Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dan nog vind ik dat headhunterz ook goeie dingen heeft gedaan en ook best op feesten mag staan. psv heeft toch ook geen fans maar die mogen toch ook nog mee voetballen ;) xd

gewoon niet zeuren en gewoon lekker je eigen party bouwen.

on: sorry over deze track valt niks on topics te melden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 23:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Gebaseerd op de enquete die ik gedaan heb onder 450 hardstyleforum bezoekers blijkt dat de mainstream liefhebber (uitgezonderd zij die tegen een onderverdeling zijn, van hen kan ik het niet zien) de volgende artiesten in volgorde van goed naar slecht het beste vinden. Ik heb na hhz de lijst geknipt, omdat die er verder niet meer toe doen in deze discussie. Conclusie Wildstylez is gemiddeld genomen de held onder de mainstream liefhebber, headhunterz zwerft ergens in de middenmoot.
Citaat:
1 Wildstylez
2 Noisecontrollers
3 Ran-D
4 Zatox
5 Frontliner
6 The Pitcher
7 Donkey Rollers
8 Zany
9 Alphatwins
10 B-Front
11 Tatanka
12 D-Block & S-te-Fan
13 Max Enforcer
14 Toneshifterz
15 Psyko Punkz
16 Technoboy
17 Bioweapon
18 Alphaverb
19 Josh & Wesz
20 The R3bels
21 Crypsis
22 Headhunterz


Huh Donkey Rollers was toch op 1 :P , of heb ik iets gemist door een nieuwe enquete ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 01:18 
 
Artiest

Hele enquête van Lyst is in feite een steekproef en een slechte ook. Ik denk dat bij grotere steekproeven je hele andere resultaten krijgt. Maar goed, volgens de mainstream fans die het hebben ingevuld staat HHZ op een magere 22ste positie, oftewel hij is niet eens zo super populair onder de enquête invullers. Dit zou toch veel dingen tegenspreken die Lyst zelf zegt >.< Als t natuurlijk niet zo'n slechte steekproef was, ik denk dat hij uiteindelijk veel hoger komt te staan. Waar staat HHZ in het lijstje eigenlijk van gewoon alle enquête invullers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 01:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

bij de hard dance award was ie iig weer beste hard dj en psychedelic was de beste track :lol:
showtek was beste hard producer geloof ik
maar goed onder de mainstream liefhebbers (of in dit geval joetoep volk) is ie idd nog het populairst
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 01:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

brennan heart niet ertussen? dacht dat die wel popi onder de kotertjes was
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 10:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dit is geen slechte steekproef, dit is een steekproef onder de kern van de scene, en zo was hij ook bedoeld. Ik ben helemaal niet geïnteresseerd in wat de hele scene denkt, dat weet ik al lang.

@Pommer, dit is hoe de mensen die de voorkeur hebben gegeven aan mainstream (exclusief de mensen die tegen een onderverdeling zijn, maar die kunnen mainstream ook niet prefereren, want als je over mainstream praat, praat je over een onderverdeling) denken over de huidige stijl van de artiesten. Dat andere lijstje was het gemiddelde van alle resultaten, dit dus alleen van de mensen die mainstream prefereren.

@Skedoedele, Headhunterz staat op plek 62 onder alle invullers, op 75 bij de early liefhebbers en op 73 bij de raw liefhebbers.

@D-Nemacyst, Brennan Heart staat op een 31e plek. Let wel, dit zijn de mainstream liefhebbers van de fora, dus de mensen die zich verdiept hebben en niet de hele massa meegerekend.

Als er meer vragen zijn over dit specifiek doe dat dan in dit topic, zodat het hier niet offtopic geraakt. Ik heb die resultaten hier alleen neergezet, omdat iemand beweerde dat headhunterz een held onder de mainstream liefhebbers was. En dat valt allemaal reuze mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:
Dat de verhoudingen binnen de scene scheef liggen door artiesten die alsmaar voor meer fans gaan? Wat een bullshit! Elke artiest gaat voor meer fans. Als artiest wil je toch zoveel mogelijk mensen bereiken met jou muziek?! Klopt inderdaad, maar de artiesten veranderen hun muziek zodat ze meer mensen bereiken. En wat jij noemt toegankelijker produceren.. Wat versta je daar precies onder dan? Want dan is de trancerand die WS & NC erin gooien ook een vorm van toegankelijker produceren! Is dit volgens jou dan slecht of is het juist het verbreden van de scene? Het zijn volgens de enquête wel een van de populairste artiesten. Wsz en NC zijn inderdaad polupaire artiesten en dat komt omdat ze gevarieerd en vernieuwend produceren op een manier die veel mensen aanspreekt. Headhunterz is bezig met op een hele cheape manier 13 in een dozijn tracks bouwen die makkelijk in het gehoor liggen en daardoor verkrijgt hij populariteit onder hardstyle luisteraars die niet bekend zijn met de rest van het genre.

En organisaties zoals Q-Dance en B2S haken toch ook in op artiesten die populair zijn.. Zij bepalen ook voor een groot deel de populariteit van artiesten. Hebben zij dan meegewerkt aan de nu scheefliggende verhoudingen? Ja zij hebben daar een grote bijdrage aan geleverd.

Ik hoor van meerdere oldskool liefhebbers dat de scene inderdaad veranderd en dat de muziek niet meer is zoals vroeger. Kan ik enigszins snappen maar heeft dit dan niet te maken met je eigen standaard? Waar voor jou het middelpunt ligt (en een andere groep mensen), kan voor de ander wel het uiterste zijn. En hoezo kunnen nieuwe mensen geen liefhebbers zijn? Moet je eerst een paar jaar naar een stijl luisteren voordat je jezelf liefhebber mag noemen?Ja, want als je jezelf liefhebber wilt noemen vind ik dat je van de hoed en de rand moet weten. Je moet veel tracks kennen, artiesten kennen etc. Want als je die allemaal niet kent en je typt soms op youtube 'hardstlye' in dan kom je bij hhz uit en kom je niet verder in de scene. of vind jij dat je hardstyle liefhebber bent als je een paar artiesten kent die toevallig ook nog allemaal aan de softe kant zitten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Jorea88 schreef:
Dat de verhoudingen binnen de scene scheef liggen door artiesten die alsmaar voor meer fans gaan? Wat een bullshit! Elke artiest gaat voor meer fans. Als artiest wil je toch zoveel mogelijk mensen bereiken met jou muziek?! Klopt inderdaad, maar de artiesten veranderen hun muziek zodat ze meer mensen bereiken. En wat jij noemt toegankelijker produceren.. Wat versta je daar precies onder dan? Want dan is de trancerand die WS & NC erin gooien ook een vorm van toegankelijker produceren! Is dit volgens jou dan slecht of is het juist het verbreden van de scene? Het zijn volgens de enquête wel een van de populairste artiesten. Wsz en NC zijn inderdaad polupaire artiesten en dat komt omdat ze gevarieerd en vernieuwend produceren op een manier die veel mensen aanspreekt. Headhunterz is bezig met op een hele cheape manier 13 in een dozijn tracks bouwen die makkelijk in het gehoor liggen en daardoor verkrijgt hij populariteit onder hardstyle luisteraars die niet bekend zijn met de rest van het genre.

En organisaties zoals Q-Dance en B2S haken toch ook in op artiesten die populair zijn.. Zij bepalen ook voor een groot deel de populariteit van artiesten. Hebben zij dan meegewerkt aan de nu scheefliggende verhoudingen? Ja zij hebben daar een grote bijdrage aan geleverd.

Ik hoor van meerdere oldskool liefhebbers dat de scene inderdaad veranderd en dat de muziek niet meer is zoals vroeger. Kan ik enigszins snappen maar heeft dit dan niet te maken met je eigen standaard? Waar voor jou het middelpunt ligt (en een andere groep mensen), kan voor de ander wel het uiterste zijn. En hoezo kunnen nieuwe mensen geen liefhebbers zijn? Moet je eerst een paar jaar naar een stijl luisteren voordat je jezelf liefhebber mag noemen?Ja, want als je jezelf liefhebber wilt noemen vind ik dat je van de hoed en de rand moet weten. Je moet veel tracks kennen, artiesten kennen etc. Want als je die allemaal niet kent en je typt soms op youtube 'hardstlye' in dan kom je bij hhz uit en kom je niet verder in de scene. of vind jij dat je hardstyle liefhebber bent als je een paar artiesten kent die toevallig ook nog allemaal aan de softe kant zitten?


Wat is er mis mee om je producties aan te passen voor het grote publiek? Zolang je maar 100% achter je muziek staat.. en HHZ toont zeker liefde voor de muziek! Ik vind zijn tracks geen 13 in een dozijn tracks want ze onderscheiden zich wel degelijk van andere tracks. Ook zitten qua niveau altijd goed in elkaar. Maar als artiest wil je toch zo groot en bekend mogelijk worden? Of wordt is dit weer te commercieel?! Je ziet toch ook dat organisaties zich aanpassen op het publiek. De raw en de mainstream worden nu gescheiden in area's.

WS & NC zijn inderdaad vernieuwend.. maar je zegt het zelf "omdat ze gevarieerd en vernieuwend produceren op een manier die veel mensen aanspreekt". Is het dan ook niet cheap om een trancesound, wat onder het grote publiek populairder is dan hardstyle, te gebruiken om vernieuwd te zijn binnen de scene?

Vb. Ik ben "liefhebber" van vooral de mainstreamplaten. Veel hardere platen, zoals een B-front, kan ik zeker waarderen en ook op los gaan. Maar ik ben absoluut geen Crypsis fan.. dus je moet me ook niet vragen welke tracks deze man allemaal op zijn naam heeft staan. Een Chris One gaat mij te lomp.. je moet me ook niet vragen welke platen hij op zijn naam heeft staan. Ben ik dan geen liefhebber?

Waar jij op doelt zijn de mensen die een aantal platen hebben gehoord, een aantal artiesten kennen en opeens helemaal fan zijn van de scene. Ze zijn dan misschien geen kenners.. maar ze kunnen toch best liefhebber zijn van "de softe kant"?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 22:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Om nog even op de track zelf in te gaan: ik vind dit toch echt wel een beroerde track van Heady hoor. Die intro synth klinkt gewoon zoals From Within, maar dan met andere noten. Die kick in de intro is wel goed, niets mis mee. Ja en dan natuurlijk die vocals, ook weer zo jammer, het klinkt gewoon weer zo kinderlijk. Hard is the message and the message is hardstyle :/ . Ik vond dat bij From Within ook al wel een beetje al viel dat nog wel mee vergeleken met deze. Dan dat hiphop stuk in de break, dat haalt weer de hele drive uit het nummer weg dat toch al niet zo goed begon, zelfde concept als bij de MMA remix. Vervolgens komt de melodie opzetten en die stelt me ook teleur, het klinkt gewoon niet lekker en dat pitchen om de 2 noten is niet om aan te horen, waar ik dit bij From Within nog wel vond gaan, vind ik het hier echt storend en gewoon niet klinken. Ook de punch van de kicks vallen bijna helemaal weg in de climax -.- .

Ik vind deze plaat net als From Within onder de maat voor Willem's doen. Hij kan veel beter, dat heeft ie recentelijk nog bewezen met de remix van MMA (m.u.v. het house stuk dan, en ik moet er wel bijzeggen dat Wildstylez hier natuurlijk ook een grote bijdrage aan heeft geleverd) en de remix van Make It Loud. Die reverse bass was gewoon heerlijk en die climax had een goeie melodie en in ieder geval betere kicks dan From Within en The Message Is Hardstyle.

Kortom: Een plaat van HHZ die mij wederom niet kan boeien, opnieuw een teleurstelling voor mij. En dat terwijl ik hem al niet goed bezig vond de laatste tijd. Die collabs met Noisecontrollers waren niks, Down With The Hardstyle was onder de maat, From Within kon me niet boeien en deze plaat is een drama :thumbdown: . Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan dit Topic dicht? Of ga door op het discussie topic.... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:
Kan dit Topic dicht? Of ga door op het discussie topic.... :')

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 01:36 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Klopt inderdaad, maar de artiesten veranderen hun muziek zodat ze meer mensen bereiken.

Wsz en NC zijn inderdaad polupaire artiesten en dat komt omdat ze gevarieerd en vernieuwend produceren op een manier die veel mensen aanspreekt. Headhunterz is bezig met op een hele cheape manier 13 in een dozijn tracks bouwen die makkelijk in het gehoor liggen en daardoor verkrijgt hij populariteit onder hardstyle luisteraars die niet bekend zijn met de rest van het genre.

Ja, want als je jezelf liefhebber wilt noemen vind ik dat je van de hoed en de rand moet weten. Je moet veel tracks kennen, artiesten kennen etc. Want als je die allemaal niet kent en je typt soms op youtube 'hardstlye' in dan kom je bij hhz uit en kom je niet verder in de scene. of vind jij dat je hardstyle liefhebber bent als je een paar artiesten kent die toevallig ook nog allemaal aan de softe kant zitten?


Want een onzin kraam je hier weer uit Gangsterdwerg, net zoals zoveel van jouw reacties hier. Je brengt je eigen mening (of eigen gedachtegang) alsof het feiten zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 01:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom zou je geen hardstyle liefhebber kunnen zijn als je er niet veel vanaf weet :/ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 01:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Vanaf vandaag wordt er harder opgetreden tegen mensen die elkaars mening niet respecteren of zonnodig de wijsneus moeten uithangen omdat ze denken het beter te weten. Ook wordt het niet meer getolereerd dat artiesten vanwege jouw mening keihard de grond in worden geboord met achterlijke opmerkingen.
Het komt de sfeer hier op Hardtraxx allemaal niet ten goede, en zorgt er onder andere voor dat nieuwelingen bijna geen ruimte krijgen om te ademen door de "elite" in de "scene" die het beter _lijken_ te weten.

Dat staat al min of meer in ons beleid, maar we hebben het veel door de vingers gezien:

Citaat:
  • Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
  • Blijf zoveel mogelijk ontopic in de topics. Berichten die afwijken van het onderwerp waar het over gaat worden niet gewaardeerd en kunnen verwijdert of verplaatst worden door de Beheerders of Moderators.
  • Doe mee aan de discussies hier op de website. Alleen links/mirrors neerzetten wordt gezien als spam en worden verwijdert of gewijzigd door de Beheerders of Moderators.
  • Iedereen heeft een eigen mening en smaak, respecteer dit van elkaar, en val elkaar daardoor niet aan.


We zullen dus niet zuinig doen met de waarschuwingen. 3 waarschuwingen is zwaai zwaai.

Mening is best, maar er zijn grenzen...

Ontopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgezien van de vocals vind ik hem lekker:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Conflict schreef:
Afgezien van de vocals vind ik hem lekker:)

Ben het met je eens, geen geweldige plaat maar ben toch positief verrast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond hem de 1e keer op Hard Bass ook best wel gaan en nu met de versie van de CD van Bassleader, vind ik hem zo slecht nog niet :)
Gewoon een goede mainstream track, alleen jha, de vocals :D
De stem is gewoon vet, alleen wat hij zegt mocht wel anders :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind alleen de melo/synth nog te doen, voor de rest vind ik echt 10x niks. En dan vooral de kicks/bass. :huh: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Ik vind alleen de melo/synth nog te doen, voor de rest vind ik echt 10x niks. En dan vooral de kicks/bass. :huh: .


Welke kicks & bass :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
flevoboys schreef:
Ik vind alleen de melo/synth nog te doen, voor de rest vind ik echt 10x niks. En dan vooral de kicks/bass. :huh: .


Welke kicks & bass :')

Begin nou niet weer...................... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het helaas niks. From Within vind ik dan wel weer een goeie track. Ik ben blij dat Headhunterz eens wat probeert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met ze pistolette.. moet aldoor aan die broodjes denken xD. De melo gaat nog wel op zich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 19:45 
 
Hardtraxx Addict

_Padam schreef:
Ik vind het helaas niks. From Within vind ik dan wel weer een goeie track. Ik ben blij dat Headhunterz eens wat probeert.

hij probeert niks, dit is t standaard kunstje die iedereen doet ;)
slechte track zeg, net als from within'
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WZY schreef:
_Padam schreef:
Ik vind het helaas niks. From Within vind ik dan wel weer een goeie track. Ik ben blij dat Headhunterz eens wat probeert.

hij probeert niks, dit is t standaard kunstje die iedereen doet ;)
slechte track zeg, net als from within'


Nee, jij vind het niks. Maak nou geen feiten van je eigen mening, misschien vinden beginnende hardstylers dit wel een hartstikke leuk nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_Padam schreef:

Nee, jij vind het niks. Maak nou geen feiten van je eigen mening, misschien vinden beginnende hardstylers dit wel een hartstikke leuk nummer.


Gevorderde luisteraars om het maar zo te zeggen kunnen dit ook prima een leuk nummer vinden ;).
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks