Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 01:22 
 
Hardtraxxer

Voor mij een heerlijke beukplaat voor op een feest, maar niet voor thuis. Geef mij maar platen zoals Bionicle, die zitten veel beter in elkaar imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardere kick dan dit ga je het niet krijgen. Heerlijk :worship:

Mensen zeuren als de kick tegen hardcore aanzit maar over die Digital Age trance prut hoor je ze niet. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 16:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel eens met Dakpan.
Hoe harder de kick hoe beter, t is HARDstyle mensen dus dan mag heet ook best HARD zijn :drool: Daarnaas alle Crypsis-kicks komen rechtstreeks uit de soundbank van Angerfist, dus niet zo zeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 17:56 
 

hele hele zieke plaat dit :worship:
komt bij mij op nummer 1 van de beste tracks van The R3bels :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het 3 x maal niets.
En nu zeurt er niemand over een ellelange kutbreak? en dan een climax die er niets mee te maken heeft.
Vond Pattern 1 vele interessanter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 19:21 
 

Wat een dikke plaat :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Vind het 3 x maal niets.
En nu zeurt er niemand over een ellelange kutbreak? en dan een climax die er niets mee te maken heeft.
Vond Pattern 1 vele interessanter.

Zoiets heet niet voor niets een anticlimax :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:23 
 
Hardtraxxer

:drool: :love: BAZIG :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
En nu zeurt er niemand over een ellelange kutbreak?


Ik vind dit juist helemaal geen storende break, daarentegen zelfs. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wel eens met Dakpan.
Hoe harder de kick hoe beter, t is HARDstyle mensen dus dan mag heet ook best HARD zijn :drool: Daarnaas alle Crypsis-kicks komen rechtstreeks uit de soundbank van Angerfist, dus niet zo zeuren.


De waarheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Hardere kick dan dit ga je het niet krijgen. Heerlijk :worship:

Mensen zeuren als de kick tegen hardcore aanzit maar over die Digital Age trance prut hoor je ze niet. :D

Amen!
Ik weet ook niet wat die dingen voorstellen bij die nieuwe Digital Age platen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kuddegedrag
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
kuddegedrag


Oja, dus als je vindt dat de kicks hard mogen zijn omdat dawasiknie dat ook zegt is het kuddegedrag. Dus alleen dawasiknie mag nu naar lekker harde kicks luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
KickinAzz schreef:
kuddegedrag


Oja, dus als je vindt dat de kicks hard mogen zijn omdat dawasiknie dat ook zegt is het kuddegedrag. Dus alleen dawasiknie mag nu naar lekker harde kicks luisteren :)

Nee maar kom dan op zijn minst met een mening met goede argumenten, dus niet van die dingen zoals 'hoe harder, hoe beter' of 'digital age trance prut', onderbouw dat dan ook eens een beetje ipv allemaal met elkaar mee te praten terwijl ik nog geen goede argumentatie heb gezien :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Jolle schreef:
KickinAzz schreef:
kuddegedrag


Oja, dus als je vindt dat de kicks hard mogen zijn omdat dawasiknie dat ook zegt is het kuddegedrag. Dus alleen dawasiknie mag nu naar lekker harde kicks luisteren :)

Nee maar kom dan op zijn minst met een mening met goede argumenten, dus niet van die dingen zoals 'hoe harder, hoe beter' of 'digital age trance prut', onderbouw dat dan ook eens een beetje ipv allemaal met elkaar mee te praten terwijl ik nog geen goede argumentatie heb gezien :thumbup:


Ik zal het uitleggen, speciaal voor jou.

Alleen omdat het raw is, zeuren mensen over de grens waar dit nummer overheen gaat. De grens naar de hardcore kant. Maar wanneer het de andere grens overschrijdt, de grens naar trance, wordt het de hemel ingeprezen. Kijk maar naar de Digital Age nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Jolle schreef:
KickinAzz schreef:
kuddegedrag


Oja, dus als je vindt dat de kicks hard mogen zijn omdat dawasiknie dat ook zegt is het kuddegedrag. Dus alleen dawasiknie mag nu naar lekker harde kicks luisteren :)

Nee maar kom dan op zijn minst met een mening met goede argumenten, dus niet van die dingen zoals 'hoe harder, hoe beter' of 'digital age trance prut', onderbouw dat dan ook eens een beetje ipv allemaal met elkaar mee te praten terwijl ik nog geen goede argumentatie heb gezien :thumbup:


Goed dan, ik vind het een goed nummer omdat hij eerst met die (lange, maar wel mooie) break naar een hoogtepunt opbouwt en er vervolgens een hele dikke melodie inkomt met screeches die ik heerlijk vind klinken, de kicks zijn gewoon gruwelijk hard en dat vind ik veel vetter dan van die hoge, slappe pitchkicks, omdat dat zowel live als thuis heerlijk dreunt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat komt ik denk ik omdat dit het zoveelste raw nummertje is wat ook op een ander nummer lijkt (niet dat ik hem slecht vind, juist niet). Terwijl Digital Age wat heel nieuws probeert wat bijna nooit word gedaan. En ik vind het trouwens nog behoorlijk meevallen hoe "trancy" het is. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Dat komt ik denk ik omdat dit het zoveelste raw nummertje is wat ook op een ander nummer lijkt (niet dat ik hem slecht vind, juist niet). Terwijl Digital Age wat heel nieuws probeert wat bijna nooit word gedaan. En ik vind het trouwens nog behoorlijk meevallen hoe "trancy" het is. ;)

Sorry maar op welk nummer lijkt dit nummer uberhaupt? De structuur is anders dan alle hardstyle platen, dit soort kicks zie je nauwelijks tot niet in de hardstyle scene en ik kan me zo geen track voor de geest halen waar de vocalen op een soortgelijke manier gebruikt worden. Mainstream luisteraars zeggen nogal snel dat alle raw op elkaar lijkt, waarschijnlijk omdat er bijna geen melodieën in de tracks zitten en dat is nu juist hèt "onderscheidende" element is in de mainstream scene. Mainstream tracks lijken immers bijna nooit op elkaar omdat ze andere melodietjes hebben...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:42 
 
Artiest

Lyst schreef:
Nando schreef:
Dat komt ik denk ik omdat dit het zoveelste raw nummertje is wat ook op een ander nummer lijkt (niet dat ik hem slecht vind, juist niet). Terwijl Digital Age wat heel nieuws probeert wat bijna nooit word gedaan. En ik vind het trouwens nog behoorlijk meevallen hoe "trancy" het is. ;)

Sorry maar op welk nummer lijkt dit nummer uberhaupt? De structuur is anders dan alle hardstyle platen, dit soort kicks zie je nauwelijks tot niet in de hardstyle scene en ik kan me zo geen track voor de geest halen waar de vocalen op een soortgelijke manier gebruikt worden. Mainstream luisteraars zeggen nogal snel dat alle raw op elkaar lijkt, waarschijnlijk omdat er bijna geen melodieën in de tracks zitten en dat is nu juist hèt "onderscheidende" element is in de mainstream scene. Mainstream tracks lijken immers bijna nooit op elkaar omdat ze andere melodietjes hebben...


Nja ik vind het persoonlijk meer trage hardcore geworden zo :) Maargoed das mijn mening. Ik houd zkr van hard maar dit gaat net over het randje heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Dat komt ik denk ik omdat dit het zoveelste raw nummertje is wat ook op een ander nummer lijkt (niet dat ik hem slecht vind, juist niet).

Dit is meer een mening.
Het is niet zo, maar jij vind dat het zo is......

Ik vind echter dat Pattern 2 zich behoorlijk onderscheid.
Door dan wel niet agressievere kicks dan tevoren en manier van opbouwing.
En door het gebruik van veel verschillende/variaties kicks.
Prima om te horen dat producers het randje opzoeken, gun ze dat dan ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat kan, ik houd ook niet van de hardcore kicks. Maar een producer is niet gebonden aan hokjes dus hij mag ook gewoon dingen maken die de grenzen opzoeken of er zelfs overheen gaan. Het ging mij echter om dat iemand zei dat deze track het zoveelste raw nummer is dat op een ander nummer lijkt. Terwijl dit nummer toch vrij uniek is lijkt me. Tenzij je alleen naar melodietjes kijkt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kben het met Lyst eens, ik heb nog nooit of iig bijna nooit een track als deze gehoord.
hij is juist erg origineel met dat geschreeuw, die screeches en met die gruwelijk harde kicks
dan vind ik nog dat er minder variatie zit in mainstream tracks dan als in rauwe tracks(maar ook daar zit genoeg variatie ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nando schreef:
Dat komt ik denk ik omdat dit het zoveelste raw nummertje is wat ook op een ander nummer lijkt (niet dat ik hem slecht vind, juist niet). Terwijl Digital Age wat heel nieuws probeert wat bijna nooit word gedaan. En ik vind het trouwens nog behoorlijk meevallen hoe "trancy" het is. ;)

Sorry maar op welk nummer lijkt dit nummer uberhaupt? De structuur is anders dan alle hardstyle platen, dit soort kicks zie je nauwelijks tot niet in de hardstyle scene en ik kan me zo geen track voor de geest halen waar de vocalen op een soortgelijke manier gebruikt worden. Mainstream luisteraars zeggen nogal snel dat alle raw op elkaar lijkt, waarschijnlijk omdat er bijna geen melodieën in de tracks zitten en dat is nu juist hèt "onderscheidende" element is in de mainstream scene. Mainstream tracks lijken immers bijna nooit op elkaar omdat ze andere melodietjes hebben...

Ik heb het ook meer over de climax dan over de rest van het nummer. De "melodie" vind ik een beetje lijken op Rauwe Brok, en de screeches doen me denken aan de outro van Atrocious. Het lijkt er allemaal niet heel erg op, maar ik noem alleen maar voorbeelden. Wat ik probeerde te zeggen is dat dit gewoon weer de zoveelste rauwe track is, en dat Digital Age gewoon heel vernieuwend bezig is (en dat het word afgekraakt omdat het zogenaamd heel veel op trance lijkt). Overigens ben ik niet bepaald een mainstream luisteraar zoals jij het zegt. Ik hou van zowel raw als mainstream en luister het ook beide even veel. Vind dit ook gewoon een heel goed en lekker nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nando schreef:
I Wat ik probeerde te zeggen is dat dit gewoon weer de zoveelste rauwe track is, en dat Digital Age gewoon heel vernieuwend bezig is (en dat het word afgekraakt omdat het zogenaamd heel veel op trance lijkt).

Ik snap nog niet wat je hiermee wilt zeggen.
We luisteren toch al een lange tijd naar blijere hs tracks, er zijn toch veel meer "type" hs tracks die we al veel meer hebben gehoord dan rauwe tracks?
Je geeft wel aan dat je het een lekker nummer vind, maar volgens mij ben jij he tzelf persoonlijk eerder zat dan de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Goed dan, ik vind het een goed nummer omdat hij eerst met die (lange, maar wel mooie) break naar een hoogtepunt opbouwt en er vervolgens een hele dikke melodie inkomt met screeches die ik heerlijk vind klinken, de kicks zijn gewoon gruwelijk hard en dat vind ik veel vetter dan van die hoge, slappe pitchkicks, omdat dat zowel live als thuis heerlijk dreunt. :P

Goedzo :D

Dakpan schreef:
Ik zal het uitleggen, speciaal voor jou.

Alleen omdat het raw is, zeuren mensen over de grens waar dit nummer overheen gaat. De grens naar de hardcore kant. Maar wanneer het de andere grens overschrijdt, de grens naar trance, wordt het de hemel ingeprezen. Kijk maar naar de Digital Age nummers.

Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat zowel Digital Age als raw gehyped word, ik vind het trouwens allebei mooi (hoewel ik niet alle raw tracks goed vind en ook niet alle Digital Age tracks goed vind).
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks