Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Heb hier hetzelfde als bij veel B-Front platen. Op hoger BPM zijn ze een stuk vetter


Heb dit ook ja. Maar dan met bijna elke plaat die je zou kunnen bedenken >.<

Net zoals als je een uur naar 155 luistert, en dan teruggaat naar 150, voelt 150 echt als 140. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hier echt totaal geen last van, in tegendeel zelfs. Vind hem eigenlijk zelfs nog fijner klinken in 150 bpm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Pedaalemre schreef:
poekiepoes12 schreef:
Ijzersterke melodie weer, andere track vind ik ook super. Maar die kicks van 'm missen me toch een beetje power en volume hoor.. Zo jammer. Pleur der een NC kick onder en het is TOTY materiaal.


Vind persoonlijk een NC kick ook niet echt garant staan voor power, maar dat kan aan mij liggen :P

Welke dan wel volgens jou?


Een NC kick onder deze plaat gooien is totaal niet passend, veel te groot contrast met de rest van de sounds. Misschien dat een van de recente kicks van DBSTF het trucje kunnen doen wat je zou willen horen. Al is deze plaat voor mij wel compleet. Die kick is niet de meest harde/krachtige, maar hij past wel prima binnen de gehele sfeer in de plaat. Wat een briljant gevoel kan hij in een plaat leggen.

Voor het bpm moet je gewoon die HQ een paar keer achter elkaar afspelen, dan is dat gekke verschil binnen no time uit je kop verdwenen hoor. Ik vind vooral dat de melodie, vooral de 1e, beter uit de verf komt op 150. Klinkt minder gehaast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 12:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jezus wat een plaat weer :loving: Je zou denken dat Pursuit Of Thunder bijna niet te overtreffen is, maar met platen als deze, Strike You Down en The Aftershock gooit ie er gewoon nog een schepje bovenop. Zo benieuwd naar het hele album :D

Wat betreft het BPM, ik ben het ermee eens dat de melodie op 150 wat beter doorkomt, maar de drive die 155 met zich mee brengt voegt ook wel weer veel toe. Dus ik denk dat een middenweg van 152/153 het meest ideaal zou zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die tweede climax, man man :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 10:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Negert schreef:
Die tweede climax, man man :loving: :loving:


Op 150 bpm gewoon nog meer kippenvel :cry: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 07:13 
 
Hardtraxxer

Samen met drift away echt een topper, benieuwd naar zijn album.
1 van de weinige djs die nog echt iets verschillend maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 16:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pure perfectie dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 21:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Pure perfectie dit :loving:


Jup. Dit wordt mijn TOTY :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 23:13 
 
Hardtraxx Elite

STVK schreef:
wootum schreef:
Pure perfectie dit :loving:


Jup. Dit wordt mijn TOTY :yes:

02-04-2018
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
wootum schreef:
Pure perfectie dit :loving:


Jup. Dit wordt mijn TOTY :yes:


Hier ook. Kan geen enkel nummer op dit moment tegenop.. :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 15:25 
 
Hardtraxxer

Sinds dat ik de set van Phuture Noize of Qlimax meerdere malen heb geluisterd, vond ik achteraf dat de radio edit op de QAPITAL 2018 Compilatie CD toch nog wat miste in het nummer.
Hierop heb ik besloten om een kleine edit te maken om mijzelf meer tevreden te stellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 11:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 12:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wordt het hele album dan op Q-Dance gereleased?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Wordt het hele album dan op Q-Dance gereleased?


Als we Spotify mogen geloven wel ja ...
Zou me beetje vreemd lijken moesten ze enkel dit nummer releasen en het hele album op DWX uitkomt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2018 09:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Wordt het hele album dan op Q-Dance gereleased?

Ik hoop van wel, de vorige albums niet besteld door de bezorgkosten. Als tie op Q gereleased wordt ga ik hem nu zeker aanschaffen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2018 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black mirror society is muzikaal gezien een van de mooiste platen die ik de laatste tijd heb mogen horen. Vooral die 2e climax... Echt bizar hoeveel kippenveel en euforie dat nummer bij mij oproept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2018 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Black mirror society is muzikaal gezien een van de mooiste platen die ik de laatste tijd heb mogen horen. Vooral die 2e climax... Echt bizar hoeveel kippenveel en euforie dat nummer bij mij oproept.

Precies dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die tweede climax is echt niet normaal :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Black mirror society is muzikaal gezien een van de mooiste platen die ik de laatste tijd heb mogen horen. Vooral die 2e climax... Echt bizar hoeveel kippenveel en euforie dat nummer bij mij oproept.


Hier ben ik het ook volledig mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 22:41 
 
Hardtraxx Veteran

Eerlijk gezegd is dit nummer al gewoon beter dan heel z’n vorige album bij elkaar en dat was echt een goed album. Maar deze plaat is gewoon pure perfectie. Je komt met een hele energieke eerste climax vervolgens met een 2de climax waar zoveel gevoel en emotie in zit. Als ik die 2de climax hoor op Defqon tijdens The Gathering weet ik zeker dat ik niet volle bak uit m’n plaat ga, maar gewoon zwaar in extase ben om zon mooi stukje muziek te horen op zon moment :worship: Diepe buiging voor deze track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 10:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Favoriete plaat van het moment :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle