Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@16:46
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel dik en lomp :worship: Dat worden dus een nieuw geluidssysteem bij de indigo voor de zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Heel dik en lomp :worship: Dat worden dus een nieuw geluidssysteem bij de indigo voor de zondag


Ja gristus te paard niet normaal. Zat net die set te luisteren van The Purge en dacht al van dat wordt wat zaterdag op de indigo haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ALLES KAPOT
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit dus maar saai he :/. Ja dikke kicks maar voor de rest zit er helemaal niks bijzonders omheen. Roll Up onderscheidde zich nog door de dikke drive en die melo. Maar dit is gewoon redelijk ongeïnspireerd naar mijn mening. Moet eerlijk zeggen als ik hier veel positieve reacties op zie, dat er wel enigszins partijdigheid is ten opzichte van Gearbox. Dit kon zo een gearbox plaat zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem gruwelijk. Heel fijn ook die "industriele" invloeden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Malice & Rooler enigszins. Voor zover ik dit hoor is het ook gewoon een extreem lompe kick icm wat simpele screeches. Zitten nog wel andere vette elementen in opzich maar dit is ook het geval bij Malice en Rooler naar mijn mening. Rest van de Gearbox crew op Physika na is wel stuk minder dan dit

Ik ben meer gewoon een beetje teleurgesteld ook dat er niet iets meer diepgang in kan zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 15:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind Mind Dimension nou niet echt vergelijkbaar met Malice & Rooler op de lompe kicks na. Mind Dimension gebruikt veel crossbreed elementen en heeft meestal wel een leuke twist in zn platen.

Hoewel ik er wel in kan komen dat dit net zo goed een gearbox plaat had kunnen zijn. Imo ligt de kwaliteit toch hoger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar Malice mij niet echt weet te bekoren, met aggresive act op Intents als voorbeeld hiervan, vind ik dit dan weer echt dik. Stijltje van Mind Dimension laatste tijd klinkt goed! Zin in volgende week zaterdag, neem aan dat deze man afsluit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 22:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kan jullie alvast met 100% zekerheid vertellen dat ik volledig het bos ingestuurd ga worden zaterdag voor die mid-intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Mind Dimension gebruikt veel crossbreed elementen en heeft meestal wel een leuke twist in zn platen.


Broken Balance schreef:
Imo ligt de kwaliteit toch hoger.


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 19:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg nice! :drool:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks