Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:31 
 
Hardtraxx Elite

Nu word ik toch best benieuwd naar dat album :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk plaatje maar pakt mij nog niet helemaal. Lijkt beetje alsof de melodie weg wordt gedrukt door iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meh, klinkt wel leuk, maar absoluut geen 'wow-factor'. Ik vind dat mensen hier af en toe iets te makkelijk hosanna roepen zodra het over Noisecontrollers, B-Front of Phuture Noize gaat. En ik ben ook fan van die 3, maar daarom ook juist extra kritisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon heel erg fijn dit weer, al vind ik bijvoorbeeld de anthems die hij eerder voor Decibel heeft gemaakt vele malen beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TropicalDanny schreef:
Meh, klinkt wel leuk, maar absoluut geen 'wow-factor'. Ik vind dat mensen hier af en toe iets te makkelijk hosanna roepen zodra het over Noisecontrollers, B-Front of Phuture Noize gaat. En ik ben ook fan van die 3, maar daarom ook juist extra kritisch.


Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 09:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vette plaat, maar geen wauw factor inderdaad. Liever Spirit Of Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vette plaat, maar geen wauw factor inderdaad. Liever Spirit Of Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen meesterwerk als sommige andere platen van hem, maar nog altijd goed.
Krijg hiervan in ieder geval wel erg veel zin in het festivalseizoen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TropicalDanny schreef:
Meh, klinkt wel leuk, maar absoluut geen 'wow-factor'. Ik vind dat mensen hier af en toe iets te makkelijk hosanna roepen zodra het over Noisecontrollers, B-Front of Phuture Noize gaat. En ik ben ook fan van die 3, maar daarom ook juist extra kritisch.

Vind de hosanna over PN anders echt meer dan terecht. Zijn platen zijn gewoon heeel erg goed. En inderdaad als er keer een slechte plaat komt, dan zeg ik dat heus wel. Maar die zijn er simpelweg nou eenmaal niet. OT: lekker zomers plaatje maar niet veel bijzonders ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
TropicalDanny schreef:
Meh, klinkt wel leuk, maar absoluut geen 'wow-factor'. Ik vind dat mensen hier af en toe iets te makkelijk hosanna roepen zodra het over Noisecontrollers, B-Front of Phuture Noize gaat. En ik ben ook fan van die 3, maar daarom ook juist extra kritisch.

Vind de hosanna over PN anders echt meer dan terecht. Zijn platen zijn gewoon heeel erg goed. En inderdaad als er keer een slechte plaat komt, dan zeg ik dat heus wel. Maar die zijn er simpelweg nou eenmaal niet. OT: lekker zomers plaatje maar niet veel bijzonders ofzo

Ik vind wel, nadat hij z'n baas is in sounddesign, zijn tracks de laatste tijd (op een uitzondering na) erg veel van het hetzelfde zijn qua sounds. Zelfde geldt voor de NCBM platen. Van wat je er nu van kan horen is deze plaat ook weer zijn voorbeeld. De melodie geeft mij igg nergens het wauw gevoel en voor de rest zijn het ontzettend standaard NC sounds. Het wordt nergens echt bijzonder of spannend. Het begint me gewoon te vervelen :$. Van iemand die z'n baas is in sounddesign verwacht ik eigenlijk meer. Phuture Noize heeft met zijn album laten zien dat je met veelal dezelfde sounds toch stuk voor stuk hele unieke platen kunt maken, en dat mis ik bij NC de laatste tijd toch wel een beetje. Uitzonderingen daargelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed, leuk en echt een zomers plaatje. (L)
Ik vind dat 'verkooppraatje' juist perfect hierin omdat het goed word overgebracht wat voor een festival het nou eigenlijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Noisecontrollers, onmeunige dikke baas dat je bent :worship:


Niet normaal he, wat een producer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg hierdoor spontaan zin om met m'n korte broek over het festivalterein te rennen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Bas is weer lekker bezig :thumbsup:

Laat de zomer maar komen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 09:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb met PN ook van tijd tot tijd nog een Audiofreqje.

Ja zijn sounds zijn briljant maar dat betekend niet dat ik sommige platen ook daadwerkelijk leuk vind. Ik vind King Of The Jungle en Human Machinery bijvoorbeeld niet zo veel aan. Veel platen die ik na een tijdje wel weer ben vergeten. Alleen The Temple, Chaos & Order, Breathin, The Grind en Fire zullen me wel bij blijven heb ik t idee.

Maar dat is wel een bijkomst van een album zoals B-Front ook al aangaf eens.

Heb ik bij een paar NC albums ook dat ik een paar platen alweer ben vergeten. Maar door het gematigd releasen blijven de platen wel meer hangen bij mij imo. Ik geef B-Front op dat punt ook zeker gelijk.

MAAR WORLD OUTSIDE DUURT WEL TE LANG, of heeft de Frontliner de camera weggemept bij het maken van de clip er voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2017 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aangezien Noisecontrollers niet solo op de main staat ga ik ervan uit dat dit niet het anthem is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2017 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat is erg gaan groeien bij me! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2017 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jopsterz schreef:
Aangezien Noisecontrollers niet solo op de main staat ga ik ervan uit dat dit niet het anthem is?


Misschien dan toch ncbm.. ? aangezien die er wel staan. Maar denk idd eerder dat het een weekend theme is a la Gold skies.

Heerlijke plaat overigens! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2017 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een fantastische plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2017 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
nadat hij z'n baas is in sounddesign ....Van iemand die z'n baas is in sounddesign


huh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2017 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Svbtwee schreef:
nadat hij z'n baas is in sounddesign ....Van iemand die z'n baas is in sounddesign


huh?


Ik zal het even voor je vertalen hoor.

Ik vind wel dat, naast dat hij zo'n baas is in sound design, zijn tracks de laatste tijd erg veel van hetzelfde zijn qua sounds.

Nou zo moeilijk was het niet toch?

@Svb, "z'n" betekent zijn en niet zo een ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 10:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thanks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seb schreef:
Jopsterz schreef:
Aangezien Noisecontrollers niet solo op de main staat ga ik ervan uit dat dit niet het anthem is?


Misschien dan toch ncbm.. ? aangezien die er wel staan. Maar denk idd eerder dat het een weekend theme is a la Gold skies.

Heerlijke plaat overigens! :yay:

Natuurlijk is dit niet het Decibel Anthem.
De track in de trailer is nooit (Toch?) het anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De trailer van 2014 bevatte wel het anthem. Nog steeds een goed anthem trouwens.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle