Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 18:18 
 
Hardtraxx Addict

Kettingzaag schreef:
Is goed moeten jij weten. Kettingzaag :')

deze plaat is niet echt iets voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 18:50 
 

Kettingzaag schreef:
Mensen die wasted penguinz waarderen kan ik niet serieus nemen.

wat waardeer jij dan, meneer kettingzaag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kijk ik zeg niet dat ik per definitie tegen die gasten ben. Maar ik heb nu al hun nummers wel gehoord en niet één klinkt mij goed in de oren. Daarbij komt ook dat ik hun artiestennaam enorm waardeloos vind.. Wasted penguinz, ik heb het idee dat één of andere kleuter dat verzonnen heeft (kijkend naar hun youtube filmpjes zou je dat ook wel bijna zeggen). Ik waardeer verder een heleboel hardstyle van harder tot meer melodieus maar dat doet er verder niet toe hier.. Anyway ik zal verder ook niet meer posten in topics van WASTED PENGUINZ.


Ps: quotefuck= instant ban
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Ps: quotefuck= instant ban


man oh man, wat loop jij te zagen zeg. ga lekker naar een ander forum als je alleen maar onzin kunt blaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind er niet veel aan als ik eerlijk moet zijn. Wasted Penguinz vallen me de laatste tijd een beetje tegen :/ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou, ze worden eens serieus die lui, dit is toch stukken beter!
Lekker plaatje, lekker euforisch melodietje! misschien toch wel jammer van die pitchkick.. maar het stoort niet echt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 21:28 
 
Hardtraxx Addict

Kettingzaag schreef:
Kijk ik zeg niet dat ik per definitie tegen die gasten ben. Maar ik heb nu al hun nummers wel gehoord en niet één klinkt mij goed in de oren. Daarbij komt ook dat ik hun artiestennaam enorm waardeloos vind.. Wasted penguinz, ik heb het idee dat één of andere kleuter dat verzonnen heeft (kijkend naar hun youtube filmpjes zou je dat ook wel bijna zeggen). Ik waardeer verder een heleboel hardstyle van harder tot meer melodieus maar dat doet er verder niet toe hier.. Anyway ik zal verder ook niet meer posten in topics van WASTED PENGUINZ.


Ps: quotefuck= instant ban

maar dan kan je nog wel respect hebben voor mensen die dit wel waarderen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 00:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Kijk ik zeg niet dat ik per definitie tegen die gasten ben. Maar ik heb nu al hun nummers wel gehoord en niet één klinkt mij goed in de oren. Daarbij komt ook dat ik hun artiestennaam enorm waardeloos vind.. Wasted penguinz, ik heb het idee dat één of andere kleuter dat verzonnen heeft (kijkend naar hun youtube filmpjes zou je dat ook wel bijna zeggen). Ik waardeer verder een heleboel hardstyle van harder tot meer melodieus maar dat doet er verder niet toe hier.. Anyway ik zal verder ook niet meer posten in topics van WASTED PENGUINZ.


Ps: quotefuck= instant ban

Ze zouden bans moeten geven aan mensen die hun mening niet eens goed onderbouwen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Houd het wel even ontopic aub.

Vind dit op zich ook geen slechte track, de pitch in de kick mag wel een stukje lager in de climax. BPM mag ook een stukje naar beneden.
Melodie vind ik daarentegen wel smakelijk klinken en is voor mijn gevoel wel logisch opgebouwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoals velen zeggen, had die pitch in de climax wel wat lager gekund, maar echt storend vind ik het nou ook weer niet. Deze track doet mij meer dan alle andere tracks van hun. Intro klinkt altijd netjes, maar bij de climax raken ze mij altijd kwijt. Dat is bij deze een stuk minder van toepassing. Ik vind dat je duidelijk een voortgang kan horen ten opzichte van vorige releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 16:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Opzich best een lekker plaatje, goed als opwarmertje maar niet voor het eind..

Ik weet niet of meerdere mensen dit zich afvragen maar de melodie lijkt op een ander nummer alleen ik kom er maar niet op welke het is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 17:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rambie2006 schreef:
Opzich best een lekker plaatje, goed als opwarmertje maar niet voor het eind..

Ik weet niet of meerdere mensen dit zich afvragen maar de melodie lijkt op een ander nummer alleen ik kom er maar niet op welke het is...

Wasted Penguinz - Forever Today
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks