Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Ruffneck & Miss Twilight

Track(s): No Turning Back (The Machine Remix )

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:35 
 
Hardtraxxer

klinkt heel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klink inderdaad heel lekker! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een heel veelzijdige producer deze man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Echt een heel veelzijdige producer deze man.


Ja dat kun je wel zeggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Echt een heel veelzijdige producer deze man.

idd heel erg veelzijdig:)...is er trouwens als wat bekent over deze remix want die is erook al weer best een tijdje :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt aardig goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt zeker wel goed ! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij gaat wel naar de uithoeken van zijn straatje/stijltje, vind hem niet echt gevarieerd in stijl. Maar dat is wel logisch, na een tijdje ga je stijltje niet meer zo snel veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet, maar vind het niet echt een machine track, daarvoor is die beetje te blij.. Had het niet raar gevonden als die van Wildstylez was.

Maar hijs wel super!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 00:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt super dik. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 00:11 
 
Hardtraxx Veteran

nice :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En hier hoor je dan weer niemand piepen dat de break veel te lang is, standaart track is, of veel te blij en trancy is. Alleen maar omdat het The Machine is.

Los van dat vind ik het een prima track hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Viking schreef:
En hier hoor je dan weer niemand piepen dat de break veel te lang is, standaart track is, of veel te blij en trancy is. Alleen maar omdat het The Machine is.

Los van dat vind ik het een prima track hoor :thumbup:


De break duurt dan ook maar 45 seconden, waarvan 25 seconden de melodie al gewoon is. Vergelijk dat eens met Live the Moment waar er bijna 2 minuten zang in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
The Viking schreef:
En hier hoor je dan weer niemand piepen dat de break veel te lang is, standaart track is, of veel te blij en trancy is. Alleen maar omdat het The Machine is.

Los van dat vind ik het een prima track hoor :thumbup:


De break duurt dan ook maar 45 seconden, waarvan 25 seconden de melodie al gewoon is. Vergelijk dat eens met Live the Moment waar er bijna 2 minuten zang in zit.


Ja dat is dan ook weer een uitzondering natuurlijk maar de gemiddelde breaks bedoel ik hea ;) Bedoel ik vind het juist wel wat hebben zon break. Zeker op grote feesten :thumbup: Maar het gaat mij gewoon even om het feit dat de meeste hier breaks, trancy melodieen of vrolijke deuntjes van Headhunterz, Frontliner, Noisecontrollers, Wildstylez enz. helemaal afzeiken. Als iemand zoals THe Machine of iemand anders van de wat duistere kant dan eens een meer melodisch nummer maakt is het opeens geweldig. :') Het is het 1 of het ander he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Viking schreef:
Ja dat is dan ook weer een uitzondering natuurlijk maar de gemiddelde breaks bedoel ik hea ;) Bedoel ik vind het juist wel wat hebben zon break. Zeker op grote feesten :thumbup: Maar het gaat mij gewoon even om het feit dat de meeste hier breaks, trancy melodieen of vrolijke deuntjes van Headhunterz, Frontliner, Noisecontrollers, Wildstylez enz. helemaal afzeiken. Als iemand zoals THe Machine of iemand anders van de wat duistere kant dan eens een meer melodisch nummer maakt is het opeens geweldig. :') Het is het 1 of het ander he ;)


Helemaal afzeiken?

Wat klets je nou uit je nek man, weet niet of je blind ben maar de nummers van Wildstylez en Noisecontrollers worden de hemel ingeprezen door bijna t hele forum en de Discorecord E.P wordt ook goed ontvangen. Zelfs de 2 nieuwe HHz nummers worden over het algemeen goed gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
The Viking schreef:
Ja dat is dan ook weer een uitzondering natuurlijk maar de gemiddelde breaks bedoel ik hea ;) Bedoel ik vind het juist wel wat hebben zon break. Zeker op grote feesten :thumbup: Maar het gaat mij gewoon even om het feit dat de meeste hier breaks, trancy melodieen of vrolijke deuntjes van Headhunterz, Frontliner, Noisecontrollers, Wildstylez enz. helemaal afzeiken. Als iemand zoals THe Machine of iemand anders van de wat duistere kant dan eens een meer melodisch nummer maakt is het opeens geweldig. :') Het is het 1 of het ander he ;)


Helemaal afzeiken?

Wat klets je nou uit je nek man, weet niet of je blind ben maar de nummers van Wildstylez en Noisecontrollers worden de hemel ingeprezen door bijna t hele forum en de Discorecord E.P wordt ook goed ontvangen. Zelfs de 2 nieuwe HHz nummers worden over het algemeen goed gevonden.


Ja dat laatste paar tracks over het algemeen wel ja maar dat is weleens anders geweest en dan bedoel ik niet eens lang terug ;) Mensen die ik bedoel voelen zich waarschijnlijk wel aangesproken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 17:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat komt gewoon omdat toen nummers keihard zuigen, en nu niet meer...
Probeer hier geen punt te maken, je kletst maar wat. Dezelfde mensen die denken dat B-Front hier een carte blanche heeft terwijl er ook platen van hem minder worden ontvangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 21:17 
 
Hardtraxxer

Klinkt goed hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had een DBSTF plaat kunnen zijn

Alleen weet The Machine wél hoe hij kicks moet maken, dat maakt een plaat meteen een stuk beter :P

Toch ben ik nog niet overtuigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:43 
 
Hardtraxxer

zeker niet slecht maar geef mij maar de hardcore edit ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 18:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laten we deze maar eens een bumb geven aangezien deze nog uit gaat komen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 18:58 
 
Hardtraxx Addict

Tel schreef:
Laten we deze maar eens een bumb geven aangezien deze nog uit gaat komen. :thumbup:

deze komt op Sys-X 020 samen met de high voltage remix, getwitterd door High voltage :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 19:01 
 
Hardtraxx Addict

Kan der niet veel uit opmaken. Klinkt wel aardig, maar denk dat ik liever het orgineel gewoon heb!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 18:02 
 
Hardtraxxer

beetje de sfeer van lucid dreams das wel vet :bomb:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks