Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Radical Redemption - Brutal 7.0 (MINUS071)

Label: Minus Is More
WEB release: 22/08/2018

Tracks:
Radical Redemption - Brutal 7.0

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 11:52 
 
Hardtraxxer

RR heeft toch echt wel een paar gouden platen gemaakt. Tracks à la protest of indignation doen het bij mij het best. Maar dit is alles waar de hardstyle scène wat mij betreft de negatieve vooroordelen aan te danken heeft. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
RR heeft toch echt wel een paar gouden platen gemaakt. Tracks à la protest of indignation doen het bij mij het best. Maar dit is alles waar de hardstyle scène wat mij betreft de negatieve vooroordelen aan te danken heeft. :thumbdown:


Gast, hij is gewoon een kick aan het maken voor zijn nieuwe Brutal, wat stel je je belachelijk aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En toch is al beetje te zien welke kant ie op wil gaan met deze track. Maar even afwachten ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 12:11 
 
Hardtraxxer

Berenfiets schreef:
poekiepoes12 schreef:
RR heeft toch echt wel een paar gouden platen gemaakt. Tracks à la protest of indignation doen het bij mij het best. Maar dit is alles waar de hardstyle scène wat mij betreft de negatieve vooroordelen aan te danken heeft. :thumbdown:


Gast, hij is gewoon een kick aan het maken voor zijn nieuwe Brutal, wat stel je je belachelijk aan.

Het zal wel niet veel anders gaan worden dan wat ik nu hoor toch? Brutals bestaan toch alleen maar uit lompe kicks, een hoop kickrolls en wat stoere lyrics als ik kijk naar de vorige. Begrijp me niet verkeerd, kan genoeg tracks van hem wel waarderen. Maar de creativiteit is ver te zoeken in dit soort nummers en met zo'n grote achterban stoort me dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 12:21 
 
Hardtraxx Addict

poekiepoes12 schreef:
RR heeft toch echt wel een paar gouden platen gemaakt. Tracks à la protest of indignation doen het bij mij het best. Maar dit is alles waar de hardstyle scène wat mij betreft de negatieve vooroordelen aan te danken heeft. :thumbdown:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Altijd leuk om zo'n jongen te hebben op een forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
poekiepoes12 schreef:
RR heeft toch echt wel een paar gouden platen gemaakt. Tracks à la protest of indignation doen het bij mij het best. Maar dit is alles waar de hardstyle scène wat mij betreft de negatieve vooroordelen aan te danken heeft. :thumbdown:


Gast, hij is gewoon een kick aan het maken voor zijn nieuwe Brutal, wat stel je je belachelijk aan.

Wat een dramatische reactie op een tease van 10 sec :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 12:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog erg kort natuurlijk, maar toch zeker wel weer benieuwd. Hij heeft me met zijn album ook positief verrast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 12:44 
 
Hardtraxxer

Volgens mij heb ik een paar fanboys op hun teentjes getrapt. Allemachtig. Fijn dat de beargumentatie vanuit jullie kant wel in orde is.

Oké, mijn reactie op een korte teaser is lichtelijk overdreven. Laat ik hem bijstellen. Ik ben benieuwd of RR mij kan gaan verbazen met Brutal 7.0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik blijf het echt apart vinden hoe sommige mensen tekeer kunnen gaan als hun favo artiest/idool iets post. Ik bedoel, hij zet een lage kwaliteit video online en als je ziet hoeveel reacties de man krijgt haha. De meeste komen nog net niet klaar terwijl er nog helemaal niks te horen is op wat kicks na :lol:

Brutal tracks zijn sws snoeiplaten daar niet van. Maar de ‘halve’ scene reageert erop haha xd
Beetje overdreven. Toch benieuwd naar de uiteindelijke track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 12:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dat 'lompe' is toch juist precies waar alle Brutal tracks voor staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 13:04 
 
Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Dat 'lompe' is toch juist precies waar alle Brutal tracks voor staan?

Klopt. Wat dat betreft ben ik ook vreselijk hypocriet want ik sta daar net zo goed op te maaien. Maar ik verwacht gewoon meer van RR. Als je ziet wat hij geproduceerd heeft, een prima album, komt die weer met zo'n in mijn ogen 'simpele' 13/12 beukplaat waar zoals hierboven mooi beschreven wordt, de fanboys veelvuldig op klaarkomen. Dan kun je zeggen, daar is deze brutal reeks toch voor. Tja, dat klopt :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Kick klinkt iig beter dan die overdistorted dingen die in Only Bass en dergelijke tracks zitten. Ik hoop dat hij me kan verrassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brutaltje op z'n tijd is toch prima, leuk voor Hard Bass afsluiting :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niets kan tippen aan Brutal 3.0 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben ook wel benieuwd, er is niet echt te oordelen op alleen een kick. En al helemaal niet als de video nogal LQ is. We gaan het zien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Niets kan tippen aan Brutal 3.0 ^^


Eens, wat blijft die gruwelijk :drool:

Eerste keer dat ik hem hoorde, ooit op Xxlerator, Radical Redemption vs The Machine, wat een combi ook :lol:

Had nog nooit zoiets gehoord :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd of hij eens een keer een track kan maken die wel langer dan 1 jaar in je hoofd blijft hangen. :oh:
#BringBack2013RR
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Ik blijf het echt apart vinden hoe sommige mensen tekeer kunnen gaan als hun favo artiest/idool iets post. Ik bedoel, hij zet een lage kwaliteit video online en als je ziet hoeveel reacties de man krijgt haha. De meeste komen nog net niet klaar terwijl er nog helemaal niks te horen is op wat kicks na :lol:

Tja, als je hier objectief naar kijkt zijn veel mensen op HT precies zo maar dan met B-Front en PN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Mees-89 schreef:
Ik blijf het echt apart vinden hoe sommige mensen tekeer kunnen gaan als hun favo artiest/idool iets post. Ik bedoel, hij zet een lage kwaliteit video online en als je ziet hoeveel reacties de man krijgt haha. De meeste komen nog net niet klaar terwijl er nog helemaal niks te horen is op wat kicks na :lol:

Tja, als je hier objectief naar kijkt zijn veel mensen op HT precies zo maar dan met B-Front en PN.


Haha snap je punt maar ben het niet helemaal met je eens. Bij video’s/preview/teasers van Phuture Noize krijg je toch al vaak meer te horen (gedeeltes) van een track. Muziek blijft natuurlijk altijd subjectief maar wat een paar seconden aan reacties kan opleveren zeg. Haha wel grappig
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 19:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik wil dit niet echt lomp noemen, meer overdistorted, maar dan niet op de goede manier.

Blijf er bij dat Brutal 2.0 de enige goede was.

Er zal ook, gezien vorige Brutals, amper wat aan dit veranderen. Ligt gewoon in de zelfde lijn als de troep van zijn album dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 20:16 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Ik wil dit niet echt lomp noemen, meer overdistorted, maar dan niet op de goede manier.

Blijf er bij dat Brutal 2.0 de enige goede was.

Er zal ook, gezien vorige Brutals, amper wat aan dit veranderen. Ligt gewoon in de zelfde lijn als de troep van zijn album dit.


The Road To Redemption album troep? :lol: :lol: :lol:

Gekke man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 21:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Broken Balance schreef:
Ik wil dit niet echt lomp noemen, meer overdistorted, maar dan niet op de goede manier.

Blijf er bij dat Brutal 2.0 de enige goede was.

Er zal ook, gezien vorige Brutals, amper wat aan dit veranderen. Ligt gewoon in de zelfde lijn als de troep van zijn album dit.


The Road To Redemption album troep? :lol: :lol: :lol:



Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Broken Balance schreef:
Ik wil dit niet echt lomp noemen, meer overdistorted, maar dan niet op de goede manier.

Blijf er bij dat Brutal 2.0 de enige goede was.

Er zal ook, gezien vorige Brutals, amper wat aan dit veranderen. Ligt gewoon in de zelfde lijn als de troep van zijn album dit.


The Road To Redemption album troep? :lol: :lol: :lol:

Gekke man.


Op America, Until i Win, en de collab met KELTEK na. De rest was inspiratieloze meuk die je na 2 dagen vergeten bent
Het enige wat die vent groots maakt is zijn gigantische ego en narcisme. Ohja en alle Militant schaapjes met kleine breintjes die klaarkomen als hij met zijn rechter arm fistpumpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
SimpleEffect schreef:
Het enige wat die vent groots maakt is zijn gigantische ego en narcisme. Ohja en alle Militant schaapjes met kleine breintjes die klaarkomen als hij met zijn rechterarm fistpumpt.


Fucking hell, de argumenten bij HT lopen weer lekker hoor


Tja wat moet je anders. Als je iets van kritiek plaatst dan wordt je onder gekakt door 100.000 mensen met MM shirtjes :whistle:
Dan kan je beter all-in gaan toch?
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle