Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest:Ran-D & Alpha Twins

Track(s):The New Shit

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moa, een van de weinige dingen die ik hier uit op kan maken is dat je camera niet van al te hoge kwaliteit is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Moa, een van de weinige dingen die ik hier uit op kan maken is dat je camera niet van al te hoge kwaliteit is :P


Toch wel, helaas niet echt in het donker of met erg hard geluid.. xd Stond ook mooi vooraan bij de subs/speakers :P . Ach ja, hij knalt iig best hard, dat kan ik iedereen wel vertellen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 22:13 
 

Kan er nog niet echt over oordelen maar ben erg benieuwd naar deze :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van wat ik kan horen klinkt ie lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 23:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nice, je hebt hem gefilmd :D

Klinkt echt goed voor zover ik het kan horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 02:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt echt fucking dik voor zover ik het goed kan horen! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 09:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

die knalt door zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 10:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik was er ook bij en ik kan zeggen dat het zeer goed klonk! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deze klonk heel erg dik daar idd :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 11:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Van wat ik kan horen klinkt ie lekker!

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 13:02 
 
Artiest

Dit zijn echt nutteloze topics, mensen die zeggen hieruit iets op te kunnen maken zijn echt niet helemaal 100, je kan hier niks fatsoenlijks over zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Dit zijn echt nutteloze topics, mensen die zeggen hieruit iets op te kunnen maken zijn echt niet helemaal 100, je kan hier niks fatsoenlijks over zeggen.


Zijn zat mensen die dit soort topics wel leuk vinden, dus kijk volgende keer dan gewoon niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 13:41 
 
Artiest

Lars55 schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Dit zijn echt nutteloze topics, mensen die zeggen hieruit iets op te kunnen maken zijn echt niet helemaal 100, je kan hier niks fatsoenlijks over zeggen.


Zijn zat mensen die dit soort topics wel leuk vinden, dus kijk volgende keer dan gewoon niet


Als ik Ran-D & Alpha Twins - The New Shit zie staan ben ik benieuwd en verwacht ik betere kwaliteit dan dit.
Hier kan geen mens iets uit opmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lars55 schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Dit zijn echt nutteloze topics, mensen die zeggen hieruit iets op te kunnen maken zijn echt niet helemaal 100, je kan hier niks fatsoenlijks over zeggen.


Zijn zat mensen die dit soort topics wel leuk vinden, dus kijk volgende keer dan gewoon niet


Als ik Ran-D & Alpha Twins - The New Shit zie staan ben ik benieuwd en verwacht ik betere kwaliteit dan dit.
Hier kan geen mens iets uit opmaken.

Dan moet jij je oren toch eens een keer goed laten uitspuiten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 13:46 
 
Artiest

Ik denk eerder dat er veel mensen zijn die denken oh Ran-D JA DAS ALTIJD GOED JEUJ!!!! :yay: :yay:
Je hoort hier bass, slechte kwalieit, je kan hier niks zeggen over het concept, de vocals, de melo's, de synths, kicks. Je kunt hier helemaal niks over kwijt en nog zijn er mensen die meteen zeggen dat het dik klinkt, voor zover ze kunnen horen. Met alle respect, maar je kunt hier helemaal niks over zeggen, de kwaliteit is te dramatisch daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lars55 schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Dit zijn echt nutteloze topics, mensen die zeggen hieruit iets op te kunnen maken zijn echt niet helemaal 100, je kan hier niks fatsoenlijks over zeggen.


Zijn zat mensen die dit soort topics wel leuk vinden, dus kijk volgende keer dan gewoon niet


Als ik Ran-D & Alpha Twins - The New Shit zie staan ben ik benieuwd en verwacht ik betere kwaliteit dan dit.
Hier kan geen mens iets uit opmaken.

Ras Nederlander, je hoeft niet overal om te gaan zeiken hoor! :') Je krijgt door dit filmpje toch een beetje een inpressie van de melodie. En aanstaande zaterdag hoor je hem live. Als dit je niet bevalt kijk dan gewoon indd niet! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik denk eerder dat er veel mensen zijn die denken oh Ran-D JA DAS ALTIJD GOED JEUJ!!!! :yay: :yay:
Je hoort hier bass, slechte kwalieit, je kan hier niks zeggen over het concept, de vocals, de melo's, de synths, kicks. Je kunt hier helemaal niks over kwijt en nog zijn er mensen die meteen zeggen dat het dik klinkt, voor zover ze kunnen horen. Met alle respect, maar je kunt hier helemaal niks over zeggen, de kwaliteit is te dramatisch daarvoor.

Vocal: Are you ready for the new shit?! (onderandere)
Melo : Dikke anti volgensmij

Zo moeilijk he, om hier wat uit op te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 13:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik denk eerder dat er veel mensen zijn die denken oh Ran-D JA DAS ALTIJD GOED JEUJ!!!! :yay: :yay:
Je hoort hier bass, slechte kwalieit, je kan hier niks zeggen over het concept, de vocals, de melo's, de synths, kicks. Je kunt hier helemaal niks over kwijt en nog zijn er mensen die meteen zeggen dat het dik klinkt, voor zover ze kunnen horen. Met alle respect, maar je kunt hier helemaal niks over zeggen, de kwaliteit is te dramatisch daarvoor.

Nou je kunt toch echt wel enigszins horen wat voor track dit is, en ik denk dat meesten daarop hun mening baseren :P

@ Maximum: Ben jij zo'n gefrustreerde Belg die bij elke opmerking van een Nederlander moet gaan zeggen van typisch Nederlander altijd zeuren nooit tevreden, gierig blablabla?
Als sommigen van jullie Belgen niet zo zouden zeuren dan hadden jullie nu vast al wel een regering gehad :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik denk eerder dat er veel mensen zijn die denken oh Ran-D JA DAS ALTIJD GOED JEUJ!!!! :yay: :yay:
Je hoort hier bass, slechte kwalieit, je kan hier niks zeggen over het concept, de vocals, de melo's, de synths, kicks. Je kunt hier helemaal niks over kwijt en nog zijn er mensen die meteen zeggen dat het dik klinkt, voor zover ze kunnen horen. Met alle respect, maar je kunt hier helemaal niks over zeggen, de kwaliteit is te dramatisch daarvoor.

Nou je kunt toch echt wel enigszins horen wat voor track dit is, en ik denk dat meesten daarop hun mening baseren :P

@ Maximum: Ben jij zo'n gefrustreerde Belg die bij elke opmerking van een Nederlander moet gaan zeggen van typisch Nederlander altijd zeuren nooit tevreden, gierig blablabla?
Als sommigen van jullie Belgen niet zo zouden zeuren dan hadden jullie nu vast al wel een regering gehad :thumbup:


Ben zelf Nederlander, alsnog leuk geprobeert! :thumbup: En ik zeur nu? Nu word het helemaal mooi hahaha! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 13:53 
 
Artiest

Ik weet van tevoren idd dat het een filmpje is van dramatische kwaliteit >.<
Ik heb niks te melden over het nummer, maar heb het gevoel dat, omdat er Ran-D staat, mensen automatisch maar zeggen oh zal wel goed zijn want Ran-d is tof. Je kunt hier helemaal niks over zeggen, je hoort een screech en heel veel gekraak, nou jippie kayee motherfucker!
Ik wacht lekker op een HQ preview, zo'n filmpje is gewoon nutteloos, je weet alleen dat er dus een Ran-D & Alpha Twins plaat is, maar je kunt er verder niks over zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dan zat ik er even naast, maar heb al vaker zulke opmerking gehoord van Belgen dus vandaar :$

Maarja laten we verder maar ontopic blijven en discussiëren over dit nummer, ipv de kwaliteit van de opname :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 13:55 
 
Artiest

KickinAzz schreef:
Dan zat ik er even naast, maar heb al vaker zulke opmerking gehoord van Belgen dus vandaar :$

Maarja laten we verder maar ontopic blijven en discussiëren over dit nummer, ipv de kwaliteit van de opname :P


Valt weinig over het nummer te discussiëren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik weet van tevoren idd dat het een filmpje is van dramatische kwaliteit >.<
Ik heb niks te melden over het nummer, maar heb het gevoel dat, omdat er Ran-D staat, mensen automatisch maar zeggen oh zal wel goed zijn want Ran-d is tof. Je kunt hier helemaal niks over zeggen, je hoort een screech en heel veel gekraak, nou jippie kayee motherfucker!
Ik wacht lekker op een HQ preview, zo'n filmpje is gewoon nutteloos, je weet alleen dat er dus een Ran-D & Alpha Twins plaat is, maar je kunt er verder niks over zeggen.


Wil je het gewoon niet begrijpen en lekker dwars doen ofzo? Je krijgt er toch een lichte inpressie van, vocals, melo, anti of niet anti etc.. Sommige mensen vinden dat leuk en kunnen daar dan over verder speculeren, sommige mensen niet. Maar jij gaat hier weer over door zeuren en een probleem van niks maken. Dit zie ik wel vaken en word er nu een beetje moe van dus vandaar dat ik gewoon zeg, reageer er gewoon niet op als je het niks vind en wacht dan de HQ previeuw af. Wat is eigenlijk je doel? dat deze pagina voorlopig word gesloten, omdat jij te stom bent om iets uit een LQ filmpje op te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
KickinAzz schreef:
Dan zat ik er even naast, maar heb al vaker zulke opmerking gehoord van Belgen dus vandaar :$

Maarja laten we verder maar ontopic blijven en discussiëren over dit nummer, ipv de kwaliteit van de opname :P


Valt weinig over het nummer te discussiëren :P


Nja, als je Ran-D ziet staan kan je zeggen dat het goed is bvb! xd
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks