Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Zatox

Track(s): Another Level

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:23 
 
Hardtraxx Addict

Niet echt mijn style qua muziek. Maar de intro is zeker vet! Rest boeit me verder niet echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk gedaan, eens wat anders geprobeerd en dat vind ik goed van hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital Age sounds?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:11 
 
Hardtraxxer

Tsjonge jonge.. ze lopen allemaal Wildstylez achteraan, met zn track 'huh'. na hem volgend de noisecontrollers al.. kom op, dit is toch geen beukwerk meer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind het niet echt m'n styl maar is idd goed dat ie is wat anders probeert zo blyven er nieuwere elementen komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

doet me denken aan the Noisemaker, alleen iets minder vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wous1989 schreef:
Tsjonge jonge.. ze lopen allemaal Wildstylez achteraan, met zn track 'huh'. na hem volgend de noisecontrollers al.. kom op, dit is toch geen beukwerk meer :/

Is het wel eens in je opgekomen dat ze samen een nieuwe weg in hebben geslagen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Past dit niet beter in de hardtrance sectie? Het is iig geen Hardstyle en een experimentje van Zatox, dus ik denk ook niet dat er een release zal volgen.

Slotje dus? (om onderandere ook een discussie over of dit digital age is of niet te voorkomen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Past dit niet beter in de hardtrance sectie? Het is iig geen Hardstyle en een experimentje van Zatox, dus ik denk ook niet dat er een release zal volgen.

Slotje dus? (om onderandere ook een discussie over of dit digital age is of niet te voorkomen)

Zou eens wat meer Hardtrance luisteren als je dit er naar vind klinken. Zeker die reversed bass hoort niet eens in Hardtrance thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Maximum schreef:
Past dit niet beter in de hardtrance sectie? Het is iig geen Hardstyle en een experimentje van Zatox, dus ik denk ook niet dat er een release zal volgen.

Slotje dus? (om onderandere ook een discussie over of dit digital age is of niet te voorkomen)

Zou eens wat meer Hardtrance luisteren als je dit er naar vind klinken. Zeker die reversed bass hoort niet eens in Hardtrance thuis.

Dat gevoel had ik ook al, daarom zei ik ook al; 'Het is iig geen Hardstyle'. Maar goed, ik voorzie gewoon weer een kansloze discussie in dit topic. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:08 
 
Hardtraxxer

Waarom zou het nou weer kansloos zijn? Een van de meest populairste (en in mijn ogen de beste) producers binnen de hardstyle maakt een nieuwe track, dan mag daar toch over gediscussieerd worden? Er worden de laatste tijd meer opmerkingen gepost over dat een opmerking zinloos is of dat er een slotje op moet, dan dat er een serieuze topic gerelateerde opmerking gemaakt wordt. Laat de mods gewoon lekker hun "werk" doen en doe zelf wat nuttigers met de je eigen reactie. Buiten dat om, het topic staat in het forum "nieuwe tracks", heeft een topic dan alleen bestaansrecht als er van te voren 100% zeker is dat er een release op volgt? :/

Ik vind het persoonlijk erg vet dat hij nu ook wat anders probeert, ook al is het "slechts" experimenteel. Wat op zich zou kunnen betekenen dat als hij hier positieve feedback op krijgt hij misschien structureel gevarieerder gaat produceren? Wat mij betreft hoeft hij niet veel te veranderen behalve zo af en toe wat meer varieren met een kick, maar variëteit in zijn platenkoffer zou top zijn.

Of gewoon wat meer van The R3bels draaien, dan ben ik ook blij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Idee is gaaf maar zoals aangegeven lonkt dit meer naar Digital Age. Alleen kun je tenminste wel horen dat het een geheel eigen sound en opbouw betreft. Als tip, gooi de bpm omhoog en ik vind hem geslaagd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk dat hij wat nieuws probeerd toch? :D
Vind het wel een geslaagde track, heeft een beetje Daft Punk achtige feel met toch een leuke opbouw en een lekkere bassline ^^

Edit: staat er ook dat hij Daft Punk als inspiraie gebruikte zie ik nu :D
Citaat:
In this trak i Used Nikkita Vocals In a Daft Punk way ahaha. Hope u Like it

Track heeft hij wel verkeerd geschreven. foei :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind hem lekker! Hij mag vaker experimenteren! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 23:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zatox aant experimenteren :) Klinkt wel lekker, beetje naar Digital Age!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Madbone schreef:
Waarom zou het nou weer kansloos zijn? Een van de meest populairste (en in mijn ogen de beste) producers binnen de hardstyle maakt een nieuwe track, dan mag daar toch over gediscussieerd worden? Er worden de laatste tijd meer opmerkingen gepost over dat een opmerking zinloos is of dat er een slotje op moet, dan dat er een serieuze topic gerelateerde opmerking gemaakt wordt. Laat de mods gewoon lekker hun "werk" doen en doe zelf wat nuttigers met de je eigen reactie. Buiten dat om, het topic staat in het forum "nieuwe tracks", heeft een topic dan alleen bestaansrecht als er van te voren 100% zeker is dat er een release op volgt? :/

Ik vind het persoonlijk erg vet dat hij nu ook wat anders probeert, ook al is het "slechts" experimenteel. Wat op zich zou kunnen betekenen dat als hij hier positieve feedback op krijgt hij misschien structureel gevarieerder gaat produceren? Wat mij betreft hoeft hij niet veel te veranderen behalve zo af en toe wat meer varieren met een kick, maar variëteit in zijn platenkoffer zou top zijn.

Of gewoon wat meer van The R3bels draaien, dan ben ik ook blij xd

Heb nooit gezegt dat het kansloos is, is ook niet mijn intentie. Heb ook helemaal niks tegen Zatox, noch zijn experimentele track.

Je begrijpt me denk verkeerd, want ik vind het soms ook irritant als mensen gaan zeuren om een slotje (kijk maar in het topic van dat nieuwe nummer van Ran-D & A2). Nogmaals, ik zei het hier alleen, omdat ik lees dat mensen dit gelijk met digital age gaan vergelijken (wat nogal heel ver gezocht is al je mij vraag) en dan loop je kans dat je weer eindeloze (vervelende) discussies krijgt. In plaats van dat je de track zelf loopt te beoordelen en dat leek mij het in dit geval niet waar, omdat ik denk dat de track toch niet gereleased gaat worden (lijkt me ook wel lochisch), misschien ooit als free.

En dit is ook nog is de sectie voor nieuwe Hardstyle tracks en dit is een experimentje en geen Hardsytle, maargoed dan loop ik wel te erg te mieren-neuken. Slotje is indd ook wel overdreven. xd

OT: Leuk experimentje, klinkt zeker niet slecht! Hopelijk blijft hij door experimenteren, als hij ontertussen maar wel verder gaat met het maken van heerlijke bommen zoals The Future! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 10:47 
 
Artiest

Vind ´m niet echt vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Heb nooit gezegt dat het kansloos is, is ook niet mijn intentie.


Maximum schreef:
Maar goed, ik voorzie gewoon weer een kansloze discussie in dit topic. xd



:whistle:

ben het met de meeste eens, het is vet dat ie het doet, maar hij had het beter in een andere hoek kunnen zoeken dan waar DA al bezig is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het lekker klinken en die reversed bass geeft het een lekkere drive. Bij mij gaat het om de energie die ik van een track krijg en dan is harder niet altijd beter. Prima track als je het mij vraagt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox had toch met een alias die op Zatox lijkt hiervoor ook al eens een experimentele track gemaakt en op soundcloud gezet? Die vond ik in ieder geval vele male beter klinken dat deze saai track. Zit wel een reversed bass in maarja dat maakt een track niet meteen goed natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
doet me denken aan the Noisemaker, alleen iets minder vet


eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Maximum schreef:
Heb nooit gezegt dat het kansloos is, is ook niet mijn intentie.


Maximum schreef:
Maar goed, ik voorzie gewoon weer een kansloze discussie in dit topic. xd



:whistle:

ben het met de meeste eens, het is vet dat ie het doet, maar hij had het beter in een andere hoek kunnen zoeken dan waar DA al bezig is..


Ik zeg daar dat ik een kanslose DISCUSSIE zie aankomen en niet dat ik dit topic kansloos vind. Lijkt wel een fail als je het zo neer zet! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 02:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
DJZatox DJ Zatox
Zatox - Another Level is almost done! Saturday I will test it at Reverze!! ;) o/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 10:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel erg vet dat hij hier meer mee gaat doen :cool:
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks