Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Jullie zijn ook hypocriete galbakken. Lekker altijd met 27 verschillende maten wegen, losers.

K :thumbsup: Kun je ook een discussie voeren zonder jezelf meteen aangevallen te voelen, te generaliseren en over te gaan op 'name-calling'? Blijf anders gewoon lekker weg als je niks constructiefs of inhoudelijks toe te voegen hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Svbtwee schreef:
Jullie zijn ook hypocriete galbakken. Lekker altijd met 27 verschillende maten wegen, losers.

K :thumbsup: Kun je ook een discussie voeren zonder jezelf meteen aangevallen te voelen, te generaliseren en over te gaan op 'name-calling'? Blijf anders gewoon lekker weg als je niks constructiefs of inhoudelijks toe te voegen hebt.

Meten met 2 of meerde maten is 'slecht'. Hoe mensen hier bevooroordeeld hun mening komen geven ook. Dit is gewoon een feit. Het is namelijk niet eerlijk tegenover de desbetreffende DJ. Ipv van weer in discussie te gaan met mij zou je ook die mensen eens aan kunnen spreken. Maar nee natuurlijk niet. Wat een verassing. Liever elkaar de handjes boven het hoofd houden en het goed praten. Zijn jullie zo goed in. Walgelijke ventjes..
Ik beoordeel tenminste iedere plaat objectief en eerlijk. Iets waar een aantal van jullie nog een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
pim0412 schreef:
Svbtwee schreef:
Jullie zijn ook hypocriete galbakken. Lekker altijd met 27 verschillende maten wegen, losers.

K :thumbsup: Kun je ook een discussie voeren zonder jezelf meteen aangevallen te voelen, te generaliseren en over te gaan op 'name-calling'? Blijf anders gewoon lekker weg als je niks constructiefs of inhoudelijks toe te voegen hebt.

Meten met 2 of meerde maten is 'slecht'. Hoe mensen hier bevooroordeeld hun mening komen geven ook. Dit is gewoon een feit. Het is namelijk niet eerlijk tegenover de desbetreffende DJ. Ipv van weer in discussie te gaan met mij zou je ook die mensen eens aan kunnen spreken. Maar nee natuurlijk niet. Wat een verassing. Liever elkaar de handjes boven het hoofd houden en het goed praten. Zijn jullie zo goed in. Walgelijke ventjes..
Ik beoordeel tenminste iedere plaat objectief en eerlijk. Iets waar een aantal van jullie nog een voorbeeld aan kunnen nemen.


Als je ons zulke walgelijke ventjes vindt ROT DAN OP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 22:35 
 
Hardtraxx Newbie

Ik smeek u, God..

Laat dit snel afgelopen zijn :/ Troep van de bovenste plank
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 23:02 
 
Hardtraxx Addict

rawismylife schreef:
Ik smeek u, God..

Laat dit snel afgelopen zijn :/ Troep van de bovenste plank


De track is gewoon goed hoor, op Hard Bass was het ook rammen en die climax dies prachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
nu weer even on topic verder. :thumbup:

HALLO, YANNICK HEEFT GESPROKEN JA... :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
yannickvk schreef:
nu weer even on topic verder. :thumbup:

HALLO, YANNICK HEEFT GESPROKEN JA... :list:


Thanks 4 support x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

''Kun je ook een discussie voeren zonder jezelf meteen aangevallen te voelen,''
Svbtwee schreef:
Ipv van weer in discussie te gaan met mij zou je ook die mensen eens aan kunnen spreken.

''te generaliseren,''
Svbtwee schreef:
Liever elkaar de handjes boven het hoofd houden en het goed praten. Zijn jullie zo goed in.

''en over te gaan op 'name-calling'?''
Svbtwee schreef:
Walgelijke ventjes..

Nee, ik dacht al van niet. Lijkt me wel mooi geweest zo. :) Neem het advies van Unknown ook even ter harte aub. Oh en sorry yannick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OK doei en never :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 08:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
OK doei en never :kiss2:

:cry:

Svbtwee schreef:
Ik beoordeel tenminste iedere plaat objectief en eerlijk. Iets waar een aantal van jullie nog een voorbeeld aan kunnen nemen.


Random comment van sander waar hij roept dat iets kut en slecht IS #zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 11:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Meten met 2 of meerde maten is 'slecht'. Hoe mensen hier bevooroordeeld hun mening komen geven ook. Dit is gewoon een feit. Het is namelijk niet eerlijk tegenover de desbetreffende DJ. Ipv van weer in discussie te gaan met mij zou je ook die mensen eens aan kunnen spreken.

Hoe weet jij wanneer iemand hier een bevooroordeelde mening geeft dan? Daarnaast, leven en laten leven, wat maakt het nu uit of iemand dat doet, je eigen mening is belangrijker lijkt mij (zoals ik eerder al aangaf).

Svbtwee schreef:
Maar nee natuurlijk niet. Wat een verassing. Liever elkaar de handjes boven het hoofd houden en het goed praten. Zijn jullie zo goed in. Walgelijke ventjes..

Wat praat ik goed dan? Bij wie houd ik de handjes boven het hoofd? Je kent me niet eens en dan met zo'n uitspraak komen :")

Svbtwee schreef:
Ik beoordeel tenminste iedere plaat objectief en eerlijk. Iets waar een aantal van jullie nog een voorbeeld aan kunnen nemen.

Ik ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
OK doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Svbtwee schreef:
OK doei


Reageer dan gewoon niet meer. Hiermee zal je ook niet echt meer serieus genomen geworden worden, voor hoever dat nog gebeurde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De laatste 20/25 berichten weer met verbazing doorgenomen. Manmanman
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Svbtwee schreef:
Svbtwee schreef:
OK doei


Reageer dan gewoon niet meer. Hiermee zal je ook niet echt meer serieus Genomen worden, voor hoever dat nog gebeurde.

Jij bent nota bene de persoon die discussie aanwapperd,maar als die dan los komt ben je nergens meer te bekennen -.-. Jij hebt allicht ook je mening over wat Magnetron en Pim0412 aanvoeren maar dat hou je dan weer voor je.

Overigens geen wonder dat Pim0412 zich in deze discussie mengde, hij is ook altijd zo lekker bevooroordeeld tegenover gearbox.
nieuwe-tracks-hs/rooler-tba-t58640.html. Hier had die zich vast ook goed verdiept in de laatste releases van de personen die ik daar noem. Zelfde geldt voor Helicaze die de originele opmerking maakt. @Magnetron , hier heb je dus ook meteen een voorbeeld. Er zijn andere voorbeelden zat maar geen zin om ze op te gaan zoeken.

Ik vind dat jij ze de hand boven het hoofd houd omdat je heust wel weet dat mensen hier bevooroordeeld zijn over bepaalde artiesten. Als mod zijnde had ik eerder verwacht dat jou zou zeggen 'als je alleen maar bevooroordeeld naar bepaalde artiesten kan luisteren houd dan je mening lekker voor je'. Die opmerking past meer bij een mod dan dat je zegt 'het zal mij een worst wezen'.
En ja ik weet dat jij daar anders over denkt maar ik vind dat je als mod wel iets meer op je uitspraken mag letten dan als normaal lid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron kent de mensen die hier reageren waarschijnlijk niet (ga ik voor gemak even van uit) dus hoe kan hij dan weten dat deze mensen bevooroordeeld reageren. Dan ga je iemand 'beschuldigen' zonder dat je weet of het wel echt zo is. Daarom ook dat hij zegt, laat het gaan en laat de mensen hier reageren op een nummer zoals ze zelf willen, of dat nu positief of negatief is. Weet je wat nog erger is dan meten met verschillende maten. Vooroordelen hier neerzetten alsof het feiten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Jij bent nota bene de persoon die discussie aanwapperd,maar als die dan los komt ben je nergens meer te bekennen -.-. Jij hebt allicht ook je mening over wat Magnetron en Pim0412 aanvoeren maar dat hou je dan weer voor je.


Zware zaterdagnacht gehad, gisteravond dus niet echt actief geweest op Hardtraxx. Met sommige punten ben ik het met je eens maar om medeleden uit te maken voor: 'Hypocriete galbakken' en 'losers' maak je jezelf weer belachelijk. Als je nou op een normale manier de discussie aanging was ik wellicht wel met je meegegaan in sommige punten, maar nu pas ik. Misschien is het beter dat jij ook sommige dingen voor je houd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Magnetron kent de mensen die hier reageren waarschijnlijk niet (ga ik voor gemak even van uit) dus hoe kan hij dan weten dat deze mensen bevooroordeeld reageren. Dan ga je iemand 'beschuldigen' zonder dat je weet of het wel echt zo is. Daarom ook dat hij zegt, laat het gaan en laat de mensen hier reageren op een nummer zoals ze zelf willen, of dat nu positief of negatief is. Weet je wat nog erger is dan meten met verschillende maten. Vooroordelen hier neerzetten alsof het feiten zijn.

Het is ook een feit >.<. Ik kan dat met ontelbaar veel uitspraken van mensen ook wel aantonen, alleen dan ben ik een halve dag bezig om dat allemaal op te zoeken. Dat word me een beetje te gek voor een discussie op ht.

MelvinFR schreef:
Svbtwee schreef:
Jij bent nota bene de persoon die discussie aanwapperd,maar als die dan los komt ben je nergens meer te bekennen -.-. Jij hebt allicht ook je mening over wat Magnetron en Pim0412 aanvoeren maar dat hou je dan weer voor je.


Zware zaterdagnacht gehad, gisteravond dus niet echt actief geweest op Hardtraxx. Met sommige punten ben ik het met je eens maar om medeleden uit te maken voor: 'Hypocriete galbakken' en 'losers' maak je jezelf weer belachelijk. Als je nou op een normale manier de discussie aanging was ik wellicht wel met je meegegaan in sommige punten, maar nu pas ik. Misschien is het beter dat jij ook sommige dingen voor je houd.

Ja soms zou ik me een beetje in moeten houden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, in ieder geval wel fijn om te weten dat jij de mensen hier op het forum beter kent dan dat die mensen zichzelf kennen. Dan wordt het nu denk ik ook weer tijd om on topic te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ik maar denken dat hardtraxx een gezellige plek was met gezellige mensen...

Dus... Maar ik vind die droge kicks die er ineens inkomen best wel te pruimen en live doet die het echt heel goed. Maar dit is waarschijnlijk al duizenden malen gezegd, dit is gewoon niet voor mij weggelegd. Het klinkt allemaal erg amateuristisch en niet goed gemasterd. Ik kan mij herinneren dat de kwaliteit van Warface in het begin bijv. ook erg in twijfel werd gebracht, maar je ziet dat in de loop van de jaren de kwaliteit er ook op vooruit is gegaan. Wie weet bij Rebelion ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live klink het leuk en vermaak ik me er prima op. Thuis zal ik het niet zo snel opzetten.
Dat is hoe ik erover denk bij (de meeste) Malice/Rooler/Rebelion platen momenteel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thuis vind ik hier dus weinig aan. Die gepitchte Linkin Park vocals vind ik echt voor geen meter klinken zo. Eerste kick klinkt nog wel tof, als ie daarna verandert en die gekke geluidjes erbij komen vind ik het veel te ongeorganiseerd waardoor het niet echt lekker klinkt. Melodie die er in de break in komt vind ik wel tof, maar dat ze dan kiezen voor een anticlimax snap ik echt niet :huh: Vind die kicks dan ook niet lekker klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+ Gave kick in de mid, leuke melodie in de break

- Verschrikkelijke vocalen/synths, waarom in godsnaam een anti-climax, te holle (en daardoor ook saaie) kicks in de climax met irritante kickrolls

Al met al niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 13:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Thommy schreef:
Magnetron kent de mensen die hier reageren waarschijnlijk niet (ga ik voor gemak even van uit) dus hoe kan hij dan weten dat deze mensen bevooroordeeld reageren. Dan ga je iemand 'beschuldigen' zonder dat je weet of het wel echt zo is. Daarom ook dat hij zegt, laat het gaan en laat de mensen hier reageren op een nummer zoals ze zelf willen, of dat nu positief of negatief is. Weet je wat nog erger is dan meten met verschillende maten. Vooroordelen hier neerzetten alsof het feiten zijn.

Het is ook een feit >.<. Ik kan dat met ontelbaar veel uitspraken van mensen ook wel aantonen, alleen dan ben ik een halve dag bezig om dat allemaal op te zoeken. Dat word me een beetje te gek voor een discussie op ht.


Vent laat jezelf onderzoeken voor borderline.

Verder wat Melvin e.d. zeggen. Als jij wil dat er normaal op je gereageerd wordt doe dan zelf ook normaal. Je verprutst het zelf hier alleen maar mee. Kun je zo hard roepen wat je wilt maar niemand die aan jouw kant van het verhaal gaat staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Svbtwee schreef:
Het is ook een feit >.<. Ik kan dat met ontelbaar veel uitspraken van mensen ook wel aantonen, alleen dan ben ik een halve dag bezig om dat allemaal op te zoeken. Dat word me een beetje te gek voor een discussie op ht.


Vent laat jezelf onderzoeken voor borderline.

Verder wat Melvin e.d. zeggen. Als jij wil dat er normaal op je gereageerd wordt doe dan zelf ook normaal. Je verprutst het zelf hier alleen maar mee. Kun je zo hard roepen wat je wilt maar niemand die aan jouw kant van het verhaal gaat staan.


In de essentie van mijn berichten kunnen sommigen mensen zich best wel vinden.
MelvinFR heeft al aangegeven dat hij het met sommige dingen best eens is en ook:
'[12:44] Uberhout: Al brengt hij dat alsof het een feit is, wat natuurlijk niet zo is

[12:44] Uberhout: Ik lees / schrijf ook al jaren mee op HT, maar als hij zegt dat sommigen op HT bevooroordeeld zijn mbt bepaalde artiesten, dan snap ik dat best' herkent wel ergens iets in wat ik zeg. Je hoeft dus niet te doen alsof ik 100% pure onzin uitsla en letterlijk niemand zich ook maar een klein beetje kan vinden of iets herkend in wat ik zeg.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle