Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Tiifa

Track(s): Intentions

Sample/video:


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker dat duistere tintje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 16:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tiifa :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Tiifa :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echt heerlijk weer :drool:
hopelijk vind ze snel een label want dat verdient ze zeker!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Tiifa :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 20:40 
 
Hardtraxx Elite

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 01:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Tiifa :worship:


Dit.

Hopen dat ze snel weer een label vind. Of worden alle therabyte artiesten nu gewoon bij theracords geplaatst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

Koelkast schreef:
Lyst schreef:
Tiifa :worship:


Dit.

Hopen dat ze snel weer een label vind. Of worden alle therabyte artiesten nu gewoon bij theracords geplaatst?

Nope... Eyoung gaat wss naar Digitally Infected (Label van Busho) Thera blijft wel hardtrance produceren natuurlijk blijft hij wel op Theracords releasen.. dan denk ik Geck-E ook.. Tiffa liet op twitter weten dat ze ook op een ander label gaat releasen.. en Drivium denk dat dat project beetje op zijn einde loopt nu Blackburn meer aandacht krijgt. (Sorry voor al die .... dat typt fijn XD)

EDIT: Tiffa blijft heerlijke hardtrance produceren.. echt ongelovelijk hoe vet dit nummer ook weer is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 14:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind Drivium toch echt een stuk interessanter dan die Blackburn platen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik vind Drivium toch echt een stuk interessanter dan die Blackburn platen. :(

ben ik deel met je eens (Vind Be Aware, Without Warning en Stay Alert erg vet) maar Drivium heeft ook super vette platen en ik zou erg echt van balen als dat project stopt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 15:18 
 
Artiest

Helaas weet ik nog niet wat ik ga doen met me tracks en naar wat voor label ik ga
maar me Mirror DICA tracks zouden op Digitally Infected komen onder een nieuw sub label
maar daar hoor ik niets meer van ik ben nu erg bezig met collabs kijken hoe andere produceren
en kijken wat voor gekke dingen eruit komen :)

collabs die er aan komen : Geck-E, Tiifa, Busho, Nutty-T en Side E-fect :)

verders is het Mirror DICA album verzonden naar Mark EG en die zal eens kijken wat we hier mee kunnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Eyoung schreef:
Helaas weet ik nog niet wat ik ga doen met me tracks en naar wat voor label ik ga
maar me Mirror DICA tracks zouden op Digitally Infected komen onder een nieuw sub label
maar daar hoor ik niets meer van ik ben nu erg bezig met collabs kijken hoe andere produceren
en kijken wat voor gekke dingen eruit komen :)

collabs die er aan komen : Geck-E, Tiifa, Busho, Nutty-T en Side E-fect :)

verders is het Mirror DICA album verzonden naar Mark EG en die zal eens kijken wat we hier mee kunnen!

awesome!!! kijk er nual naar uit :worship: :worship:
Hoop echt dat je snel een label vind zodat je weer lekker kan releasen :thumbsup:
Is er geen mogelijkheid om op Theracords door te gaan? (ook omdat Wavolizer niet altijd hardstyle produceert maar wel gewoon released)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Tiifa liet op twitter weten dat ze ook op een ander label gaat releasen..

Ik dacht dat ze nog aan het zoeken was. In ieder geval, beter zo! Dan komen er tenminste weer releases voorbij! :yay:

Eyoung schreef:
Helaas weet ik nog niet wat ik ga doen met me tracks en naar wat voor label ik ga
maar me Mirror DICA tracks zouden op Digitally Infected komen onder een nieuw sub label
maar daar hoor ik niets meer van ik ben nu erg bezig met collabs kijken hoe andere produceren
en kijken wat voor gekke dingen eruit komen :)
collabs die er aan komen : Geck-E, Tiifa, Busho, Nutty-T en Side E-fect :)
verders is het Mirror DICA album verzonden naar Mark EG en die zal eens kijken wat we hier mee kunnen!

Je collab-lijst ziet er in ieder geval al indrukwekkend uit! Verder ben ik ontzettend benieuwd naar je Mirror DICA album. Hou ons op de hoogte zou ik zeggen! :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Harddance » Nieuwe tracks