Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 21:26 
 
Hardtraxx Addict

Svbtwee schreef:
Pandemonium schreef:
Nee hahaha ik lachte jouw niet uit maar dat Coone zei dat ze zoveel afwist van muziek xd

Maar dat zou toch ook gewoon zo kunnen zijn. Niet kuttend bedoeld, maar hoe weet jij nou of dat waar is of niet :P.


Nou kijk als je zo ziet hoe Coone zegt dat ze veel over hardstyle muziek weet dan kan dat 2 dingen betekenen.

1 Ze weet veel over hardstyle muziek dus zou ze eigenlijk zelf moeten kunnen produceren.

Of

2. Ze kent gewoon veel hardstyle nummers.

1. Als Mandy zoveel over hardstyle muziek weet dan zou ze toch eigenlijk wel zelf kunnen producen? Dan zou ze toch geen Hard Driver als ghostproducer nodig hebben?

2. Ze kent heel veel hardstyle nummers, nou leuk ik ook? Ik ken ook heel veel hardstyle nummers dus denk dan maar ook even contractje signeren bij je boys Dirtyworkz. Ik ben iemand die meer luisterd naar ''raw hardstyle'' dan happy stylez (hardstylboy) xd Daarom ken ik ook heel erg veel raw nummers en sta ik op festivals gezellig mee te rollen. Soms kickroll ik zoveel dat ik bijna mijn schouder uit de kom roll (dat komt natuurlijk omdat ik zoveel nummers ken). Hopelijk kom ik Coone ook een keertje tegen dan kan hij ook in een interview zeggen dat ik veel over hardstyle muziek weet. Misschien staat hij dan helemaal versteld als hij hoort en ziet hoe ik bijna alle kickrolls goed kan slaan op de meeste raw hardstyle tracks.

Want als je dat stukje over Mandy leest hoe ze veel over hardstyle muziek weet dan word het eigenlijk 'beter' gemaakt dan het eigenlijk is. Want het word op zo'n manier gezegt dat je denkt dat het 1 is maar eigenlijk is het 2 want ze kan zelf niet produceren.

Off topic: Mij zou het eigenlijk best wel interresant lijken om een keertje een volle soundbank te hebben van een artiest want er zijn ook andere producers die soundbanks van andere producers weer hebben.

Bijvoorbeeld Apexx heeft die van Phuture Noize (niet dat Apexx gehost word ofzo dat weet ik natuurlijk niet maar je hoort gewoon dat het Phuture Noize sounds zijn).

Zou wel keertje leuk zijn om een ''eige track'' met je ''eige ideeën'' te maken maar dan met een soundbank van iemand anders. Want het enigste wat je dan zou te hoeven doen is een melodie verzinnen en hoe je de track wilt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 21:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kutplaat. stom filmpje.

wel een lekker wijf. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ziet alleen "Mandy" als dj naam er eigenlijk droog uit realiseer ik me nu

Henk - TBA

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 00:03 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Henk - TBA

Uit alle namen die je kon kiezen koos je die :lol:

Dan moet je nog wel even met die badboy titels komen

Henk - Kill Them All
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Spobbertiet schreef:
Zo zonnebankie gepakt

Haha Jezus kind wat zie je er uit. Alle waardering van SVB stijgt naar haar hoofd denk ik

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat ziet alleen "Mandy" als dj naam er eigenlijk droog uit realiseer ik me nu

Henk - TBA

:lol:


Schoot in de lach

Henk vs. Pieter-Jan - Die Bitch (ft. MC Jos)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja en wtf:

Citaat:
Volgens Koen is het geen must om een hele goede producer te zijn en het toch te kunnen maken in de hardstyle scene. “Als je maar de drive hebt en hard wilt werken. Je zou kunnen zeggen: ‘Minder activiteiten op het net, en meer activiteiten in real live. Laat jezelf meer zien!” is een tip die hij jonge producers zou willen meegeven.

..., would you please fuck off!
“Ik ging vroeger naar bekende dj’s toe. Echt naar hun huizen, om daar een cd’tje met mijn muziek en/of mix aan de deur af te leveren. Die mentaliteit herken ik ook heel erg in Mandy. Ze is erg vastberaden.” We kunnen dus eigenlijk wel zeggen dat de songtekst ‘If you’re not in it for the love of the music, would you please fuck off’, slaat op het verhaal van Mandy. Zij heeft die ‘love’ immers wel, aldus Koen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 12:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is waarschijnlijk een mooi afstudeerprojectje geweest voor een brandmanager. Net aan gehaald met een 5,5 vanwege gesigned bij DWX. Dit soort interviews gaan echt helemaal nergens over. Per definitie niet trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitten hier genoeg dj's op het forum die wekelijks een prachtige mix neerzetten, maar die zijn noet doorgebroken. Toevallig hebben die ook geen lang blond haar en een instagram vol bikinifoto's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zitten hier genoeg dj's op het forum die wekelijks een prachtige mix neerzetten, maar die zijn noet doorgebroken. Toevallig hebben die ook geen lang blond haar en een instagram vol bikinifoto's.

Blear heeft dat allemaal hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 14:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb het al eens eerder verteld. En gehoord van iemand anders.
Haar vader is een bekend DJ zo schijnt,(vraag me niet in welk genre) en die hele familie heeft gewoon ontzettend veel poen. Het zijn ook allemaal een beetje jetsetters. Verder hebben ze DWX wat geld toegeschoven zodat ze ook wat releases op haar naam heeft staan en zodat ze af en toe een keer ergens mag draaien. (iets wat ze wel gewoon kan uiteraard.) Mandy weet wel wat van muziek maar echt produceren doet ze niet natuurlijk. Daar heeft ze ook te weinig tijd voor gezien haar snapstory.

Ik heb deze info van iemand die haar 'schijnt' te kennen dus het kan natuurlijk ook allemaal bullshit zijn. Maar dat kan mij verder ook niet heel veel interesseren want uit het project Mandy heb ik nog niet heel veel leuks horen komen waarvan ik zeg wauw. En het is nu ook weer niet dat ze overal bij alle grote evenementen mag draaien. Dus zoveel invloed heeft het allemaal ook weer niet. Gekocht of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 14:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Chroman schreef:
Zitten hier genoeg dj's op het forum die wekelijks een prachtige mix neerzetten, maar die zijn noet doorgebroken. Toevallig hebben die ook geen lang blond haar en een instagram vol bikinifoto's.

Blear heeft dat allemaal hoor.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Haar vader is een bekend DJ zo schijnt,(vraag me niet in welk genre)


Citaat:
Her father was a DJ so from a very young age she got in contact with music.

https://partyflock.nl/artist/84644:MANDY
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
RTM93 schreef:
Haar vader is een bekend DJ zo schijnt,(vraag me niet in welk genre)


Citaat:
Her father was a DJ so from a very young age she got in contact with music.

https://partyflock.nl/artist/84644:MANDY

Volgens mij is Frontliner d'r vader maar geen idee of dit waar is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ze wisselt ook al van achternaam :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 15:07 
 
Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
Ze wisselt ook al van achternaam :lol:


Ja was Mandy Scherpereel ofzo? nu Mandy Praet. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

Pandemonium schreef:
Pedaalemre schreef:
Ze wisselt ook al van achternaam :lol:


Ja was Mandy Scherpereel ofzo? nu Mandy Praet. :lol:


Precies ja. En Man-D was ook niet zo snugger, ivm Ran-D :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 15:13 
 
Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
Pandemonium schreef:
Pedaalemre schreef:
Ze wisselt ook al van achternaam :lol:


Ja was Mandy Scherpereel ofzo? nu Mandy Praet. :lol:


Precies ja. En Man-D was ook niet zo snugger, ivm Ran-D :lol:


https://partyflock.nl/artist/77272:Man-D

Geweldig gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
Pedaalemre schreef:
Ze wisselt ook al van achternaam :lol:


Ja was Mandy Scherpereel ofzo? nu Mandy Praet. :lol:

Pff dit had ik niet gedaan, krieg ie praet van
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Godver, ben tegelijk jarig met haar.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
En het is nu ook weer niet dat ze overal bij alle grote evenementen mag draaien. .


Toch wel Defqon gehad, reverze komt eraan. Niet alles, maar geen kleintjes in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Ohja en wtf:

Citaat:
Volgens Koen is het geen must om een hele goede producer te zijn en het toch te kunnen maken in de hardstyle scene. “Als je maar de drive hebt en hard wilt werken. Je zou kunnen zeggen: ‘Minder activiteiten op het net, en meer activiteiten in real live. Laat jezelf meer zien!” is een tip die hij jonge producers zou willen meegeven.

..., would you please fuck off!
“Ik ging vroeger naar bekende dj’s toe. Echt naar hun huizen, om daar een cd’tje met mijn muziek en/of mix aan de deur af te leveren. Die mentaliteit herken ik ook heel erg in Mandy. Ze is erg vastberaden.” We kunnen dus eigenlijk wel zeggen dat de songtekst ‘If you’re not in it for the love of the music, would you please fuck off’, slaat op het verhaal van Mandy. Zij heeft die ‘love’ immers wel, aldus Koen.


Dit.kan.toch.niet?

Is dit iets Belgisch ofzo? Ik bedoel, interessant doen bij DJ's heb ik ook wel 's gedaan maar dit?

Dus eigenlijk kan ik gewoon even bij Coone op bezoek gaan, even mijn kwaliteiten laten zien dat ik veel van muziek af weet en ik loop weg met een platencontract?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:

Dit.kan.toch.niet?

Is dit iets Belgisch ofzo? Ik bedoel, interessant doen bij DJ's heb ik ook wel 's gedaan maar dit?

Dus eigenlijk kan ik gewoon even bij Coone op bezoek gaan, even mijn kwaliteiten laten zien dat ik veel van muziek af weet en ik loop weg met een platencontract?


Als je tieten hebt wel ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
G1LL schreef:

Dit.kan.toch.niet?

Is dit iets Belgisch ofzo? Ik bedoel, interessant doen bij DJ's heb ik ook wel 's gedaan maar dit?

Dus eigenlijk kan ik gewoon even bij Coone op bezoek gaan, even mijn kwaliteiten laten zien dat ik veel van muziek af weet en ik loop weg met een platencontract?


Als je tieten hebt wel ja


Dus als je rondborstige met curves bent maak je als man dus nog kans
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle