Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 13:27 
 
Hardtraxx Newbie

Chroman schreef:
Sev7n S1ns schreef:
Die jeffrey en kiloknaller zijn de echte ''gangsterboyz'' op deze forum kan je niet echt bepaald serieus nemen, daarom stoor ik me totaal niet aan hun en neem ze ook niet serieus.


Met zulke reacties ben ik bang dat het merendeel van dit forum zo over jou denkt


Maar mij maakt het niet zoveel uit wat mensen op deze forum over mij denken, deze forum staat ook wel bekend als ''haattraxx'' dus dat zegt ook wel redelijk veel over deze community. Ik kom hier om nieuws te krijgen over nieuwe tracks die gemaakt worden, de rest boeit mij niet zo veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 13:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sev7n S1ns schreef:
Chroman schreef:
Sev7n S1ns schreef:
Die jeffrey en kiloknaller zijn de echte ''gangsterboyz'' op deze forum kan je niet echt bepaald serieus nemen, daarom stoor ik me totaal niet aan hun en neem ze ook niet serieus.


Met zulke reacties ben ik bang dat het merendeel van dit forum zo over jou denkt


Maar mij maakt het niet zoveel uit wat mensen op deze forum over mij denken, deze forum staat ook wel bekend als ''haattraxx'' dus dat zegt ook wel redelijk veel over deze community. Ik kom hier om nieuws te krijgen over nieuwe tracks die gemaakt worden, de rest boeit mij niet zo veel.


Deze grammatica ga ik niet bevragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 13:39 
 
Hardtraxx Newbie

Ik wist niet dat we op school waren? Maar best wel grappig dat dit het enige is wat je kan zeggen over mijn post.
Je hebt niks anders om te zeggen dus je zegt iets over de grammatica. :lol:

Wel weer leuk hoe heel haattraxx zich tegen mij keert omdat ik alleen afvroeg of deze track ooit nog gereleased wordt, nu snap je ook wel waarom deze site bekend staat als haattraxx. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 13:43 
 

jorgraw v2 dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 13:47 
 
Hardtraxx Newbie

jeffrey2107 schreef:
jorgraw v2 dus

HAHA heel grappig man, zeker de grappigste thuis? Zeker ook degene met de laagste IQ thuis of niet? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Boehoe haattraxx :cry:

Sev7n S1ns schreef:
Oh dus omdat jij het rotzooi vindt (wat jouw mening is) betekent automatisch dat ik dit niet moet bumpen?

Hier had je een punt, zie Rickzel z'n post. Daarna ging je niveau razendsnel bergafwaarts.

Het hele forum als "haattraxx" bestempelen omdat 2 mensen je mening niet leuk vinden, ja joh. Zit je lekker comfortabel in je slachtofferrol?

Sev7n S1ns schreef:
Zeker ook degene met de laagste IQ thuis of niet? :lol:

*Het IQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 14:09 
 

Ik denk dat hij niet eens weer waar IQ voor staat zonder het op te zoeken! Maar dat lees je ook wel af aan zijn reacties, de tering :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 14:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En zullen we het in dit topic weer over de betreffende track hebben in plaats van elkaar afzeiken? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 14:11 
 
Hardtraxx Newbie

Mod (Zenda) edit: en de eerste warn is ook uitgedeeld. Goed bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke conversatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste hardstyle plaat ooit. :drool:
Of niet, wat een gedrocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
jeffrey2107 schreef:
oh god hebben we een neiuwe hardstylboy/jorgraw :lol:


Nee joh, hij vind deze track gewoon vet, hij loopt toch niet te haten op euforische tracks ofzo, moet kunnen toch. Ieder z'n ding.

Dat hij deze track toevallig kan waarderen hoeft hij toch niet meteen kapot gemaakt te worden :P

Inderdaad, beide partijen fout. Dat is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.


Ontopic, mijn mening is nog niet veranderd. Op de vocals na vind ik het een leuke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 19:58 
 

ik maak hem niet kapot, ik vroeg het mezelf hardop af
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 10:12 
 
Hardtraxx Addict

Wanneer komt deze vierkante rammer? :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Zou die dan toch nog een release gaan krijgen ergens.. :corn:

Blijft wel een dikke snoeiplaat :bomb:. En die lyrics tjaa mehh ... je kunt er van zeggen wat je wilt maar ze bekke heerlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 19:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
En die lyrics/vocals tjaa ... je kunt er van zeggen wat je wilt maar ze bekke heerlijk xd

Sowieso broer schreeuw ze altijd mee fuck the happy styles!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 20:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gewoon iemand die de full heeft gelekt. Ban sander van bruggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 20:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zelfs over deze plaat kan ons sandertje alleen maar positief zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 20:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mocht deze ooit nog een release krijgen (haha...) dan mag iemand mij daarover inlichten via pb. Tot die tijd gooi ik hem op slot.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks