Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 21:24 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verkrachting van het origineel i.m.o. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 21:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kick is wel lekker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind je originele tracks een voor een klappers, maar tracks van wildstylez veranderen is heiligschennis.. Dus niet meer doen en gewoon verder gaan met je eigen tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 21:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

lol, waarschijnlijk probeert hij gewoon iets na te maken om er iets van te leren, zoals zoveel producers dat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat Lyst zegt :P Het heet niet voor niets een remake >.<

Snap ook niet waarom deze gepost wordt tbh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
maar tracks van wildstylez veranderen is heiligschennis..

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Snap ook niet waarom dit hier wordt geplaatst, maar goed: Voor alle mensen die er iets op te zeggen hebben, lees dit eerst aub.

I only remade it, because its one of the sickest melodies and kicks I've ever heard. Not trying to improve it... there is no point improving a perfect track! :) I'm just checking out my new kick and stuff! Peace

Mag van mij ook een slotje op of verplaatst worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Neilio schreef:
Snap ook niet waarom dit hier wordt geplaatst, maar goed: Voor alle mensen die er iets op te zeggen hebben, lees dit eerst aub.

I only remade it, because its one of the sickest melodies and kicks I've ever heard. Not trying to improve it... there is no point improving a perfect track! :) I'm just checking out my new kick and stuff! Peace

Mag van mij ook een slotje op of verplaatst worden!

Ok mooi want de rest van je tracks kan ik wel waarderen :) . Ik vond deze alleen heel slecht maargoed aangezien dit een uitprobeersel is :P . Maar dan hoort het hier inderdaad niet ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:58 
 
Hardtraxxer

Het is niet slecht, hoor. Maar gebruik je kennis in een ander nummer. Krijg je dit gezeik ook niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 23:22 
 
Hardtraxx Addict

Neilio schreef:
Snap ook niet waarom dit hier wordt geplaatst, maar goed: Voor alle mensen die er iets op te zeggen hebben, lees dit eerst aub.

I only remade it, because its one of the sickest melodies and kicks I've ever heard. Not trying to improve it... there is no point improving a perfect track! :) I'm just checking out my new kick and stuff! Peace

Mag van mij ook een slotje op of verplaatst worden!

wat feedback, je synth klinkt lekker en kicks ook, behalve de hoogste pitch :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 23:22 
 
Hardtraxxer

Carnerd schreef:
Het is niet slecht, hoor. Maar gebruik je kennis in een ander nummer. Krijg je dit gezeik ook niet ;)

Slaat nergens op dit.
Hij heeft het zelf niet eens geplaatst en geeft al aan dat hij zelf niet eens snapt waarom het hier gepost wordt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 23:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mocambo schreef:
Carnerd schreef:
Het is niet slecht, hoor. Maar gebruik je kennis in een ander nummer. Krijg je dit gezeik ook niet ;)

Slaat nergens op dit.
Hij heeft het zelf niet eens geplaatst en geeft al aan dat hij zelf niet eens snapt waarom het hier gepost wordt ;)


Dit dus. Thanks voor het begrijpen en ondersteunen :p
Het is eigenlijk niet eens een remake. Tis mijn nieuwe synth (sylenth1 & 3xosc) en nieuwe kick. Ik heb voor de leuk ff b2b
melo gebruikt met die vocal, maar heeft verder niks te maken met remake of remix of iets anders wat mensen suggereren.
Wilde gewoon even aan mijn sibscribers mijn nieuwe kick laten horen aangezien ik er erg blij en trots mee ben :)

@wzy thanks. Dat hebben meerdere mij verteld en ik ga dr aan werken! Thnx voor je nuttige comment :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 23:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zal ik de eerste maar zijn dan; goeie remake van een inderdaad in mijn ogen perfect origineel, goed gelukt en je kicks (de laagste pitch vooral) klinken goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 01:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

synth en kick's klinken goed hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 07:55 
 

TiMOTHYb schreef:
Zal ik de eerste maar zijn dan; goeie remake van een inderdaad in mijn ogen perfect origineel, goed gelukt en je kicks (de laagste pitch vooral) klinken goed!

Wou zeggen, vind het erg overdreven om te zeggen dat het super slecht is etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 08:48 
 
Hardtraxx Elite

Haha wat kunnen mensen toch gigantisch zeiken op dit forum.
Laat deze man gewoon lekker z'n ding doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 09:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Haha wat kunnen mensen toch gigantisch zeiken op dit forum.
Laat deze man gewoon lekker z'n ding doen.

Dat is niet zeiken dat is een mening geven. Waarom hebben we anders een forum om over tracks te discussieren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 09:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
Millard Fillmore schreef:
Haha wat kunnen mensen toch gigantisch zeiken op dit forum.
Laat deze man gewoon lekker z'n ding doen.

Dat is niet zeiken dat is een mening geven. Waarom hebben we anders een forum om over tracks te discussieren?


Ik snap jouw probleem niet helemaal. Dit had helemaal niet hier gepost moeten worden. Het is niet mijn insteek om deze track BETER té maken. Dat is onmogelijk gezien het feit dat Wildstylez voor mij op dit moment de beste hardstyle producer is. Ik probeer alleen zijn niveau te evenaren. Daar ben ik nog lang niet natuurlijk, maar ik vond dit aardig in de buurt komen. Als je het super slecht vindt, dan is dat jouw mening, maar ik ben er zelf best blij mee :)

(edit: Uiteraard ben ik blij met kritiek, zolang het opbouwend is ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 09:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind hem wel lekker!

Natuurlijk kan het niet tippen aan Wildstylez, maar dit was Neilio's bedoeling ook niet :P .

Netjes gemaakt hoor :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je die kick lekker laag houdt steeds issie echt heerlijk :) Dreunt lekker door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 09:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zal ik de eerste maar zijn dan; goeie remake van een inderdaad in mijn ogen perfect origineel, goed gelukt en je kicks (de laagste pitch vooral) klinken goed!


Dank je wel man!

Roells schreef:
synth en kick's klinken goed hoor :)


Thanks :D

Inno schreef:
Als je die kick lekker laag houdt steeds issie echt heerlijk :) Dreunt lekker door.


Precies! Dat vind ik ook leuk om te horen, aangezien lage kicks echt moeilijk zijn om mooi te maken.
Nightmarez schreef:
Vind hem wel lekker!

Natuurlijk kan het niet tippen aan Wildstylez, maar dit was Neilio's bedoeling ook niet :P .

Netjes gemaakt hoor :thumbup: .


Daarom ;) Is alleen voor mezelf om het onder de knie te krijgen :) Thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als hij nog wordt gemasterd dan zou ik hem wel af en toe draaien, gewoon om vrienden die alleen de originele b2b kennen te kutten.

Denk dat ze ff raar opkijken als er een Neilio kick inkomt :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:41 
 

vind dat je een heerlijke synth hebt.. alleen de hoogste pitchkick vind ik niks.. maar dat maakt niet uit, klinkt erg lekker imo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die synth een beetje schel klinken, kan ook aan YouTube liggen maar hij bevat veel te hoge frequenties vind ik.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks