Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rebelion - Echoes (GBD189)

Label: Gearbox Digital
WEB release: 04/05/2017

Tracks:
Rebelion - Echoes

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben persoonlijk zoals veel hier ook niet de grootste rebelion fan, maar vond deze toch best leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jouw username tho :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals zoveel Rebelion platen vind ik dit live best dik, maar wanneer mag je spreken van hardcore ipv hardstyle? Als de gemiddelde Gearbox track al op 160 bpm geproduceerd wordt?

oja en: HOOOOOOOOOOO
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt zo slecht nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 14:08 
 
Hardtraxxer

Zo klinkt het nog niet verkeerd, maar dat dacht ik ook over veel andere platen van rebelion totdat ik ze in HQ hoorde. Toen vond ik er ineens niks meer aan. Het zal wel live hard gaan, het zal alleen geen thuis-luister-nummer zijn voor mij

Ik neem ook aan dat dit aan het einde van de set is, want volgens mij is de BPM wel 160+ bij deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[RAW HARDSTYLE LIVE]
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste bak drive in deze plaat. Eventjes afwachten op HQ voor er een verder oordeel geveld wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 15:42 
 

als ze nou de melodie hadden doorgezet was het a; een veel betere track
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ion_elgreco schreef:
2016. Het slechtste jaar in de hardstyle. .


Hier ben ik het echt niet mee eens, hardstyle begint (op de dood-en-verderf raw na) juist weer uit een dal te kruipen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was erg vet om live te horen afgelopen maandag! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2016 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebelion - Unfinished Demo
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2016 11:02 
 
Hardtraxxer

Niet al te best nee
Chroman schreef:
Rebelion - Unfinished Demo

OT: Ik zie ze al staan op de Tijdmachine 2027 en een hele groep Jan Rawstyle's daar kikrolls meedrummen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2016 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

coenvc schreef:
Niet al te best nee
Chroman schreef:
Rebelion - Unfinished Demo

OT: Ik zie ze al staan op de Tijdmachine 2027 en een hele groep Jan Rawstyle's daar kikrolls meedrummen :lol: :lol:


2022 met vrouw en kinders :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2016 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap dat dit niet al te origineel is of inhoud bevat, maar toch vind ik dit hardstikke vet. En wel om deze redenen:

Ik ben enorm fan van;
- Vage sounds zoals Delete deze ook vaak gebruikt
- Experimentele kicks (die wellicht thuis voor geen meter klinken maar live kneiterhard zijn)
- Kickswitches
- Gespeel met cutted vocals

En dat is gewoon wat Rebelion zo ongeveer voor 90% doet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2016 03:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met Yowan, al laat is de uitvoering nog niet goed genoeg voor mij. Als ze de kwaliteit van deze elementen nou nog ff omhoog krikken in hun tracks, de ingrediƫnten zijn aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De nummers van Rebelion op dit moment zal ik thuis echt nooit luisteren. Dan vind ik het echt niks.
Op een feestje vind ik het wel prima. Maar ook niet top omdat dan de nummers weer niet ken.
Al met al, niet helemaal mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt beter dan andere platen van deze heren. Rebelion vind ik 3x niks, maar deze plaat heeft toch wat drive. Jammer van die schreeuwvocals. Dat gezegd te hebben, zal ik dit niet zo snel thuis luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze moeten niet vergeten dat je tracks zo moet produceren zodat het thuis en vooral op je usb in de auto of door je belabberde oordopjes nog steeds goed klinkt . Met "ja live gaat het zo hard" kun je toch weinig mee? Je luistert toch nummers vaak in andere situaties dan enkel op feesten dus moeten de tracks op deze media GOED klinken!

Geloof me, er zijn echt super veel tracks die live vet klinken en dat komt omdat er big ass sound systeem hangt. Daar klinken heel veel dingen vet op... zodra je in een club bent waar iets minder goed geluid is, dan vallen dit soort tracks echt door de mand. Daarom moet het kwalitatief gezien echt nog een heel stuk beter worden dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 05:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Ze moeten niet vergeten dat je tracks zo moet produceren zodat het thuis en vooral op je usb in de auto of door je belabberde oordopjes nog steeds goed klinkt . Met "ja live gaat het zo hard" kun je toch weinig mee? Je luistert toch nummers vaak in andere situaties dan enkel op feesten dus moeten de tracks op deze media GOED klinken!

Geloof me, er zijn echt super veel tracks die live vet klinken en dat komt omdat er big ass sound systeem hangt. Daar klinken heel veel dingen vet op... zodra je in een club bent waar iets minder goed geluid is, dan vallen dit soort tracks echt door de mand. Daarom moet het kwalitatief gezien echt nog een heel stuk beter worden dan dit.


Ik haal je even uit je droom, dit maakt tegenwoordig (helaas) geen ene drol meer uit bij de meesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 16:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze wil ik toch wel eens in HD horen :). Klinkt veel belovend eig. Wat weten deze gasten drive in hun tracks te steken zeg. Laat dan de kwaliteit maar een beetje minder zijn. Hun zijn natuurlijk nog niet zo lang aan de bak dus geef ze nog een jaartje en dan zal hun afwerking ook weer een stuk beter zijn. Liever dit dan kwalitatief hoge afwerking maar een ubersaaie track :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 16:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

NVM
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Luistert heerlijk weg man! Prima mixwerk! :thumbup: Wat zitten hier verdomme veel tracks in die ik ook had geselecteerd voor onze back to roots mix :mad:

huh
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 18:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Lowrenz schreef:
Luistert heerlijk weg man! Prima mixwerk! :thumbup: Wat zitten hier verdomme veel tracks in die ik ook had geselecteerd voor onze back to roots mix :mad:

huh

Oke dat is idioot, verkeerde topic xd. wss 2 tabblads open gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Als de gemiddelde Gearbox track al op 160 bpm geproduceerd wordt?

155bpm

Spanning Tree schreef:
Klinkt zo slecht nog niet.

Klinkt niet echt veel anders dan andere Rebelion platen, vind 't allemaal niet zo slecht klinken :)

jeffrey2107 schreef:
als ze nou de melodie hadden doorgezet was het a; een veel betere track

Doen ze vaak in de laatste climax pas, de melodie doortrekken. Dat vind ik ook fijn aan Rebelion, meeste tracks bevatten een melodieuze climax + dikke kick

Fantazoo schreef:
Hier ben ik het echt niet mee eens, hardstyle begint (op de dood-en-verderf raw na) juist weer uit een dal te kruipen.

eens
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle