Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Vazard & Mind Dimension & The Wicked

Track(s): Perfect Abomination

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat! :bomb:

Mind Dimension, Vazard en ... ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor ook wel wat Delete, met die kickswitches
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan echt iedereen zijn, ik zou het echt niet weten :).

Over de plaat: Ze hebben het beste echt wel als laatste bewaard. Dit is ziek, wat moet dat live geven :drool:. De rest van die EP vind ik jammer genoeg niet echt speciaal, maar dit steekt er echt met kop en schouders boven uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 20:21 
 
Hardtraxx Addict

Pff de tering zeg :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pohh wat ziek dit :thumbsup:. Idd de beste voor het laatst bewaard. Ik vond de andere platen ook niet zo bijzonder. Die kicks ook godverdomme hee :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gvd als deze zaterdag wordt gedraaid :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit moet haast wel een Mind Dimension of Vazard plaatje zijn, heel erg dik! :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 21:55 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Ik hoor ook wel wat Delete, met die kickswitches

Ik dus ook. Ik zat te denken aan Vazard, Mind Dimension & Delete.
Voor mij samen met Sea Of Flames de beste plaat van de ep. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien als 3e artiest The Wicked? Had ook het "Spoontechnicians" bericht gedeeld.

Wellicht een beetje ver gezocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 01:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk plaatje! :bomb: Ik zou bijna Main Concern als derde zeggen eigenlijk, maar ik denk dat The Purge waarschijnlijker is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 09:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel heel heel ziek. Hoor hier Delete, Vazard en Main Concern/The Purge in terug. The Purge is waarschijnlijker idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lompe handel, mis alleen wel een element die de plaat wat meer opvult. Maar live zeker zeker djenzen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 16:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Lompe handel, mis alleen wel een element die de plaat wat meer opvult. Maar live zeker zeker djenzen

dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om eerlijk te zijn vind ik hier na 2 keer luisteren niet zo veel aan. Voelt voor mij meer als een kickfest met de overige elementen helemaal weggedrukt of gewoon te minimaal waardoor ze imo weinig toevoegen aan het geheel. Dit zorgt er ook voor dat ik een hoop drive mis, wat voor mij meestal wel het lekkerste was in Spoontech platen. Vind het sfeertje (wat ook niet zo sterk lijkt) ook totaal niet aanwezig buiten de break om. Nee, dit is hem niet voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan de synth en bepaalde sounds te horen is Vazard in ieder geval onderdeel hiervan. Aan de ene kant hoor ik er wel Delete en/of Mind Dimension in terug, maar ik denk niet dat dit de 2 andere artiesten zijn (of in ieder geval niet beide). Op 1:34 zit namelijk zo’n vrij overstuurde kick die ik niet echt kan linken aan een van deze 3 artiesten. Ik had überhaupt erg veel moeite met deze te plaatsen, maar ik denk dan toch dat The Wicked ook mede verantwoordelijk is voor deze collab. The Purge zou ook nog best goed kunnen, al dacht ik eerder dat zij met D-Verze een collab hadden gemaakt.

Awakening zou dan van Freakshow & Mind Dimension kunnen zijn (al sta ik daar niet voor 100% achter) en Perfect Abomination van Vazard, Delete & The Wicked. De laatste 2 previews hebben het wel lastig gemaakt moet ik zeggen. :P

De (Vazard-)sounds en de stijl van deze plaat doen me enigszins denken aan Abduction (met name in de climax), maar ik snap wat men hierboven zegt over dat er ‘iets mist’. Die ietwat overstuurde kicks die zo nadrukkelijk aanwezig zijn passen naar mijn idee ook wat minder goed. Dat gezegd hebbende vind ik het nog steeds wel een erg gave plaat. Ik denk dat ie live ook ontzettend tof is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Perfect Abomination is van Vazard (sowieso) & Mind Dimension denk ik. Hoor er weinig Delete in, die heeft eigenlijk in elk deel van zijn plaat altijd wel drive. Mind Dimension niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 19:56 
 
Hardtraxxer

Pim0412 schreef:
Awakening zou dan van Freakshow & Mind Dimension kunnen zijn (al sta ik daar niet voor 100% achter) en Perfect Abomination van Vazard, Delete & The Wicked. De laatste 2 previews hebben het wel lastig gemaakt moet ik zeggen.


Perfect Abomination klopt, bron: FB Vazard. Vazard en Mind Dimension herkende ik sowieso erin, The Wicked had ik niet geraden maar ben ook nog niet zo bekend met zijn sound. Als nieuw lid van Spoontech zal daar hopelijk wel verandering in komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vazard schreef:
I am the perfect abomination.
Hope you've enjoyed guessing who worked together on each of the 6 Spoontechnicians tracks.
Mind Dimension, myself and The Wicked came up with this 'Perfect Abomination'
Be sure to check out all the experiments from the other Spoontechnicians over at the Spoontech Records page!
The Spoontechnicians mini-album will be released to the interwebs on the 13th!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 20:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/va-spoontechnicians-spoonlp004-t61585.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks