Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 20:10 
 
Hardtraxxer

Artiest: Rebelion

Track(s): Armageddon

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Typische Rebelion plaat. Gaat live ontiegelijk lomp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 16:56 
 
Hardtraxx Addict

Dit vind ik zo vet aan Rebelion, ze knallen een dikke anti climax erin met harde lompe kicks en dan altijd nog een climax aan het einde. Als die "anti climax only die hard producers" hetzelfde zouden doen dan zou dat toch geweldig zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
Dit vind ik zo vet aan Rebelion, ze knallen een dikke anti climax erin met harde lompe kicks en dan altijd nog een climax aan het einde. Als die "anti climax only die hard producers" hetzelfde zouden doen dan zou dat toch geweldig zijn?

Jij hebt echt een hekel aan anti-climaxen hè? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 17:36 
 
Hardtraxxer

Klinkt als een bak geweld, live wel dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 17:37 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Pandemonium schreef:
Dit vind ik zo vet aan Rebelion, ze knallen een dikke anti climax erin met harde lompe kicks en dan altijd nog een climax aan het einde. Als die "anti climax only die hard producers" hetzelfde zouden doen dan zou dat toch geweldig zijn?

Jij hebt echt een hekel aan anti-climaxen hè? xd


Nee hoor eigenlijk niet helemaal maar bij sommige tracks heb je gewoon goeie melodie en dan maakt het mij niet uit als je er zelfs 66 anti climaxes erin gooit als je maar bij de 67de een climax hebt dan vind ik het wel goed. Kijk bijvoorbeeld naar tracks van Stereotuners daar hoor je niet echt een melodie ofzo dan vind ik alleen kick screech wel prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 17:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
Dit vind ik zo vet aan Rebelion, ze knallen een dikke anti climax erin met harde lompe kicks en dan altijd nog een climax aan het einde. Als die "anti climax only die hard producers" hetzelfde zouden doen dan zou dat toch geweldig zijn?

Ja. Of: CA, CCA, ACC enzovoorts. Maar wij bezoekers raken snel verveeld dus kan dat niet en mogen platen max 4 min zijn. Aldus Bass Modulators.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 17:52 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Pandemonium schreef:
Dit vind ik zo vet aan Rebelion, ze knallen een dikke anti climax erin met harde lompe kicks en dan altijd nog een climax aan het einde. Als die "anti climax only die hard producers" hetzelfde zouden doen dan zou dat toch geweldig zijn?

Ja. Of: CA, CCA, ACC enzovoorts. Maar wij bezoekers raken snel verveeld dus kan dat niet en mogen platen max 4 min zijn. Aldus Bass Modulators.

:lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live klinkt deze wel lekker. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 20:08 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Ja. Of: CA, CCA, ACC enzovoorts. Maar wij bezoekers raken snel verveeld dus kan dat niet en mogen platen max 4 min zijn. Aldus Bass Modulators.


Haha wat een bullshit was dat zeg. En mid-intro's kunnen maar 30 seconden zijn zeiden ze. Juist een probleem in hardstyle vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 20:21 
 
Hardtraxxer

Vind bij veel gearbox-platen de switch naar triplet (of hoe je dat ook noemt) en andersom soms een beetje storend... Zal wel aan mij liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BRUUT!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 20:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 6338862930

Ik vind deze echt vet. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 00:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hou echt van die kick switches van Rebelion :clap:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks