Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opsich geen verkeerd Arnhem, maar moet eerlijk zeggen dat ik vind dat er na World of Madness geen iconisch Defqon Anthem meer is geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 12:18 
 
Hardtraxxer

Klinkt leuk maar voor een feest als Defqon.1 vind ik dit helaas te simpel. Vergelijk dit met een Unite of een World of Madness waar gewoon echt alles in de plaat gelegd wordt en ook alles aan de plaat klopt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 13:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Opsich geen verkeerd Arnhem, maar moet eerlijk zeggen dat ik vind dat er na World of Madness geen iconisch Defqon Anthem meer is geweest.


Het is het Defqon anthem niet het Qlimax anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke sfeer en Melo. Sommige kicks zijn idd wat te hoog gepitcht. Benieuwd naar de volledige versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 19:49 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Hekzitter schreef:
Opsich geen verkeerd Arnhem, maar moet eerlijk zeggen dat ik vind dat er na World of Madness geen iconisch Defqon Anthem meer is geweest.


Het is het Defqon anthem niet het Qlimax anthem.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor mij persoonlijk 1vd zwakste DQ anthems gemaakt, helaas.
The Unknow is echt een dijk van een plaat en dan komen ze nu met dit, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Doet me tot nu toe helemaal niks. Vind totaal geen kracht achter die melodie zitten en de kicks vind ik ook niet wat. Hopelijk word ik wel overtuigt als ik een full hoor :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat slecht dit zeg....dit is totaal niet DefQon anthem waardig?! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit eigenlijk helemaal geen Frequencerz achtige plaat. Of in ieder geval niet wat ik van ze gewend ben. Had liever iets stevigers gehoord, zo iets als het Q-Base anthem. Hopelijk wordt er nog een beetje aan gesleuteld :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook mij doet dit nog niet heel erg veel tot nu toe...
Wellicht naar mate ik hem vaker hoor dat het nog verandert. Van Ran-D's Defqon anthem was ik in het begin ook niet echt onder de indruk, maar dat kwam tijdens en na het feest zelf veel meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 20:31 
 
Hardtraxx Addict

Ik denk dat Corey Soljan (Code Black) mijn gevoel het beste verwoord:

Citaat:
Simple answer.. #1 the gimmick of an anthem is over... There is only so much hype you can feel hearing those vocals AGAIN....
#2 when a artists fan hears a new track it is something that is usually in line what what they like, that's why they are fans...
Tho when an artist does an anthem, it is now speaking not only to their fans but to all the people that are waiting for that anthem and some of those people are not fans of their style or act....
Some people have said anthems were more powerful back in the day which is a total load of shit..
Yes I agree that some of the best anthems ever heard to this day were "power of the mjnd, scrap attack and I could list a few more...
But if I listen back to those 2 tracks right now, they are basic as fuck tracks compared to what is being done today...
Fact of the matter is... It was more special back then.. the genre was newer and we were wowed easier... Anthems were more of a rarity and with that gave us more of a feeling already... Now the genre is old and all the tricks have been done... Anthems are for every festival and the whole special vibe is gone...

That's my two cents...

Tbh I dont even know what we are doing anthems for... People don't really care.. they are more amped for the hit track of the moment...

Tho I would say we should keep defqon NL and Qlimax


Elk feest en z'n preparty heeft tegenwoordig een anthem, of zelfs meerdere. Ik vind het echt geen slechte plaat van Frequencerz, maar het speciale is er bij mij al een jaar of vier af...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 03:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hekzitter schreef:
Opsich geen verkeerd Arnhem, maar moet eerlijk zeggen dat ik vind dat er na World of Madness geen iconisch Defqon Anthem meer is geweest.


Het is het Defqon anthem niet het Qlimax anthem.

Arnhem is nooit verkeerd :P

Over het anthem:
Vet, maar niet gigantisch spectaculair.. Hoop dat 'ie net zo gaat groeien bij mij als die van BM vorig jaar. Die vond ik op het eerste gehoord niet super en draai ik nu wekelijks nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Arnhem is nooit verkeerd :P


@Blear
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Manno doe eens kallum godverdomme. 024.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Broken Balance schreef:
Hekzitter schreef:
Opsich geen verkeerd Arnhem, maar moet eerlijk zeggen dat ik vind dat er na World of Madness geen iconisch Defqon Anthem meer is geweest.


Het is het Defqon anthem niet het Qlimax anthem.


:lol: :lol: :lol:


Zie het verdomme nu pas :lol: Kut telefoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond World of Madness dus echt een kut anthem he xd . Nog steeds trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de lead/synth echt ongelooflijk dun en dan idd de kicks die naar de maan en terug springen, nee dit is maar een matig DQ Anthem :/ . Code Black verwoordt het goed wat betreft 'anthem gevoel' krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 15:36 
 
Hardtraxxer

Wat ik vooral jammer vind is dat het totaal niet klinkt als een Frequencerz plaat, één van mijn favoriete artiesten. Wie weet wordt ie na een aantal keer luisteren beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 16:30 
 

toch maar weer even beter geluisterd.
ik vind de melodie echt goed, het is alleen jammer van de synth en vooral van de kicks.
dus hopelijk doen ze er nog wat aan voor de release, want dan kan het een goed anthem worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik vond World of Madness dus echt een kut anthem he xd . Nog steeds trouwens


Oke er zijn betere, maar was voor mij ook mijn eerste (en tevens mijn laatste) defqon. Heb er gewoon een speciaal gevoel bij waarbij het ook iconisch was. Daarbij komt dat de combinatie noisecontrollers, wildstylez en headhunterz al iconische aanzich is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Ik denk dat Corey Soljan (Code Black) mijn gevoel het beste verwoord:

Citaat:
Citaat Code Black


Elk feest en z'n preparty heeft tegenwoordig een anthem, of zelfs meerdere. Ik vind het echt geen slechte plaat van Frequencerz, maar het speciale is er bij mij al een jaar of vier af...


Ik ben het volledig eens met wat Corey zegt. Toch vind ik dat nog steeds geen excuus voor zo'n matig anthem als deze. En aangezien de rauwe kant van hardstyle nu toch de hype is, hadden ze zich toch makkelijk aan hun eigen sound kunnen houden? Zoals al meer mensen hier aangeven, The Unknown en Renegades hadden veel beter als Anthem door gekund..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TropicalDanny schreef:
The Unknown en Renegades hadden veel beter als Anthem door gekund..


Ben het hiermee eens. Vooral The Unknown geeft mij echt wel het gevoel, dat je van een anthem hoort te krijgen. Ontbreekt voor mij bij dit anthem een beetje. Maar wat niet is, kan nog komen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 16:11 
 
Hardtraxxer

Ik vraag me af in hoeverre een organisatie zoals Q-Dance invloed heeft op het anthem. Kan de artiest zelf bepalen hoe het anthem eruit komt te zien? Geeft Q-Dance alleen een ja/nee? Of stuurt Q-Dance enorm tijdens de ontwikkeling van het anthem?

Als je de laatste releases van Frequencerz vergelijkt met dit anthem staan ze mijlenver uit elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht dat Q-Dance wel veel te zeggen heeft en wil hebben over het anthem. Maar op welke manier ze feedback geven lijkt me wel interessant. Een kijkje in dat traject bijvoorbeeld.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle