aanlopen vormen van groupie-love aanneemt. Als je dat wil, dan moet je vooral daar zijn. Kun je een kritische noot hebben (en ja, veel wordt onderbouwd, kijk gerust eens rond) dan moet je hier eens rondkijken.
En dan durven artiesten nog überhaupt met het woord haattraxx te komen. Ja natuurlijk zijn er rare figuren die zonder onderbouwing iets zetten of zelfs beledigen, maar velen zorgen er wel voor dat de platen die jij maakt serieus genomen wordt, luisteren hier serieus naar met een kritische toon en zorgen er ook mede voor dat jij als artiest lekker kan verdienen omdat ze naar vele feesten gaan waar jij draait. Dat is toch wat je wilt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 10:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuck haattrax we defend the #rawwstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 18:29 
 
Hardtraxx Addict

DJ Drake-D schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!


Inderdaad zieke plaat! Klapt er flink op! Zieke bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 18:41 
 

Die avatars...... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 18:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Graag even de avatars verwijderen en vanaf nu weer ontopic graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 19:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@DJ Drake-D Wat een onzin. Waarom moeten wij altijd onze mening onderbouwen? Alleen maar omdat jij een andere mening hebt want al had iedereen hier gezegd: wat een gave plaat!! Dan ga jij toch ook niet zeggen dat wij dat moeten onderbouwen waarom wij hem gaaf vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Praat aub niet meer in "wij" vorm. Thx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze mag ook wel eens gereleased worden :x
Vind de vocals heel vet ondanks de tekst, klinkt een beetje raar maar hoop dat het duidelijk is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel duidelijk inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Deze mag ook wel eens gereleased worden :x
Vind de vocals heel vet ondanks de tekst, klinkt een beetje raar maar hoop dat het duidelijk is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Heel duidelijk inderdaad


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 19:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Praat aub niet meer in "wij" vorm. Thx.

hij had het tegen ''ons'' vandaar, ik zal het niet meer doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Heel duidelijk inderdaad

Mooi.

Ik ga er van uit dat ik u voldoende geinformeerd heb, mocht dit niet zo zijn kunt u mij bereiken via onderstaand nummer:

12.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 00:03 
 

Fuzzylogic schreef:
Henk-Jan schreef:
Heel duidelijk inderdaad

Mooi.

Ik ga er van uit dat ik u voldoende geinformeerd heb, mocht dit niet zo zijn kunt u mij bereiken via onderstaand nummer:

0654945214
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jongens.. Hardstyle is geen hardstyle als het geen extreem kazige vocals bevat

Ohja, en ik luister rawstyle omdat ik juist zo veel geweld mogelijk wil horen, en vind dat bij deze track wel geslaagd.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle