Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 23:40 
 
Hardtraxxer

Artiest: Headhunterz

Track(s): The Power Of Music (NRGZD Remix)

Sample/video:

Bron: Soundcloud

NRGZD = Energyzed
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 01:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

How to fuck up a masterpiece :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
How to fuck up a masterpiece :thumbdown:


Kerel :lol: Wat een onzin.

enige commentaar wat je hier op kan hebben is dat het teveel op het origineel lijkt, verder gewoon een iets andere versie (met de sounds van Energyzed) er van gemaakt, met een hele vette outro.

ga nou niet mee in de circlejerk en doen alsof alles van Energyzed ineenkeer totale bagger is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 09:21 
 
Hardtraxx Addict

Dikke raw kick bij de tweede climax :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 09:59 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
SimpleEffect schreef:
How to fuck up a masterpiece :thumbdown:


Kerel :lol: Wat een onzin.

enige commentaar wat je hier op kan hebben is dat het teveel op het origineel lijkt, verder gewoon een iets andere versie (met de sounds van Energyzed) er van gemaakt, met een hele vette outro.

ga nou niet mee in de circlejerk en doen alsof alles van Energyzed ineenkeer totale bagger is >.<


Ik vind het anders ook een verkrachting, en niet omdat er Energyzed in de titel staat. Tweede climax met die raw kick klinkt voor geen kant, past totaal niet bij elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Rickzel schreef:
SimpleEffect schreef:
How to fuck up a masterpiece :thumbdown:


Kerel :lol: Wat een onzin.

enige commentaar wat je hier op kan hebben is dat het teveel op het origineel lijkt, verder gewoon een iets andere versie (met de sounds van Energyzed) er van gemaakt, met een hele vette outro.

ga nou niet mee in de circlejerk en doen alsof alles van Energyzed ineenkeer totale bagger is >.<


Ik vind het anders ook een verkrachting, en niet omdat er Energyzed in de titel staat. Tweede climax met die raw kick klinkt voor geen kant, past totaal niet bij elkaar.

Dat, en verder klinkt het geheel naar mijn mening hartstikke amateuristisch. Die blokfluitsynth. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 13:41 
 
Hardtraxx Crew

Niet veel bijzonders dit. Lijkt wel alsof Euphorizer de enige is die er moeite in heeft gestoken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
How to fuck up a masterpiece :thumbdown:


Overdrijven is ook een vak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeg ook nergens dat ik dit fantastisch vind, maar doen alsof dit de grootste emmer stront is die je ooit gezien hebt slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 15:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
SimpleEffect schreef:
How to fuck up a masterpiece :thumbdown:


Overdrijven is ook een vak.


Idd, ik vind hem wel vet. De melo is gewoon hetzelfde, wat kan er dan in godsnaam aan verkracht worden?! Die laatste kick, oke, maar vind die juist wel passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 17:02 
 
Hardtraxx Elite

SimpleEffect schreef:
How to fuck up a masterpiece :thumbdown:

Is goed man.

Best een prima plaatje wel, helaas verpest die tweede kick het wel een beetje voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
SimpleEffect schreef:
How to fuck up a masterpiece :thumbdown:


Kerel :lol: Wat een onzin.

enige commentaar wat je hier op kan hebben is dat het teveel op het origineel lijkt, verder gewoon een iets andere versie (met de sounds van Energyzed) er van gemaakt, met een hele vette outro.

ga nou niet mee in de circlejerk en doen alsof alles van Energyzed ineenkeer totale bagger is >.<


Had zelf niet eens gelezen dat t Energyzed was, maar dat maakt t idd nu nog slechter aangezien hij veel beter kan :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die redenatie snap ik dan wel weer enigszins :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 11:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wildstylez kick anyone?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 22:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Wildstylez kick anyone?

Klinkt wel erg bekend inderdaad. Ik vind de lead verschrikkelijk lelijk, kan er daardoor ook niet naar luisteren (nouja 1x, om dit te typen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Klinkt wel erg bekend inderdaad. Ik vind de lead verschrikkelijk lelijk, kan er daardoor ook niet naar luisteren (nouja 1x, om dit te typen)


Natuurlijk is het geen geheim dat bijna iedereen de Wildstylez kick jat, maar hier is wel heel erg weinig moeite genomen om het te verhullen.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks