Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2016 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track heet: Project One - Luminosity
Release: out soon on Q-dance Records

rond 12:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2016 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg toch iedere keer weer kippenvel tot in m'n bilnaad bij het horen van deze track :loving:
Nog helemaal niet superbekend met het vroegere werk van zowel Project One, Wildstylez als Headhunterz, alleen het latere werk, maar dit moment was gewoon magisch en ik denk niet dat dit snel weer overtroffen gaat worden.
Het is naar mijn mening niet de sterkste plaat die er momenteel is, maar soms gaat het ook echt om het idee erachter en de herinneringen die je erbij hebt. Daarom is dit toch wel een van de grootste parels die ik ooit gehoord heb :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2016 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor alle mensen die benieuwd waren, bij deze is er een soort van antwoord van Heady:


Vanaf 10:18

"We were sitting in the studio a couple of weeks ago"
En de eerste keer dat het nummer werd gebruikt in een vlog was 2 maanden geleden, dus of Headhunterz zijn begrip van een aantal weken is ruim of het was eerst Headhunterz zijn melodie!

(Banter vanaf 1:09 was trouwens helemaal goud xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een prachtig, dromerig plaatje en dan vooral die opbouw en melodie! Vond die vrouwelijke vocalen - uit de vlog - ook wel wat hebben, maar denk dat ze die naar beneden 'gepitcht' hebben en dat dat de uiteindelijke vocals geworden zijn? Was zelf niet echt heel bekend met Project One of hun vroegere sound, maar vind dit echt heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De break van deze plaat is wel geniaal hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoop dat hij als full release komt en niet alleen als edit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 20:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
De break van deze plaat is wel geniaal hoor!

Inderdaad, ik kreeg zo onwijs veel kippenvel toen die piano melodie begon in de break na de eerste climax :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 22:09 
 

Psyko Punkz draaide 'm gisteren in een keer ook :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 01:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Serendipitive schreef:
Wat een prachtig, dromerig plaatje en dan vooral die opbouw en melodie! Vond die vrouwelijke vocalen - uit de vlog - ook wel wat hebben, maar denk dat ze die naar beneden 'gepitcht' hebben en dat dat de uiteindelijke vocals geworden zijn? Was zelf niet echt heel bekend met Project One of hun vroegere sound, maar vind dit echt heerlijk!


Is volgensmij gewoon Heady zijn vocalen mannetje! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 11:22 
 
Hardtraxxer

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind die tekst zo fucking vet. Plaatje is ook top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij niet de beste plaat van het jaar, maar daar gaat het bij deze track voor mij niet om. Zoals Heady al aangaf, wilde hij met de terugkeer Project One (en deze track) herinneringen nieuw leven in blazen en dat is naar mijn mening uitstekend gelukt! ^^ :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 16:29 
 
Hardtraxxer

Ik vind het eerlijk gezegd een zeer lekker nummer, vooral toen ze hem draaide op Qlimax, had een paar tissues nodig :cry: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke plaat, maar geen TOTY materiaal voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylahr schreef:
Serendipitive schreef:
Wat een prachtig, dromerig plaatje en dan vooral die opbouw en melodie! Vond die vrouwelijke vocalen - uit de vlog - ook wel wat hebben, maar denk dat ze die naar beneden 'gepitcht' hebben en dat dat de uiteindelijke vocals geworden zijn? Was zelf niet echt heel bekend met Project One of hun vroegere sound, maar vind dit echt heerlijk!


Is volgensmij gewoon Heady zijn vocalen mannetje! :thumbup:


Heady doet de vocalen voornamelijk zelf dacht ik met natuurlijk een effect
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 00:21 
 
Hardtraxx Veteran

Goed dat p1 terug ^^

Nieuwe sound ook top. Fijn dat ze aangeven dat er geen zang in hoeft te zitten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Hardstylahr schreef:
Serendipitive schreef:
Wat een prachtig, dromerig plaatje en dan vooral die opbouw en melodie! Vond die vrouwelijke vocalen - uit de vlog - ook wel wat hebben, maar denk dat ze die naar beneden 'gepitcht' hebben en dat dat de uiteindelijke vocals geworden zijn? Was zelf niet echt heel bekend met Project One of hun vroegere sound, maar vind dit echt heerlijk!


Is volgensmij gewoon Heady zijn vocalen mannetje! :thumbup:


Heady doet de vocalen voornamelijk zelf dacht ik met natuurlijk een effect



1:40

"My American voice-over narrative guy"
Duidelijk dezelfde stem, Heady heeft in meerdere interviews al aangegeven dat hij zijn eigen stemmen al een tijdje niet meer doet omdat het minder professioneel klinkt en hij nooit een Amerikaans accent zal hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 12:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In de beschrijving van de Qlimax aftermovie staat dat deze en de Sound Rush remix binnenkort gereleased worden op Q-Dance Records. Wellicht alle 2016 edits ook? :)

En dit kan ook betekenen dat hun set wel online kan komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 16:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
In de beschrijving van de Qlimax aftermovie staat dat deze en de Sound Rush remix binnenkort gereleased worden op Q-Dance Records.


Klopt.

Royvn_ schreef:
Wellicht alle 2016 edits ook? :)

En dit kan ook betekenen dat hun set wel online kan komen!


Volgens mij zijn dit echt de twee meest bijzondere conclusies die ik ooit heb gezien.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat geluidje net voor de climax brengt echt een nostalgisch gevoel mee :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb liever de oude Project One stijl, maar ik vind de break van deze plaat wel echt fenomenaal hoor! :loving: brengt echt een goede sfeer met zich mee. Uiteindelijk toch deze plaat, mede door de break, erg weten te waarderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 21:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik heb liever de oude Project One stijl, maar ik vind de break van deze plaat wel echt fenomenaal hoor! :loving: brengt echt een goede sfeer met zich mee. Uiteindelijk toch deze plaat, mede door de break, erg weten te waarderen!

Eens, vind de climax ook niet eens zo bijzonder, maar toch kippenvel door de break (en het terug denken aan Qlimax).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2016 11:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Royvn_ schreef:
In de beschrijving van de Qlimax aftermovie staat dat deze en de Sound Rush remix binnenkort gereleased worden op Q-Dance Records.


Klopt.

Royvn_ schreef:
Wellicht alle 2016 edits ook? :)

En dit kan ook betekenen dat hun set wel online kan komen!


Volgens mij zijn dit echt de twee meest bijzondere conclusies die ik ooit heb gezien.. :huh:


Citaat:
Project One draaide een nieuwe track op Qlimax. Aanstaande zaterdag om 16:00 wordt de volledige liveset gereleased. Stay tuned!


:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2016 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
TSFH schreef:
De break van deze plaat is wel geniaal hoor!

Inderdaad, ik kreeg zo onwijs veel kippenvel toen die piano melodie begon in de break na de eerste climax :worship:


Inderdaad :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks