Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met de lyrics blijft hij wel erg veel op zijn oude tracks leunen. Coming with the goods, bringing the finist etc. Misschien logisch, dat is zijn glorie tijdperk maar kom op, zo een creatieve gast moet toch wel met wat nieuws kunnen komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 19:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Wat betreft storytelling is Headhunterz toch echt de absolute baas van deze scene!! :worship:

Helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 21:40 
 
Hardtraxxer

Hardstylistic schreef:
Met de lyrics blijft hij wel erg veel op zijn oude tracks leunen. Coming with the goods, bringing the finist etc. Misschien logisch, dat is zijn glorie tijdperk maar kom op, zo een creatieve gast moet toch wel met wat nieuws kunnen komen?

Je doet alsof hij alleen maar bezig is met oud spul hergebruiken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 10:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardstylistic schreef:
Met de lyrics blijft hij wel erg veel op zijn oude tracks leunen. Coming with the goods, bringing the finist etc. Misschien logisch, dat is zijn glorie tijdperk maar kom op, zo een creatieve gast moet toch wel met wat nieuws kunnen komen?


Hij heeft aangegeven eerst zijn herkenbare sounds te gaan gebruiken en daarna richting andere sounds te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ook deze is heerlijk :loving: Man wat heerlijk dat ie terug is.
Alle nieuwe tracks zijn zooo chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff ik kijk dat filmpje nog eens en hij gooit wel aardig wat knopjes van die mixer weg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 15:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Op Freaqshow draaide hij deze plaat ook. Een nieuwere versie want bij de tweede climax komt er eerst nog een stukje melodie voordat de kick erin komt. Simpe trucje maar wel vet in deze track vind ik! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

luukieluuk schreef:
Op Freaqshow draaide hij deze plaat ook. Een nieuwere versie want bij de tweede climax komt er eerst nog een stukje melodie voordat de kick erin komt. Simpe trucje maar wel vet in deze track vind ik! :loving:


Ben benieuwd wat die allemaal aan zijn nieuwe nummers heeft veranderd sinds Return of HHZ :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

luukieluuk schreef:
want bij de tweede climax komt er eerst nog een stukje melodie voordat de kick erin komt. Simpe trucje maar wel vet in deze track vind ik! :loving:

Daar had Willem ons te pakken want we waren al aan het hakken zonder dat er een kick was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 19:48 
 
Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te horen gaat de melodie in de 2e climax niet meer op een bepaald moment een toon omhoog zoals in de 1e versie :( vond dat juist wel gaaf klinken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



9:00

Klinkt het nou alsof er een raw kick in zit of komt dat door crappy film kwaliteit?
:woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 16:44 
 
Hardtraxxer

SimpleEffect schreef:


9:00

Klinkt het nou alsof er een raw kick in zit of komt dat door crappy film kwaliteit?
:woot: :love:


De toon van de kick lijkt hoger te liggen, maar volgens mij hoor ik in de basis dezelfde kick. Melodie is ook anders geworden en er is geen piano meer plus wat andere veranderingen.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks