Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Jaja dat snap ik, maar wat ik bedoel: is die plaat nu vanaf het begin gebouwd als P1 plaat of heeft bijvoorbeeld Wildstylez opgebeld van Joh die melodie ik willem wel in een P1 plaat hebben. Je had er in principe ook een hele andere kant op kunnen gaan met zo’n langzame drop als die onlangs al een keer heeft gedaan.


Precies wat ik dacht, in die vlogs hoor je ook meerdere versies van die melodie in verschillende stijlen, kan me best voorstellen dat het idee voor een P1 track pas later gekomen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
ik willem wel in een P1 plaat hebben.


Was dit bewust zo gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 15:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik hoop dus eigenlijk dat 1 van de 2 dat komt vertellen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij bedoelt dat je wil hem schrijft als Willem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 16:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh. Ja bewussie. Het werd zo'n chagrijnig topic dus ik dacht ik verspreid wat pret
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 12:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koen schreef:
TiMOTHYb schreef:
ik willem wel in een P1 plaat hebben.


Was dit bewust zo gedaan?


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yourai schreef:
Hij bedoelt dat je wil hem schrijft als Willem xd


hier doelde ik op ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 20:25 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Jaja dat snap ik, maar wat ik bedoel: is die plaat nu vanaf het begin gebouwd als P1 plaat of heeft bijvoorbeeld Wildstylez opgebeld van Joh die melodie ik willem wel in een P1 plaat hebben. Je had er in principe ook een hele andere kant op kunnen gaan met zo’n langzame drop als die onlangs al een keer heeft gedaan.

Als je het zou weten, wat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat ^^
De lovende woorden zullen vast te maken hebben met de hardtraxxers die naar Qlimax zijn geweest :P ik hoor daar niet bij dus wacht de hq nog maar even af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 12:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
TiMOTHYb schreef:
Jaja dat snap ik, maar wat ik bedoel: is die plaat nu vanaf het begin gebouwd als P1 plaat of heeft bijvoorbeeld Wildstylez opgebeld van Joh die melodie ik willem wel in een P1 plaat hebben. Je had er in principe ook een hele andere kant op kunnen gaan met zo’n langzame drop als die onlangs al een keer heeft gedaan.

Als je het zou weten, wat dan?

Dan hoef ik niet meer benieuwd te zijn.

Hoezo wil je dat weten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 09:12 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Millard Fillmore schreef:
TiMOTHYb schreef:
Jaja dat snap ik, maar wat ik bedoel: is die plaat nu vanaf het begin gebouwd als P1 plaat of heeft bijvoorbeeld Wildstylez opgebeld van Joh die melodie ik willem wel in een P1 plaat hebben. Je had er in principe ook een hele andere kant op kunnen gaan met zo’n langzame drop als die onlangs al een keer heeft gedaan.

Als je het zou weten, wat dan?

Dan hoef ik niet meer benieuwd te zijn.

Hoezo wil je dat weten?

Dan hoef ik niet meer benieuwd te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar ik snap het niet helemaal.

Hier wordt het meteen TOTY materiaal genoemd.

Het heeft de melodie van een house georiënteerde plaat, net als de platen die HHZ maakte voordat hij zijn switch maken.
En die platen vielen alles behalve in de smaak.

Het gevoel bij de plaat spreekt mij ook wel aan (2 maanden mysterieus doen om vervolgens te onthullen dat het een P1 plaat is) maar die plaat zelf, ik vind er echt maar weinig aan.

Slappe, herhaaldelijke melodie, langzame plaat. Als ik kijk naar alles wat Bfront en NCBM (samen of solo) gemaakt hebben dit jaar, maar ook platen als Blinded, Gravity, Encore, Perception... Dat gaat dit toch allemaal nog vele niveaus te boven?

Ik zou het graag willen begrijpen van jullie, maar het lukt me niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 12:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Iets met smaak + het feit dat de helft van de leden hier om het minst of geringste 'TOTY' schreeuwt bij een nieuwe plaat die ze erg vet vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 13:03 
 

er staat Project one dus hebben sommige mensen hier al meteen hun broek vol gecumt, en de track is zon beetje al niet erg belangrijk meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
er staat Project one dus hebben sommige mensen hier al meteen hun broek vol gecumt, en de track is zon beetje al niet erg belangrijk meer

Een beetje kortzinnig.
Magnetron schreef:
Iets met smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 15:09 
 

Exterkate schreef:
jeffrey2107 schreef:
er staat Project one dus hebben sommige mensen hier al meteen hun broek vol gecumt, en de track is zon beetje al niet erg belangrijk meer


Ik vind dit persoonlijk ècht een geniale track hoor. De melodie vind ik echt goud. Gewoon die hele sfeer in die track pakt mij. Ook al had Rebelion dit gemaakt, ik vind 'm goed en ja dit is mijn persoonlijk TOTY. Ik ben heus niet alleen lyrisch over deze track omdat het door Project One is gemaakt hoor ;)


patrickjeb schreef:
jeffrey2107 schreef:
er staat Project one dus hebben sommige mensen hier al meteen hun broek vol gecumt, en de track is zon beetje al niet erg belangrijk meer

Een beetje kortzinnig.
Magnetron schreef:
Iets met smaak


tuurlijk, smaak is zeker iets waar je rekening mee moet houden en als je het wereklijk je toty vind maakt het mij ook niks uit, maar in dit topic zitten er een paar helemaal waus te worden en TOTY te schreewuen terwijl als iemand anders dit gemaakt zou hebben hadden diezelfde personen het meteen de grond in geboord met "te house achtig" en vergelijkbare argumenten.
er word een beetje gemeten met 2 maten en daar kan ik wat slecht tegen, bij de een is het kut maar als een ander (in dit geval P1) het doet is het gelijk TOTY en alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 16:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Jaja dat snap ik, maar wat ik bedoel: is die plaat nu vanaf het begin gebouwd als P1 plaat of heeft bijvoorbeeld Wildstylez opgebeld van Joh die melodie ik willem wel in een P1 plaat hebben. Je had er in principe ook een hele andere kant op kunnen gaan met zo’n langzame drop als die onlangs al een keer heeft gedaan.


Goed punt. Dacht ik in eerste instantie ook. Ik denk idd dat dit van oorsprong gewoon een headhunterz-melodietje was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
er staat Project one dus hebben sommige mensen hier al meteen hun broek vol gecumt, en de track is zon beetje al niet erg belangrijk meer


Dit werkt klaarblijkelijk twee kanten op want er is ook een groep mensen die in dat geval meteen al de conclusie trekt dat het niet wat kan zijn want: "het is Project One dus iedereen vindt het meteen fantastisch terwijl het eigenlijk niet zo speciaal is en als het een andere artiest was dan was het niet zo speciaal".

Exterkate schreef:
jeffrey2107 schreef:
als iemand anders dit gemaakt zou hebben hadden diezelfde personen het meteen de grond in geboord met "te house achtig"


Nou bij mij ieder geval niet haha. Nogmaals, ook al zou NC/Bass Modulators/Coone/Rooler/Henk Dissel dit hebben gemaakt, ik zou het enorm vet vinden.


Mij zou het ook niet uitmaken, ik vond de plaat op Qlimax meteen fantastisch. En het idee achter de plaat is inderdaad bijzonder. Het melodietje is herkenbaar als je fan bent van Headhunterz en/of zijn vlogs hebt gekeken. En als je dan die melodie hoort op Qlimax en dat dan het kwartje valt.. ja dat is bijzonder :) Zou ook niet zo ver gaan om het de plaat van het jaar te noemen, maar vind het echt een heerlijke plaat en deze voor het eerst horen op Qlimax was voor mij een hoogtepunt van een heerlijke nacht :yes: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 18:34 
 

Wenzel schreef:
jeffrey2107 schreef:
er staat Project one dus hebben sommige mensen hier al meteen hun broek vol gecumt, en de track is zon beetje al niet erg belangrijk meer


Dit werkt klaarblijkelijk twee kanten op want er is ook een groep mensen die in dat geval meteen al de conclusie trekt dat het niet wat kan zijn want: "het is Project One dus iedereen vindt het meteen fantastisch terwijl het eigenlijk niet zo speciaal is en als het een andere artiest was dan was het niet zo speciaal".

Exterkate schreef:
jeffrey2107 schreef:
als iemand anders dit gemaakt zou hebben hadden diezelfde personen het meteen de grond in geboord met "te house achtig"


Nou bij mij ieder geval niet haha. Nogmaals, ook al zou NC/Bass Modulators/Coone/Rooler/Henk Dissel dit hebben gemaakt, ik zou het enorm vet vinden.


Mij zou het ook niet uitmaken, ik vond de plaat op Qlimax meteen fantastisch. En het idee achter de plaat is inderdaad bijzonder. Het melodietje is herkenbaar als je fan bent van Headhunterz en/of zijn vlogs hebt gekeken. En als je dan die melodie hoort op Qlimax en dat dan het kwartje valt.. ja dat is bijzonder :) Zou ook niet zo ver gaan om het de plaat van het jaar te noemen, maar vind het echt een heerlijke plaat en deze voor het eerst horen op Qlimax was voor mij een hoogtepunt van een heerlijke nacht :yes: :yes:



zelf vind ik het ook een vette track, en ik had er ook graag bij willen zijn op Qlimax, ik irriteer me alleen een beetje aan de voor mij wat overdreven klinkende reacties
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet dat je kan janken dat mensen te enthousiast zijn, voor mij een hele verademing ipv altijd dat eeuwige gezuurpruim van iedereen op dit forum.

Dan hebben mensen maar 20 tracks of the year, lekker boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwestie van smaak & persoonlijke voorkeuren.

Zoals Headhunterz zelf ooit een gezegd heeft: Muziek is gebonden aan herinneringen en sommige herinneringen worden nooit overtroffen.

En daarom komt dit nummer voor mij ook heel hoog in mijn TOTY, het is misschien niet het beste nummer, maar met name de herinnering die erbij zit is deze plaat toch wel heel geweldig, staat vaak op repeat
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Kwestie van smaak & persoonlijke voorkeuren.

Zoals Headhunterz zelf ooit een gezegd heeft: Muziek is gebonden aan herinneringen en sommige herinneringen worden nooit overtroffen.

En daarom komt dit nummer voor mij ook heel hoog in mijn TOTY, het is misschien niet het beste nummer, maar met name de herinnering die erbij zit is deze plaat toch wel heel geweldig, staat vaak op repeat


Ja aan het einde van zijn set bij Xqlusive Legends en daarna draaide ie now is the time :loving:

Dat was een set en een feest pow!!! Mag trouwens hopen dat ze deze sneller releasen dan HHZ met Now is the time deed, voor het eerst gedraaid op Q-dance Presents Headhunterz op 20 Oktober 2012 en gereleased de dag na Xqlusive Legends op 5 oktober 2014 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 20:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Snap niet dat je kan janken dat mensen te enthousiast zijn, voor mij een hele verademing ipv altijd dat eeuwige gezuurpruim van iedereen op dit forum.


Inderdaad, ik riep meteen nadat ik hem hoorde op Qlimax dat het mijn TOTY zou worden, niemand kan er wat aan doen. Ik geef geen fuck. Voordat ik hem hoorde was het namelijk The Paradox.
Ik vind het juist ontzettend tof dat er zoveel mensen zo lovend over zijn, vooral omdat hier ook vrij veel raw liefhebbers zitten die normaliter weinig tot niets met euforisch hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klein stukje te horen op Heady zn facebook in HQ , vind em echt heerlijk :love:
https://www.facebook.com/Headhunterz/vi ... 571142019/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2016 11:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Ik geef geen fuck.

Bad boy
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks