Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opzich een leuk nummer maar kan echt helemaal niks met die kicks :x vind ik die andere bootleg van hun toch een stuk beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 17:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mmmz eindelijk een release na meer dan een jaar ???

Echt belachelijk dat je tegenwoordig pas tracks een jaar later uitbrengt .... snap die filosofie ook totaal niet. De opmerking van phuture noize uit zijn Q&A over release beleid moest ik gelijk aan denken:

De artiest bepaald wanneer iets gereleased word en niet het label..... dus deze artiesten kiezen ervoor om hun eigen fans meer dan een jaar te laten wachten ? Ik had eerder zoiets bij de $$ graaiende labels gezocht maar volgens phuture noize bepaald de artiest dat dus

Maar goed....

https://www.junodownload.com/products/f ... 973697-02/

De track is schijnbaar ook ingekort ? Op diverse compilaties staat de edit al en die is 04:15... de full extended nog maar 03:50... beetje vreemd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Verplaatst

release date is 10-12-2018 ipv 10-11
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jay schreef:
De track is schijnbaar ook ingekort ? Op diverse compilaties staat de edit al en die is 04:15... de full extended nog maar 03:50... beetje vreemd


Aanvankelijk was de plaat zo opgebouwd: intro - zang - opbouw - climax - zang - opbouw - climax
Ze hebben het eerste zangstuk eruit gehaald, plaat begint nu na de intro meteen met een opbouw naar de 1e climax. Vandaar dus de kortere duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 03:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Mmmz eindelijk een release na meer dan een jaar ???

Echt belachelijk dat je tegenwoordig pas tracks een jaar later uitbrengt .... snap die filosofie ook totaal niet. De opmerking van phuture noize uit zijn Q&A over release beleid moest ik gelijk aan denken:

De artiest bepaald wanneer iets gereleased word en niet het label..... dus deze artiesten kiezen ervoor om hun eigen fans meer dan een jaar te laten wachten ? Ik had eerder zoiets bij de $$ graaiende labels gezocht maar volgens phuture noize bepaald de artiest dat dus

Maar goed....

https://www.junodownload.com/products/f ... 973697-02/

De track is schijnbaar ook ingekort ? Op diverse compilaties staat de edit al en die is 04:15... de full extended nog maar 03:50... beetje vreemd


Ze moesten lijkt mij eerst toestemming krijgen om deze officieel te releasen vanwege de gejatte vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 03:19 
 
Hardtraxxer

Dan had deze plaat ook al niet vorig jaar op de Qlimax CD kunnen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
Dan had deze plaat ook al niet vorig jaar op de Qlimax CD kunnen staan.


nee precies... copyright issues heb je ook als je de track op een compilatie gebruikt. Ik blijf me gewoon verbazen over dergelijke release termijnen..

En als de track zelfs korter is dan de edits ... mja verkoop dan niets of zo
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle