Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 18:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Holy shit :loving:

EDIT: ik blijf dat filmpje maar opzetten. Die twist in de melodie in de 2e climax, geweldig. Denk dat ik deze nog vetter vind dan The Aftershock..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering :loving: Dit klinkt echt heel erg goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het normaal dat het zo druk is dat je amper mensen ziet losgaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 00:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Is het normaal dat het zo druk is dat je amper mensen ziet losgaan :(


veel dagjesvolk... of iedereen was stomverbaasd en in shock door hoe goed dit is :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel dik dit :O wordt denk ik wel mijn nr 2 beste producers (1 natuurlijk Noisecontrollers)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze op Defqon :drool: :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 15:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Flieft op dees
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 10:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind deze ook persoonlijk vetter dan The Aftershock. Hopen dat de kicks ook iets beter zijn dan daarin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik deze ook beter vind dan The Aftershock. Echt heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook deze is weer super. Prachtige combinatie van energie, emotie en hardheid.
Dit is Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
makrooy schreef:
Is het normaal dat het zo druk is dat je amper mensen ziet losgaan :(


veel dagjesvolk... of iedereen was stomverbaasd en in shock door hoe goed dit is :loving:

Volgens mij was t op Intents ook gruwelijk warm die dag en dit is al later op de dag, als iedereen of moe is of al aan de pillen zit. Zijn allen niet bevorderlijk voor de sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is de sfeer op intents main altijd kut (op de zaterdag dan). Was vorig jaar namelijk ook al zo. Hitte speelt ook een rol natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal verliefd. Hoop dat deze opgepakt wordt door grote artiesten, verdient deze plaat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 13:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Is het normaal dat het zo druk is dat je amper mensen ziet losgaan :(

Helaas is dit toch bij de meeste mainstages op grote festivals wel, maar volgens mij is het bij Intents in verhouding nog erger. En PN is (hoe lullig ook) niet echt een artiest voor de grote menigte. Ik ga hem zelf op Dreamfields op de mainstage zien, het zal me benieuwen of ze het daar kunnen waarderen.

OT: Wat een track weer, die tweede climax :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En het was aan het eind van een bizar hete dag, dat vreet ook energie, mensen zijn gewoon gesloopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Phuture Noize maakt gewoon echt de ultieme Feel Good hardstyle. Melodieën die in 1 klap een lach op je gezicht kunnen bezorgen. Dit is mijn TOTY tot nu toe :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

Deze, en Aftershock ook weer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:woot:

Wat een ongelofelijk dikke plaat zeg, wat een sfeer... Till now; producer van het jaar IMO :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 13:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Phuture Noize maakt gewoon echt de ultieme Feel Good hardstyle. Melodieën die in 1 klap een lach op je gezicht kunnen bezorgen. Dit is mijn TOTY tot nu toe :loving:

Dit is ook precies de hardstyle zoals ik het wil hebben. Geweldige sfeer, heerlijke melodie en een bak aan energie door heel het nummer. Deze staat bij mij tot nu toe ook bovenaan voor TOTY :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik begrijp de hype niet echt om phuture noize. Ik doe mn best om al die tracks goed te vinden maar ik mis iets of zo. Ik vind dit zeker een van de betere van zijn tracks van het afgelopen jaar maar nog steeds doet het me vrij weinig, en dat terwijl mensen dit hun TOTY tot nu to noemen.

Ik vind van PN zijn melodieen allemaal net niet, dat geldt ook voor zijn kicks en het is allemaal wel sfeervol maar op de verkeerde manier ofzo. PN is zeker wel een van de creatievere artiesten op het moment maar het spreekt mij blijkbaar niet zo aan. Het enige nummer wat me echt wat doet is the paradox maar dat komt hoogstwaarschijnlijk door B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan voel je hem blijkbaar gewoon niet. Niks mis mee natuurlijk. Dit heb ik weer met MYST. Het is goed maar het doet me vrijwel niks.

Phuture Noize zijn melodieën bevatten zoveel gevoel. Vaak dikken de vocals dit gevoel ook weer aan. Daarnaast heeft hij echt een hele eigen stijl. Voor mij is hij daarom gewoon de nieuwe B-Front op een andere manier. Iemand die weer een hele nieuwe (en goede) stijl in de hardstyle verwerkt.

Vind The Worlds Beyond wel nog steeds zijn beste werk aangezien hij zijn synths gewoon letterlijk een gevoel van treurnis en drama meegeeft wat natuurlijk past bij het verhaal in die plaat. Deze kwaliteit hebben naar mijn mening erg weinig producers en zie je vaak alleen bij de echte muzikanten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Helemaal verliefd. Hoop dat deze opgepakt wordt door grote artiesten, verdient deze plaat wel.

Dit is al wel gelukt gelukkig :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks