Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze plaat niet zo. Melodie is wel leuk, alleen zit weinig drive in de plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

Zo verslaafd aan deze :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Krijg er echt continu kippenvel van. In zijn vlogs kon ik er al wel een hardstyle track bij indenken, maar het moment dat je daar dan staat en die melodie begint, krijg je echt meteen die euforie. :love: Ontzettend genoten van deze set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat past deze melodie geweldig in een Hardstyle plaat zeg! :loving:
Ik hoop echt dat er meer nieuwe Project One platen blijven komen, Headhunterz blijft een gemis voor de scene!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit: Een beetje ongeinspireerd zeg..



Triest en belachelijk dat ze hiermee komen aankakken na al dat gehype, je verwacht toch wel dat ze er een beetje moeite in steken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha de filmert na dat vlog nummer "headhunterz kan het nog wel"

you damn right, het blijft een eindbaas :cool:


Stond zo te genieten, kon het niet laten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Ongeinspireerde bagger zeg..



Triest en belachelijk dat ze hiermee komen aankakken na al dat gehype, je verwacht toch wel dat ze er een beetje moeite in steken..


Je was niet op Qlimax he, als ik het zo las in het andere topic (Project One liveset)
Totaal andere track ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Ongeinspireerde bagger zeg..

Triest en belachelijk dat ze hiermee komen aankakken na al dat gehype, je verwacht toch wel dat ze er een beetje moeite in steken..

Ehum.
yowan schreef:
Elitaire knuppels hierzo..

yowan schreef:
Wat die mensen niet begrijpen is dat er van diezelfde muziek elk weekend duizenden mensen staan te genieten. Maar die mensen zijn dan ineens weer belachelijk bezig en hebben ''geen verstand van muziek'', ''verpesten de scene'' en ''snappen er niks van''. Prima dat het je smaak niet is, maar andere mensen doen niks verkeerd en om hun dan meteen belachelijk te maken, dingen te verwijten etc gaat te ver.

Ik ben 8/9 jaar geleden hardstyle gaan luisteren om te genieten, niet om elke nieuwe track of act te ontleden, elk aspect ervan te beoordelen en wanneer het niet in de smaak valt af te schrijven als kut en hopeloos. Het lijkt wel of de essentie van muziek, ervan genieten, is verdwenen hier.

En vervolgens kom jij aan met 'Ongeinspireerde bagger'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:55 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Ongeinspireerde bagger zeg..



Triest en belachelijk dat ze hiermee komen aankakken na al dat gehype, je verwacht toch wel dat ze er een beetje moeite in steken..


Het kan aan mij liggen, maar ik vind hem er totaal niet op lijken >.< En live was hij echt heerlijk, zoveel emotie in die break :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 17:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Ongeinspireerde bagger zeg..

*linkje*

Triest en belachelijk dat ze hiermee komen aankakken na al dat gehype, je verwacht toch wel dat ze er een beetje moeite in steken..

Ja lekker je eigen mening doordrammen. Je commentaar op pagina één was wel genoeg....

+

RikxMusic schreef:
Het kan aan mij liggen, maar ik vind hem er totaal niet op lijken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 17:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lijkt er totaal niet op, lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom op :lol:

''Een beetje ongeinspireerd'' dan.. maar je kan absoluut niet ontkennen dat het niet op elkaar lijkt.

[zippy]http://www48.zippyshare.com/v/PtLyfe09/file.html[/zippy]
[zippy]http://www48.zippyshare.com/v/9vzzb1ox/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongeïnspireerde bagger gaat natuurlijk wel wat ver en is m.i. nou niet echt nodig, maar volgens mij kun je toch wel stellen dat het er redelijk veel op lijkt... Verbaasde me er ook even over toen ik beide tracks zojuist beluisterde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus Yowan ik kan me voorstellen als je een track niet kan waarderen, maar je kunt ook overdrijven, vind de tracks ook wel een beetje op elkaar lijken, maar nou niet zo erg om het 'ongeinspireerde bagger' te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 20:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Glimlach van oor tot oor toen ik opeens z'n vlog muziekje tot leven horen komen als een project one plaat. Erg vet


Ik moest het ook even tot me laten komen, prachtig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Jezus Yowan ik kan me voorstellen als je een track niet kan waarderen, maar je kunt ook overdrijven, vind de tracks ook wel een beetje op elkaar lijken, maar nou niet zo erg om het 'ongeinspireerde bagger' te noemen.

Ik had me al reeds gecorrigeerd, zelfs ik zit soms een keer wat minder lekker in me vel.

En wilde ook de aandacht even trekken om te kijken of meerdere mensen de platen op elkaar vinden lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 22:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
yowan schreef:
Ongeinspireerde bagger zeg..

Triest en belachelijk dat ze hiermee komen aankakken na al dat gehype, je verwacht toch wel dat ze er een beetje moeite in steken..

Ehum.
yowan schreef:
Elitaire knuppels hierzo..

yowan schreef:
Wat die mensen niet begrijpen is dat er van diezelfde muziek elk weekend duizenden mensen staan te genieten. Maar die mensen zijn dan ineens weer belachelijk bezig en hebben ''geen verstand van muziek'', ''verpesten de scene'' en ''snappen er niks van''. Prima dat het je smaak niet is, maar andere mensen doen niks verkeerd en om hun dan meteen belachelijk te maken, dingen te verwijten etc gaat te ver.

Ik ben 8/9 jaar geleden hardstyle gaan luisteren om te genieten, niet om elke nieuwe track of act te ontleden, elk aspect ervan te beoordelen en wanneer het niet in de smaak valt af te schrijven als kut en hopeloos. Het lijkt wel of de essentie van muziek, ervan genieten, is verdwenen hier.

En vervolgens kom jij aan met 'Ongeinspireerde bagger'.


HAHAHAHAHA burrrrrrrrrrrn
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 07:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Stand before them and there is no beginning.
Follow them and there is no end.
Stay with the project.
Move with the one.


Zo simpel die tekst maar zoooo vet :loving: :loving:
Staat al heel de dag op repeat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 09:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
ThaBomba. schreef:
Glimlach van oor tot oor toen ik opeens z'n vlog muziekje tot leven horen komen als een project one plaat. Erg vet


Ik moest het ook even tot me laten komen, prachtig!

Dit inderdaad. Vervolgens ook heerlijk om de climax kicks te horen. Vraag me af hoe dit nou uiteindelijk tot stand is gekomen. Melodie geschreven voor die vlogs en toen afgemaakt voor P1, of andersom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 09:58 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
StevenvanKuijk schreef:
ThaBomba. schreef:
Glimlach van oor tot oor toen ik opeens z'n vlog muziekje tot leven horen komen als een project one plaat. Erg vet


Ik moest het ook even tot me laten komen, prachtig!

Dit inderdaad. Vervolgens ook heerlijk om de climax kicks te horen. Vraag me af hoe dit nou uiteindelijk tot stand is gekomen. Melodie geschreven voor die vlogs en toen afgemaakt voor P1, of andersom?


Zijn eerste vlog was twee maanden terug en ik denk dat het voor hun al langer bekend was dat ze mochten draaien op Qlimax dus ik denk andersom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 10:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar die hele vlog heeft op 1 aflevering na vrij weinig met hardstyle te maken. Waarom dan toch steeds die melo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 11:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is zo fucking goed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 12:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Maar die hele vlog heeft op 1 aflevering na vrij weinig met hardstyle te maken. Waarom dan toch steeds die melo?

Het gaat Headhunterz niet om hokjes of bepaalde genres, maar om muziek, en zijn kijk daarop. Het past zo ontzettend goed in de vlogs, het geeft zo'n euforisch gevoel, het geeft ook precies weer waar hij voor staat vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 13:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jaja dat snap ik, maar wat ik bedoel: is die plaat nu vanaf het begin gebouwd als P1 plaat of heeft bijvoorbeeld Wildstylez opgebeld van Joh die melodie ik willem wel in een P1 plaat hebben. Je had er in principe ook een hele andere kant op kunnen gaan met zo’n langzame drop als die onlangs al een keer heeft gedaan.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks