Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 14:05 
 
Artiest

Maximum schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik weet van tevoren idd dat het een filmpje is van dramatische kwaliteit >.<
Ik heb niks te melden over het nummer, maar heb het gevoel dat, omdat er Ran-D staat, mensen automatisch maar zeggen oh zal wel goed zijn want Ran-d is tof. Je kunt hier helemaal niks over zeggen, je hoort een screech en heel veel gekraak, nou jippie kayee motherfucker!
Ik wacht lekker op een HQ preview, zo'n filmpje is gewoon nutteloos, je weet alleen dat er dus een Ran-D & Alpha Twins plaat is, maar je kunt er verder niks over zeggen.


Wil je het gewoon niet begrijpen en lekker dwars doen ofzo? Je krijgt er toch een lichte inpressie van, vocals, melo, anti of niet anti etc.. Sommige mensen vinden dat leuk en kunnen daar dan over verder speculeren, sommige mensen niet. Maar jij gaat hier weer over door zeuren en een probleem van niks maken. Dit zie ik wel vaken en word er nu een beetje moe van dus vandaar dat ik gewoon zeg, reageer er gewoon niet op als je het niks vind en wacht dan de HQ previeuw af. Wat is eigenlijk je doel? dat deze pagina voorlopig word gesloten, omdat jij te stom bent om iets uit een LQ filmpje op te maken?


1. ik geef mijn mening, nu ben ik altijd het zwarte schaap hier omdat mijn mening vaak lijnrecht tegenover dat van de massa hier ligt. Leer ermee leven.
2. Mijn doel is helemaal niks, ik wil gewoon zeggen wat ik hiervan vind en dat jij dat opvat als een probleem is niet mijn pakkie an. Jij maakt er probleem van door erop te reageren, doe dat niet is er niks aan de hand.
3. Ronduit kinderachtig om te zeggen dat ik te stom ben iets op te maken uit het filmpje, achterlijk en kinderachtig. Het feit dat jij dit leuk vind en ik niet, betekend niet dat je mij stom hoeft te noemen, kleuterklas mentaliteit.
Ik zal duidelijk zeggen waarom ik dit nutteloos vind.
Je krijgt een heeeeeeele globale indruk van de plaat, in hele slechte kwaliteit. Inhoudelijke discussies of echt goede meningen kun je niet geven, simpelweg omdat discussies vaak gaan over melo, sounds, kicks etc.
Je kunt het niet hebben over een goede kick, niet over een goede melo, niet over een goede synth.
Enige wat je over houdt is dus dat mensen zoals jij gaan zeggen dat ze het leuk vinden en mensen als ik gaan zeggen wat is dit dan weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ik kan horen klinkt vet! En nee ik vind standaard Ran-D niet goed, die gangsters don't dance vind ik ook weinig aan eigelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
1. ik geef mijn mening, nu ben ik altijd het zwarte schaap hier omdat mijn mening vaak lijnrecht tegenover dat van de massa hier ligt. Leer ermee leven.
2. Mijn doel is helemaal niks, ik wil gewoon zeggen wat ik hiervan vind en dat jij dat opvat als een probleem is niet mijn pakkie an. Jij maakt er probleem van door erop te reageren, doe dat niet is er niks aan de hand.
3. Ronduit kinderachtig om te zeggen dat ik te stom ben iets op te maken uit het filmpje, achterlijk en kinderachtig. Het feit dat jij dit leuk vind en ik niet, betekend niet dat je mij stom hoeft te noemen, kleuterklas mentaliteit.
Ik zal duidelijk zeggen waarom ik dit nutteloos vind.
Je krijgt een heeeeeeele globale indruk van de plaat, in hele slechte kwaliteit. Inhoudelijke discussies of echt goede meningen kun je niet geven, simpelweg omdat discussies vaak gaan over melo, sounds, kicks etc.
Je kunt het niet hebben over een goede kick, niet over een goede melo, niet over een goede synth.
Enige wat je over houdt is dus dat mensen zoals jij gaan zeggen dat ze het leuk vinden en mensen als ik gaan zeggen wat is dit dan weer?


Met het uitspreken van je mening maak je kenbaar hoe je ergens over denkt. Dat doe jij. Je beargumenteert je mening, dus je maakt ook duidelijk waarom je die mening hebt. Prima, maar wat schied iemand hier mee op? Met je mening probeer je ook andere mensen vaak over te halen, dus wat is jou doel nou? Ik vraag me gewoon echt af wat het nut is van jou reactie, wat wil je er mee berijken? Tja, als ik jou tot 2 keer aan toe uit moet gaan leggen wat je zo nu en dan uit het filmpje zou op kunnen maken en je begrijpt het nog steeds niet en ik druk het uit met het woord stom (had veel creatiefer in mijn woordekeuze kunnen zijn om jou actie te omschrijfen), kan je wel zeggen dat het kinderachtig is van mij om je stom te noemen. Prima, als dat het enige is wat je er op terug heb te zeggen.. zal je vaker stom genoemd worden. Oja en, toevallig reageer ik er nu is een keer op, maar anders doen andere het wel weer.. dus meestal als je met dit soort kansloze dingen komt word het vanzelf een probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan er wel uit op maken hoor. Sowieso de vocals, de screeches in de melodie en de opbouw. Natuurlijk is het slechte kwaliteit, maar om nou te zeggen dat je er echt NIETS uit kan op maken is overdreven. Ik weet zeker dat ik deze bv ga herkennen straks op Hard Bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik kan er wel uit op maken hoor. Sowieso de vocals, de screeches in de melodie en de opbouw. Natuurlijk is het slechte kwaliteit, maar om nou te zeggen dat je er echt NIETS uit kan op maken is overdreven. Ik weet zeker dat ik deze bv ga herkennen straks op Hard Bass.

Kijk, zo zou je het dus ook kunnen zien! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 14:35 
 
Artiest

Maximum schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
1. ik geef mijn mening, nu ben ik altijd het zwarte schaap hier omdat mijn mening vaak lijnrecht tegenover dat van de massa hier ligt. Leer ermee leven.
2. Mijn doel is helemaal niks, ik wil gewoon zeggen wat ik hiervan vind en dat jij dat opvat als een probleem is niet mijn pakkie an. Jij maakt er probleem van door erop te reageren, doe dat niet is er niks aan de hand.
3. Ronduit kinderachtig om te zeggen dat ik te stom ben iets op te maken uit het filmpje, achterlijk en kinderachtig. Het feit dat jij dit leuk vind en ik niet, betekend niet dat je mij stom hoeft te noemen, kleuterklas mentaliteit.
Ik zal duidelijk zeggen waarom ik dit nutteloos vind.
Je krijgt een heeeeeeele globale indruk van de plaat, in hele slechte kwaliteit. Inhoudelijke discussies of echt goede meningen kun je niet geven, simpelweg omdat discussies vaak gaan over melo, sounds, kicks etc.
Je kunt het niet hebben over een goede kick, niet over een goede melo, niet over een goede synth.
Enige wat je over houdt is dus dat mensen zoals jij gaan zeggen dat ze het leuk vinden en mensen als ik gaan zeggen wat is dit dan weer?


Met het uitspreken van je mening maak je kenbaar hoe je ergens over denkt. Dat doe jij. Je beargumenteert je mening, dus je maakt ook duidelijk waarom je die mening hebt. Prima, maar wat schied iemand hier mee op? Met je mening probeer je ook andere mensen vaak over te halen, dus wat is jou doel nou? Ik vraag me gewoon echt af wat het nut is van jou reactie, wat wil je er mee berijken? Tja, als ik jou tot 2 keer aan toe uit moet gaan leggen wat je zo nu en dan uit het filmpje zou op kunnen maken en je begrijpt het nog steeds niet en ik druk het uit met het woord stom (had veel creatiefer in mijn woordekeuze kunnen zijn om jou actie te omschrijfen), kan je wel zeggen dat het kinderachtig is van mij om je stom te noemen. Prima, als dat het enige is wat je er op terug heb te zeggen.. zal je vaker stom genoemd worden. Oja en, toevallig reageer ik er nu is een keer op, maar anders doen andere het wel weer.. dus meestal als je met dit soort kansloze dingen komt word het vanzelf een probleem.


Veel creatiever in je woordkeuze, gefeliciteerd man, je kunt mensen nog anders noemen dan stom, koop een taart en ga het vieren en nodig al je vriendjes uit en ga lekker genieten! Ik zeg het is kinderachtig en jij zegt mensen gaan mij vaker stom noemen, ik zeg het gewoon weer. Lees die zin eens terug en bedenk weer hoe kinderachtig die klinkt.
Het is ook duidelijk dat je wat moeite hebt met de Nederlandse taal, aangezien ik duidelijk heb gezegd dat ik gewoon mijn mening wou uiten. Ik hoef niemand over te halen, ik hoef niets te bereiken, ik wil gewoon mijn mening hier uiten. Als je zulke dingen niet kunt hebben snap ik niet wat je überhaupt op fora doet. Ik mag gewoon zeggen wat ik vind en ik hoef niet 3 mensen achter me aan te hebben die zeggen; "Ben ik het helemaal mee eens!", "Je hebt gelijk!" etc. Zolang ik mag zeggen wat ik ergens van vind doe ik dat, of mensen als jij mij nu stom gaan noemen of niet, het maakt mij niks uit. Ik zei dit ook al bij dat filmpje van Titan, ik zeg het nu weer.
Als je mijn mening niks vindt vind ik het best, maar stom noemen en te zeggen dat andere mensen me stom noemen vind ik allemaal erg nutteloos. Ik heb gelezen wat jij zei, wat je eruit op kunt maken, ik ga daar verder niet op in want jouw gehoor werkt blijkbaar anders dan dat van mij, maar je kunt hier simpelweg geen inhoudelijke discussie gaan voeren over de track. Het hele topic is nu gewoon een topic waar je kunt zeggen, ik ben benieuwd of ik ben niet benieuwd en dat is in mijn ogen een nutteloos topic. Als jij dat leuk vind maakt mij het uit, geniet ervan, jouw leven. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Skedoedelefloeps; leuk dat je zegt dat je er niks van aan trekt, maar als ik je stom noem dan spendeer je er al hele zinnen aan hoe kinderachtig dat wel niet is en je noemt jezelf het zwarte schaap. Maargoed, ik vond het gewoon beetje raar dat je hier over gaat zeuren. Soms heb je dan wel weer een goed pund (slotje op Digital Age release bvb) en soms ben ik het er niet mee eens zoals nu. Het feit dat jij je mening verkondigt die niks toe voegt en daar dan tevreden mee bent snap ik niet, is ook niet echt de bedoeling van een forum maar goed, kunnen we ook weer over door gaan.. geen zin in. Heb verder geen zin meer om er over door te gaan, heeft toch geen zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Prima, maar wat schied iemand hier mee op? dus wat is jou doel nou? Ik vraag me gewoon echt af wat het nut is van jou reactie, wat wil je er mee berijken? (had veel creatiefer in mijn woordekeuze kunnen zijn om jou actie te omschrijfen),


en dan iemand anders stom noemen :lol:

sorry kon het niet laten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Maximum schreef:
Prima, maar wat schied iemand hier mee op? dus wat is jou doel nou? Ik vraag me gewoon echt af wat het nut is van jou reactie, wat wil je er mee berijken? (had veel creatiefer in mijn woordekeuze kunnen zijn om jou actie te omschrijfen),


en dan iemand anders stom noemen :lol:

sorry kon het niet laten


Echt al de 3x dat ik hier op dit forum op me dyslectie word gequote, vind ik wel laag dit. Hopelijk doet het jou goed achter je pc-tje :thumbup: Heb je verders nog wat nuttigs in te brengen of niet? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Maximum schreef:
Prima, maar wat schied iemand hier mee op? dus wat is jou doel nou? Ik vraag me gewoon echt af wat het nut is van jou reactie, wat wil je er mee berijken? (had veel creatiefer in mijn woordekeuze kunnen zijn om jou actie te omschrijfen),


en dan iemand anders stom noemen :lol:

sorry kon het niet laten


Echt al de 3x dat ik hier op me dyslectie word gequote, vind ik wel laag dit. Hopelijk doet het jou goed achter je pc-tje :thumbup: Heb je verders nog wat nuttigs in te brengen of niet?


Ik weet het Maximum, kon mezelf niet beheersen. Maare wat nuttigs: Ik vind dat Skedoedel wel gelijk heeft, die LQ filmpjes zijn het mijns inziens niet waard om een topic voor een track aan te maken, ik vind dat dat pas moet gebeuren bij redelijke kwaliteit. Als je hem toch zonodig wilt sharen gooi hem dan even in het algemene nieuwe tracks topic dan staat hij er in ieder geval in en dan krijg je geen lange lijsten met nieuwe topics voor tracks die amper luisterbaar zijn. Just my 2 cents!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Ik weet het Maximum, kon mezelf niet beheersen. Maare wat nuttigs: Ik vind dat Skedoedel wel gelijk heeft, die LQ filmpjes zijn het mijns inziens niet waard om een topic voor een track aan te maken, ik vind dat dat pas moet gebeuren bij redelijke kwaliteit. Als je hem toch zonodig wilt sharen gooi hem dan even in het algemene nieuwe tracks topic dan staat hij er in ieder geval in en dan krijg je geen lange lijsten met nieuwe topics voor tracks die amper luisterbaar zijn. Just my 2 cents!

Citaat:
Hou die topics gewoon open dan valt er nog wat te lullen! Want zodra een release uit is is er toch bijna niemand meer die in dat topic kijkt. Dus hoe langer van te voren een topic hoe meer er gepraat wordt!

Welke van de twee is het nou? Als mensen er wel baad bij hebben kunnen mensen die er geen baad bij hebben toch hun rug er naar keren tot er een HQ op staat, dat is alles wat ik zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik weet het Maximum, kon mezelf niet beheersen. Maare wat nuttigs: Ik vind dat Skedoedel wel gelijk heeft, die LQ filmpjes zijn het mijns inziens niet waard om een topic voor een track aan te maken, ik vind dat dat pas moet gebeuren bij redelijke kwaliteit. Als je hem toch zonodig wilt sharen gooi hem dan even in het algemene nieuwe tracks topic dan staat hij er in ieder geval in en dan krijg je geen lange lijsten met nieuwe topics voor tracks die amper luisterbaar zijn. Just my 2 cents!

Citaat:
Hou die topics gewoon open dan valt er nog wat te lullen! Want zodra een release uit is is er toch bijna niemand meer die in dat topic kijkt. Dus hoe langer van te voren een topic hoe meer er gepraat wordt!

Welke van de twee is het nou? Als mensen er wel baad bij hebben kunnen mensen die er geen baad bij hebben toch hun rug er naar keren tot er een HQ op staat, dat is alles wat ik zeg xd


Dat klopt maar het forum wordt zo vervuild met een hoop topics die eigenlijk nog niet echt zinvol zijn. want zodra er een betere kwaliteit is komt er weer een nieuw topic enz. Daarom vind ik:
-Een post in het algemene new tracks topic voor LQ filmpjes
-Een topic in nieuwe tracks als er luisterbare kwaliteit is
-Een topic in releases als zeker is dat de track gereleased wordt.


maar goed dat gebeurt toch niet dus heeft eigenlijk geen zin om erover te praten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 16:05 
 
Hardtraxxer

Lijkt me een prima stamp nummer. En ja,het is aardig wat gekraak,maar als ik naar de beelden kijk,gaat het goed los. Wel fijn dat A2 weer eens wat platen maakt,lang stil geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Dat klopt maar het forum wordt zo vervuild met een hoop topics die eigenlijk nog niet echt zinvol zijn. want zodra er een betere kwaliteit is komt er weer een nieuw topic enz. Daarom vind ik:
-Een post in het algemene new tracks topic voor LQ filmpjes
-Een topic in nieuwe tracks als er luisterbare kwaliteit is
-Een topic in releases als zeker is dat de track gereleased wordt.


maar goed dat gebeurt toch niet dus heeft eigenlijk geen zin om erover te praten


Ik stop er ook mee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 17:25 
 
Hardtraxx Elite

Wat een KUT kwaliteit zeg, hier kan ik echt niks mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 21:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Wat een KUT kwaliteit zeg, hier kan ik echt niks mee.

Klopt, hou dit gewoon in het onbekende tracks topic..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Dit zijn echt nutteloze topics, mensen die zeggen hieruit iets op te kunnen maken zijn echt niet helemaal 100, je kan hier niks fatsoenlijks over zeggen.

Als je hier niks uit op kunt maken kun je beter een keer een bezoekje brengen aan de audicien..
En verder: STFU! Heel dit topic weer volgespamt met onzin over je mening en dat soort gelul :aww:

OT:
Lekker plaatje weer :yay: Dikke anti en lekkere melo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 23:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geef skoedeledoepsie gelijk, ken er geen reet van maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ach ja Skedoedelefloeps je heb nu in ieder geval wel weer wat tijd om gekregen in dit ''nutteloze topic waar je niks uit kan halen''

on topic, mij lijkt ie in ieder geval best bruut
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 21:46 
 
Donateur

jonge je kan hier best wat uit opmaken als je maar aandachtig luistert, voor zover ik kan horen kllinkt ie goed en is het een á la Under Attack nummertje :thumbsup:
en het discussie topic is er om 2 pagina's vol te spammen :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kijk daar kunnen we wat meer mee, klinkt echt heerlijk deze collab, vooral laatste stukje :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echt hele dikke track dit :drool:
die anticlimax :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:39 
 
Hardtraxx Newbie

frankhardenberg schreef:
jonge je kan hier best wat uit opmaken als je maar aandachtig luistert, voor zover ik kan horen kllinkt ie goed en is het een á la Under Attack nummertje :thumbsup:
en het discussie topic is er om 2 pagina's vol te spammen :list:



een beetje feel my fire under attack nummertje :)

hij knalde gister wel op hardbass:).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo met alpha twins? :whistle:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks