Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2017 01:36 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Brennan Heart?

Track(s): The Chainsmokers - Paris (Brennan Heart? Remix)

Sample/video:

Bron: BH @ bij igmar

9:48
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2017 07:50 
 
Hardtraxx Crew

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2017 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg simpel. Een beetje alsof iemand zijn eerste hardstyle bootleg van een house plaat heeft gemaakt. Meestal staan de "grote namen" wel garant voor kwalitatief goede muziek. Dat is hier ver te zoeken. Gasten als Noisecontrollers en Audiofreq leveren alleen maar kwaliteit af, of je die muziek dan verder lekker vindt dat blijft natuurlijk een mening. Een keer een mindere plaat kan er natuurlijk tussen zitten, maar ook beide nieuwe platen uit zijn set zijn redelijk aan de dunne kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2017 08:48 
 
Hardtraxx Addict

ThaBomba. schreef:
Heel erg simpel. Een beetje alsof iemand zijn eerste hardstyle bootleg van een house plaat heeft gemaakt. Meestal staan de "grote namen" wel garant voor kwalitatief goede muziek. Dat is hier ver te zoeken. Gasten als Noisecontrollers en Audiofreq leveren alleen maar kwaliteit af, of je die muziek dan verder lekker vindt dat blijft natuurlijk een mening. Een keer een mindere plaat kan er natuurlijk tussen zitten, maar ook beide nieuwe platen uit zijn set zijn redelijk aan de dunne kant.


Audiofreq kan misschien wel kwaliteit afleveren met ze ''geweldige'' sound design etc maar ik vind de meeste van ze songs nergens naar klinken, de laatste keer dat ik naar 1 van ze tracks luisterde was misschien 1-2 jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 20:56 
 
Hardtraxxer

Die top-40 bootlegs toch ook altijd he. Hoe haal je tempo uit een set
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
ThaBomba. schreef:
Heel erg simpel. Een beetje alsof iemand zijn eerste hardstyle bootleg van een house plaat heeft gemaakt. Meestal staan de "grote namen" wel garant voor kwalitatief goede muziek. Dat is hier ver te zoeken. Gasten als Noisecontrollers en Audiofreq leveren alleen maar kwaliteit af, of je die muziek dan verder lekker vindt dat blijft natuurlijk een mening. Een keer een mindere plaat kan er natuurlijk tussen zitten, maar ook beide nieuwe platen uit zijn set zijn redelijk aan de dunne kant.


Audiofreq kan misschien wel kwaliteit afleveren met ze ''geweldige'' sound design etc maar ik vind de meeste van ze songs nergens naar klinken, de laatste keer dat ik naar 1 van ze tracks luisterde was misschien 1-2 jaar geleden.


Kwestie van smaak. Ik kan enorm genieten van Audiofreq z'n producties. En of je er nou van houdt of niet, feit is dat het kwalitatief van uitzonderlijk hoog niveau is, net als Noisecontrollers
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks