Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 00:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Artiest: Radical Redemption

Track(s): TBA

Sample/video:


Bron: Ik in de Hangar

https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/radical-redemption-the-road-to-redemption-minus05-t61128.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 01:02 
 
Hardtraxx Elite

Midintro en 2de climax is weer zo belachelijk kut... die Radical is na OMA echt helemaal niks meer qua producties. Terwijl de melodie en 1ste climax zo vet is. Daarnaast klinkt de plaat aardig leegjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Midintro en 2de climax is weer zo belachelijk kut... die Radical is na OMA echt helemaal niks meer qua producties. Terwijl de melodie en 1ste climax zo vet is. Daarnaast klinkt de plaat aardig leegjes.


Genoeg platen die belachelijk vet zijn, America, en die ene TBA die op Airforce gefilmd is :love: Paralyzed ook nog trouwens.
Vind hem juist weer in enorm goeie doen de laatste tijd, kort na z'n vorige album was het even wat minder, maar hij gooit er nu regelmatig hele vette platen uit!!

Deze plaat vind ik eigenilijk ook gewoon weer enorm vet klinken haha :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja vind deze dik weer.
Begin stiekem toch wel uit te kijken naar zijn album. America, Until I Win, Paralyzed, die met D-Sturb en die met Keltek klinken al heel erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook heel benieuwd naar zijn album en vind de plaat best wel lekker klinken. Vooral live is die goed te pruimen. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Ja vind deze dik weer.
Begin stiekem toch wel uit te kijken naar zijn album. America, Until I Win, Paralyzed, die met D-Sturb en die met Keltek klinken al heel erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vind deze ook prima hoor. Beetje gewaagd met zulke hoge tonen, maar maakt het ook weer lekker origineel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 11:54 
 
Hardtraxx Elite

Niks aan dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Radical plaatste op Instagram Stories dat ie aan het anthem werkt in samenwerking met een orkest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Vet dat deze soundtrack eens in een hardstyle track gebruikt wordt :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 12:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/RadicalRedemptionDJ/videos/1490879817616541/

Making of... maar is dit het anthem dan? Ik herken dat orkest nog niet echt in deze plaat of ligt dat aan mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 13:56 
 
Hardtraxx Addict

tommeh schreef:
https://www.facebook.com/RadicalRedemptionDJ/videos/1490879817616541/

Making of... maar is dit het anthem dan? Ik herken dat orkest nog niet echt in deze plaat of ligt dat aan mij?


Dat is het anthem ja, dit is een andere track.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks