Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 18:26 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Niet te houden deze man! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze op hetzelfde niveau zitten als Black Mirror Society en Drift Away zoals ik het nu hoor. Misschien nog wel beter zelfs! (Die melodie :love: ) Gelijk weer enthousiast geworden voor z'n album! Was toch minder geworden na de matige platen als het qapital anthem, distortion en fatality remix (ookal staat deze op het bfreqz album)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 22:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De midintro vind ik een beetje saai (zoals wel vaker bij Phuture Noize platen), maar dat wordt echt helemaal goed gemaakt door de break en climax (zoals wel vaker bij Phuture Noize platen).

Wat een ontzettend gave melodie zeg!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pooh niet normaal! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deze man :surrender: plaat na plaat weet ie precies de juiste snaar te raken bij mij :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 13:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een dik album gaat dit worden zeg! Ook dit weer, geweldig! :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is toch niet normaal zeg :loving:
Alles klopt gewoon aan deze. Zou haast zeggen beter dan black mirror society :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ja gewoon vet weer! Niet zo omver geblazen als de andere tracks maar dit blijft ook goud natuurlijk! Er staat een mooie toekomst voor deze man te wachten

Oke wel omver geblazen. Deze is zelfs nog beter dan Black Mirror Society :loving: :worship:. Snap niks meer van die man
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat heet Global Citizens heb ik vernomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 11:54 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind The Temple tot nu toe nog steeds zijn beste plaat, maar het zou zomaar kunnen dat deze er overheen gaat. Wat klinkt dit goed zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 12:08 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook weer vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 18:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gister live gehoord, ik wist niet wat ik meemaakte :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:cry: :love: :love: :love:
Meer heb ik hier niet over te zeggen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste producer in de scene op het moment, wat een kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

genieten geblazen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Beste producer in de scene op het moment, wat een kwaliteit.


Hier ben ik het helemaal mee eens. Voor mij stond B-Front altijd op nummer 1, maar denk dat Phuture Noize deze plek gaat overnemen na het nieuwe album. Wat een kwaliteit komt er toch uit zijn studio rollen. De sfeer die Phuture Noize in tracks verwerkt is echt van een ontzettend hoog niveau. De kicks klinken zuiver en de vocals in dit nummer is echt genieten. Wat een baas! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers :whistle:


Nee maar zonder gekkigheid; wat een dikke plaat zeg! Wellicht beter dan Black Mirror Society. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers muzikale creativiteit is op dit moment niet te vergelijken met die van Phuture Noize. Op dat vlak blinkt PN op dit moment echt uit vergeleken met de rest van de scene. En ik zelf vind dat aspect belangrijker dan die verschillen in productiekwaliteiten die ik toch niet kan horen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het ging ook niet om creativiteit zoals je kan zien, maar over beste producer en kwaliteit. Imo steekt Noisecontrollers met kop en schouders boven de rest uit op dat gebied. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 11:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Het ging ook niet om creativiteit zoals je kan zien, maar over beste producer en kwaliteit. Imo steekt Noisecontrollers met kop en schouders boven de rest uit op dat gebied. :)


Van wat ik nu gehoord heb is dit toch echt wel Phuture Noize, ik snap het wel omdat Noisecontrollers al tijd lang mee gaat en al langere tijd goed produceert. Vind Phuture Noize momenteel wel in alle stukken beter produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Indy schreef:
Het ging ook niet om creativiteit zoals je kan zien, maar over beste producer en kwaliteit. Imo steekt Noisecontrollers met kop en schouders boven de rest uit op dat gebied. :)


Van wat ik nu gehoord heb is dit toch echt wel Phuture Noize, ik snap het wel omdat Noisecontrollers al tijd lang mee gaat en al langere tijd goed produceert. Vind Phuture Noize momenteel wel in alle stukken beter produceren.


Naast dit inderdaad heeft Noisecontrollers al bewezen in meerdere genres goed te produceren :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het valt niet te ontkennen dat Noisecontrollers een fantastische producer is, misschien wel de beste. Maar op dit moment laat PN toch meer zien met zijn steengoede producties, in zijn eigen stijltje. Qua productieniveau ligt het niet ver meer uit elkaar.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks