Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2017 22:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Unkind

Track(s): Like A Bitch

Sample/video: https://www.facebook.com/UnkindRAW/vide ... 546494935/

Bron: Facebook


Citaat:
LIKE A BITCH!! Yesterday I premiered my new track named "like a bitch" More info soon
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2017 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had zo een Malice plaat kunnen zijn dit. Doet me sterk denken aan de Girls Love Techno Bootleg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2017 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks zijn denk ik wel hard live, maar ik heb het al een beetje gehad met zijn muziek. Zo heeft hij ondertussen al een plaat of 10. Klinkt allemaal hetzelfde voor mij. Helaas.

Hij mixt 'm trouwens ook weer lekker uit op het einde in dat fb filmpje. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2017 23:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Kicks zijn denk ik wel hard live, maar ik heb het al een beetje gehad met zijn muziek. Zo heeft hij ondertussen al een plaat of 10. Klinkt allemaal hetzelfde voor mij. Helaas.


Dit dus. Best jammer, want zijn stijl pakte mij best wel. Fuck You vind ik echt een geweldige plaat om te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 09:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Kicks zijn denk ik wel hard live, maar ik heb het al een beetje gehad met zijn muziek. Zo heeft hij ondertussen al een plaat of 10. Klinkt allemaal hetzelfde voor mij. Helaas.

Hij mixt 'm trouwens ook weer lekker uit op het einde in dat fb filmpje. xd


Die tease die qua timing ook net niet uit komt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Malice & Askaro - The Sentence. Buiten dat het stijltje van Unkind heel erg aansluit bij Malice, gaat hij nu ook nog dezelfde vocals gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 21:44 
 
Hardtraxxer

Kan veel waarderen maar dit is naar mijn mening gewoon één grote bak herrie, geen idee waarom spoontech deze man getekend heeeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 22:05 
 
Hardtraxxer

Als die MC wat zegt krijg ik meteen een kermisgevoel.

OT: begin vond ik nog wel lekker klinken, maar dat laatste niet, maar ff afwachten op een betere preview
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bij het zien van dat filmpje moest ik meteen hier aan denken:
:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 06:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind Unkind echt een schande voor Spoontech. Voegt helemaal niets toe vind ik. Waarom hij niet bij Gearbox zit, is mij echt een raadsel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Ik vind Unkind echt een schande voor Spoontech. Voegt helemaal niets toe vind ik. Waarom hij niet bij Gearbox zit, is mij echt een raadsel.


Helaas wel mee eens... En na die set op loudness was ik er sowieso klaar mee. Dit hoort niet op spoontech thuis. Zo'n groot verschil qua kwaliteit met bijvoorbeeld een d-verze, infirium of vyral.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 10:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Jonas schreef:
Ik vind Unkind echt een schande voor Spoontech. Voegt helemaal niets toe vind ik. Waarom hij niet bij Gearbox zit, is mij echt een raadsel.


Helaas wel mee eens... En na die set op loudness was ik er sowieso klaar mee. Dit hoort niet op spoontech thuis. Zo'n groot verschil qua kwaliteit met bijvoorbeeld een d-verze, infirium of vyral.


Verschil in kwaliteit kan altijd vibd ik. Niet iedereen zit op hetzelfde niveau qua produceren. Maar dat je dan zowel in sets als producen de stijl van Gearbox achterna gaat als een schaap dat ook wil scoren terwijl je bij Spoontech zit, dat gaat er bij mij niet in.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks