Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 07:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Headhunterz

Track(s): TBA

Bron: YT



:loving: :$

https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/headhunterz-the-return-of-headhunterz-t62707.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 08:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij de plaat van de avond! :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

persoonlijk favoriet van heady zijn nieuwe muziek :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 09:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet je wat het is met die nieuwe tracks, en dit helemaal. De storytelling is gewoon goed, en dat voel je. We kennen de achtergrond en dan hebben deze tracks sowieso al een stapje voor! :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 12:02 
 
Hardtraxx Elite

Dikke track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 12:56 
 
Hardtraxxer

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ja gvd dat thematische van zijn tracks is altijd zo goed he (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
persoonlijk favoriet van heady zijn nieuwe muziek :loving:


Deze was echt geweldig live :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel vet.
Zo moet het dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette plaat :D en alweer van die heerlijke breaks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 18:32 
 
Hardtraxxer

Dit is mijn favoriet van de nieuwe heady tracks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 21:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Shatter schreef:
Dit is mijn favoriet van de nieuwe heady tracks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 00:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die mid intro is heerlijk lomp en de breaks lekker zweverig. De melo pakt me alleen niet helemaal. Deze plaat is me ook niet echt bij gebleven van de avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat maakt mij wel duidelijk dat mijn interesse in mainstream hardstyle sinds dit jaar compleet is weggevallen (classics periode uitgezonderd). Ik hoor wel dat dit eigenlijk gewoon een ontzettend goede plaat is, enige tijd geleden was ik hier ook helemaal weg van geweest, maar tegenwoordig doet dit soort hardstyle mij bijna niks meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 01:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke atmosfeer in deze plaat, maar waarom die mid? :$
Kan me voorstellen dat dat live leuk is, maar ik vind het totaal niet bij de rest van de track passen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg vet, maar die kick in die mid klinkt echt verschrikkelijk amateuristisch... Maar zulke soort kicks worden de laatste tijd wel vaker gebruikt, hopelijk gaat dat snel over. Verder wel een prima zo op 't eerste gehoor! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PFf dat tweede deel (2e climax?) waarin die soudns veranderen is echt steengoed. Het blijft een ongelofeijke baas, verwachtingen voor nieuwe tracks wmbt waargemaakt. Destiny kwam me vrij snel de neus uit maar andere nieuwe tracks stuk voor stuk parels :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kick in de mid ging live zo mokerhard. Voor de rest ook een erg leuke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Shatter schreef:
Dit is mijn favoriet van de nieuwe heady tracks :loving:


Idd, veruit de beste voor mij. Die switch van de sounds tussen de qlimaxen is echt goud! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 11:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een dikke plaat is dit ook zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Deze plaat maakt mij wel duidelijk dat mijn interesse in mainstream hardstyle sinds dit jaar compleet is weggevallen (classics periode uitgezonderd). Ik hoor wel dat dit eigenlijk gewoon een ontzettend goede plaat is, enige tijd geleden was ik hier ook helemaal weg van geweest, maar tegenwoordig doet dit soort hardstyle mij bijna niks meer.


Ik heb echt EXACT hetzelfde. Alhoewel ik dit gevoel al wel langer heb. Voor mij klinkt dit soort hardstyle zo goed als allemaal hetzelfde. Random blij melodietje, pitchkick erbij en het zal wel weer goed zijn. Alhoewel dit wel strak in elkaar steekt en toch wel van een degelijk niveau is, heb ik er niks gevoel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:11 
 
Hardtraxx Elite

Jonas schreef:
Fuzzylogic schreef:
Deze plaat maakt mij wel duidelijk dat mijn interesse in mainstream hardstyle sinds dit jaar compleet is weggevallen (classics periode uitgezonderd). Ik hoor wel dat dit eigenlijk gewoon een ontzettend goede plaat is, enige tijd geleden was ik hier ook helemaal weg van geweest, maar tegenwoordig doet dit soort hardstyle mij bijna niks meer.


Ik heb echt EXACT hetzelfde. Alhoewel ik dit gevoel al wel langer heb. Voor mij klinkt dit soort hardstyle zo goed als allemaal hetzelfde. Random blij melodietje, pitchkick erbij en het zal wel weer goed zijn. Alhoewel dit wel strak in elkaar steekt en toch wel van een degelijk niveau is, heb ik er niks gevoel bij.

Alhoewel bij welke hardstyle heb jij tegenwoordig wel dat gevoel dan? Alhoewel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Jonas schreef:
Fuzzylogic schreef:
Deze plaat maakt mij wel duidelijk dat mijn interesse in mainstream hardstyle sinds dit jaar compleet is weggevallen (classics periode uitgezonderd). Ik hoor wel dat dit eigenlijk gewoon een ontzettend goede plaat is, enige tijd geleden was ik hier ook helemaal weg van geweest, maar tegenwoordig doet dit soort hardstyle mij bijna niks meer.


Ik heb echt EXACT hetzelfde. Alhoewel ik dit gevoel al wel langer heb. Voor mij klinkt dit soort hardstyle zo goed als allemaal hetzelfde. Random blij melodietje, pitchkick erbij en het zal wel weer goed zijn. Alhoewel dit wel strak in elkaar steekt en toch wel van een degelijk niveau is, heb ik er niks gevoel bij.

Alhoewel bij welke hardstyle heb jij tegenwoordig wel dat gevoel dan? Alhoewel.


:yawn: . Spoontech raakt me nog en de stevigere early. Dit echt helemaal niet.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks