Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 23:47 
 
Hardtraxx Newbie

intro lijkt een beetje op Bassjackers - Rocker
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KvdA schreef:
intro lijkt een beetje op Bassjackers - Rocker

Wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox :loving:
Deze klinkt ook weer heel erg dik. Heb ook geen problemen met de kick, waarom zal ik me daar druk om maken als alle andere producers in de scene andere kicks gebruiken?
Dit is zijn trademark, en als hij zulke vette dingen om de kicks heen bouwt dan ben ik tevreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:44 
 

:yay: Deze moet ik snel een keer meemaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 17:01 
 
Hardtraxxer

Helemaal te gek! (L) ZATOX
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze heet waarschijnlijk Zatox- The Future.
Bron: Zatox top 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 10:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dik Dik Dik :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 11:37 
 

Zo wat ging ik los op deze plaat toen ik hem hoorde :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil 'm op hardbass horen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt heel goed! Ben benieuwd naar HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kom op man die kick van Zatox gaan dwars door je heen op groot geluid. Why change a winning formula
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark One schreef:
Kom op man die kick van Zatox gaan dwars door je heen op groot geluid. Why change a winning formula

Dat is waar, het grote publiek vind zijn stijl nu geweldig, en hij wordt veel gebooked. Denk je dat Spanje, die het WK en EK heeft gewonnen achter elkaar, veranderd van tactiek en spelers als daar geen reden voor is? Zatox heeft op dat punt groot gelijk. En tja variatie is een ander punt, maar daar zie ik de drang nog niet in. Ik vind het wel prima zo, en Zatox ook, zeker weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 13:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Uitmelken tot de laatste druppel! Van de massa zul je toch geen kritiek krijgen. Die gaan alleen weg als de hype over is. De rest begint het langzamerhand al een beetje zat te worden, maar vooral blijven focussen op het aantal fans, dan weet je zeker dat je in een diep dal terecht komt als de hype rondom jou over is. Korte termijn denken ftw -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 14:03 
 

Hype, lyst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 15:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jij bent er nog niet achter dat Zatox afgelopen jaar de populairste DJ was na Headhunterz, sinds deze zomer op elk groot feest op de mainstage heeft gestaan, zowel liefhebbers als groot publiek hem op handen hebben gedragen?

Dan weet je het bij deze. Zatox is idd in een behoorlijke hype terecht gekomen. Deels volkomen terecht, want hij verdiend alle aandacht die hij nu krijgt al 5 jaar lang. Wat ie er nu van maakt is echter heel erg jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Jij bent er nog niet achter dat Zatox afgelopen jaar de populairste DJ was na Headhunterz, sinds deze zomer op elk groot feest op de mainstage heeft gestaan, zowel liefhebbers als groot publiek hem op handen hebben gedragen?

Dan weet je het bij deze. Zatox is idd in een behoorlijke hype terecht gekomen. Deels volkomen terecht, want hij verdiend alle aandacht die hij nu krijgt al 5 jaar lang. Wat ie er nu van maakt is echter heel erg jammer.


+1
Ook al moet ik wel zeggen dat deze TBA plaat erg hard gaat op een feest :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 16:18 
 

dawasiknie schreef:
Jij bent er nog niet achter dat Zatox afgelopen jaar de populairste DJ was na Headhunterz, sinds deze zomer op elk groot feest op de mainstage heeft gestaan, zowel liefhebbers als groot publiek hem op handen hebben gedragen?

Dan weet je het bij deze. Zatox is idd in een behoorlijke hype terecht gekomen. Deels volkomen terecht, want hij verdiend alle aandacht die hij nu krijgt al 5 jaar lang. Wat ie er nu van maakt is echter heel erg jammer.

O dan zijn DBSTF en vele andere ook hype's? Zijn sounds vind ik juist het visitekaartje van Zatox, als ik een andere stijl wil horen dan zet ik wel een andere artiest op





@ topictitel; Ik neem aan dat deze track The Future heet, aangezien die zo in z'n top10 stond en je duidelijk de vocalen; The Past, The Present, The Future hoort
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 01:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kan me niet echt ergeren aan die ''typische'' zatox kicks, beter dan die hhz en dbstf meuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 01:48 
 


Die outro ook, ziek!

Wat een track
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 03:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leuk idee, slecht uitgevoerd.

Kick moeten ze schrappen.
Leuk enzo dat ie veel aandacht krijgt maar als ie even naar zn collega's the r3bels gaat en daar even van leert hoe je een goeie kick maakt dan krijgt zatox van mij terechte kudos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:

Die outro ook, ziek!

Wat een track

Leuk gemixt wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat outtro heeft wel andere kicks? Nieuwe kicks zou dit nummer NOG beter maken voor mij, maar vind hem nu des ondanks die kicks gewoon ziek, kan niet wachten om hem live te horen de 12e
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 16:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit met de kick van Pattern 2 was de plaat van het jaar geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:

Die outro ook, ziek!

Wat een track

Waarom staat iedereen stil????!??!??!? :thumbdown:
Heel vet nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 16:30 
 

Dat is het beeld anno 2010/2011 op een feest :P
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks