Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 13:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Melancholia en Raindropz ken ik wel goed jaa. Maar dit is totaal niet te vergelijken met Phuture Noize. Ze zijn allebei episch op hun eigen manier. Op pagina 3 bovenaan in dit toppa heb ik mooi uitgelegd waarom die van PN net zo episch kunnen zijn. Wellicht vind je t een tikkeltje overdreven :P


Waarschijnlijk wel omdat het vanuit een fanboy oogpunt is, maar wanneer je iets episch vindt, dan is dat jouw goed recht.

Echter bedoel ik zelf vooral in het algemeen platen die heel erg focussen op een uitgebreide grootse melodie. En de melodieën/synthesizers van PN gaan niet zo diep. Die bootleg, Chaos & Order, King Of The Jungle, allemaal gewoon een melodielijn. The Temple is imo dan wel weer wat meer complex.

Daar zie ik het verschil. PN heeft de focus niet grotendeels op de melodie liggen zoals WP of Andy, waardoor sommige kicks, in mijn ogen, wat sneller irriteren. Terwijl bij die andere twee de melodie zo overheerst dat de kicks me niet zo snel storen. Maar dat betekent niet dat die kicks ook daadwerkelijk goed zijn. PN heeft sowieso betere kicks dan beiden, maar imo schaart het er soms wel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar wanneer is een kick beter ;) ? Heeft ook weer met smaak te maken. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 13:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Maar wanneer is een kick beter ;) ? Heeft ook weer met smaak te maken. :thumbsup:


Of je hem goed vindt of niet is smaak inderdaad.

Maar een terugkomend puntje wat ik vaker lees is dat ze niet zo vol zijn als bijvoorbeeld een B-Front kick, en daar ben ik het wel mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit echt helemaal niks >.< . Niet echt mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar ben ik het ook wel met je eens, maar dan nog is het zo dat iemand anders een 'mindervolle' kick beter kan vinden als een 'volle' kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 13:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Daar ben ik het ook wel met je eens, maar dan nog is het zo dat iemand anders een 'mindervolle' kick beter kan vinden als een 'volle' kick.


Nogmaals, of je iets beter vindt of niet is smaak inderdaad.

Alleen iets wat voller klinkt, meer als een geheel klinkt, is over het algemeen gewoon beter afgewerkt dan iets duns.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik zie altijd best veel mensen afgeven op de kicks van een melodieuze plaat. Ik denk daar anders over. Mag dat niet, Indy? :P

Maar dat ben ik. Ik snap ook wel goed dat mensen kicks gewoon belangrijk vinden


Haha ik heb het meer op de zin 'hoezo gebruik je dit als argument?'. Naar mijn mening wordt een track beoordeeld als geheel en als de kicks hier in tegenvallen is het toch logisch dat bij deze track het totaalplaatje minder wordt dan een andere track? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ik vind dit echt helemaal niks >.< . Niet echt mijn ding.

Jij bent ook gewoon een kneus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde verhaal als altijd bij Phuture Noize, ik irriteer me mateloos aan de kicks. Vind z'n sounds altijd wel prima, maar de kicks verpesten bijna ieder nummer van hem voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Maar wanneer is een kick beter ;) ? Heeft ook weer met smaak te maken. :thumbsup:


Of je hem goed vindt of niet is smaak inderdaad.

Maar een terugkomend puntje wat ik vaker lees is dat ze niet zo vol zijn als bijvoorbeeld een B-Front kick, en daar ben ik het wel mee eens.


En hier ben ik het niet met je eens. Ik vind dat de kicks van B-Front over ht algemeen gewoon standaard, zijn goeie kicks, maar voegen imo niets toe (m.u.v. Eternal Voice, de mid van EVP, etc.). Bij BN vind ik die iets hardere kicks wel iets toevoegen. Bij B-Front zul je over het algemeen niet zijn tracks beoordelen/afkraken/de lucht in prijzen om zijn kicks, omdat die altijd wel goed en 'safe' zijn. Maar idd, smaak.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks