Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah oke, maar irritant als die niet goed zit, moet je ook weer wachten tot de verdovingsplijster ingewerkt is. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een naar verhaal wat je moet meemaken. Heel moedig hoe open je hierover bent en hoe je ermee omgaat. Ik hoop dat het ooit weer goed gaat dat je kan zeggen "ik ben kanker vrij" echter is dat zo te lezen nog niet het geval, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Ah oke, maar irritant als die niet goed zit, moet je ook weer wachten tot de verdovingsplijster ingewerkt is. :/


verdovingsplijster? :huh:

en Python, bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Kepro schreef:
Ah oke, maar irritant als die niet goed zit, moet je ook weer wachten tot de verdovingsplijster ingewerkt is. :/


verdovingsplijster? :huh:

en Python, bedankt :)


Ik kreeg altijd een soort plijster op mn portocat om mn huid erom te verdoven. Wat gebruiken ze bij jou dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niks, als ze dat ding erin doen doet niet eens zeer man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
niks, als ze dat ding erin doen doet niet eens zeer man :P


Haha oke, bij mij wel :whistle: ik was 1 van de eerste personen die een portocat had, het zat nog een beetje in de testfase.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 21:51 
 
Hardtraxxer

respect man, ik ben echt blij voor je dat je de ziekte hebt overwonnen en helemaal bent hersteld.
erg mooi verhaal. ik heb toen ik 3 was mijn broer verloren aan kanker, ik hoop dat de geneeskunde zich blijft uitbreiden en dat deze ziekte steeds beter kan worden bestreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overload schreef:
respect man, ik ben echt blij voor je dat je de ziekte hebt overwonnen en helemaal bent hersteld.
erg mooi verhaal. ik heb toen ik 3 was mijn broer verloren aan kanker, ik hoop dat de geneeskunde zich blijft uitbreiden en dat deze ziekte steeds beter kan worden bestreden.


bedankt, maar de overwinning moet nog even wachten.
sorry om te horen dat je je broer hebt verloren :(

en Kepro, ja dat is klote als je 1 van de eerste bent, dat had ik dus ook met die PICC lijn geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand moet de eerste zijn en als ik er mensen mee kan helpen staar ik daar voor open. Zo heb ik geen idee wat een PICC lijn is op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 00:53 
 
Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Iemand moet de eerste zijn en als ik er mensen mee kan helpen staar ik daar voor open. Zo heb ik geen idee wat een PICC lijn is op dit moment.

respect :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 01:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hopen dat het helemaal goed gaat komen ravenwood!

Hou je ons op de hoogte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hey Kevin, Hoe groot was dat bultje en welke kleur?? Ik heb ook een bultje in me nek waarvan ik niet weet wat het is. Ik ben van plan om zo snel mogelijk een afspraak met de huisarts te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het geen (steen) puistje? Kan ook een ophoping zijn van iets anders, warmte bultje of een ingegroeide haar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 18:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nee het is geen puistje. haren zitten er op die plek niet dus nee. Ik ga er gewoon mee naar de huisarts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
nee het is geen puistje. haren zitten er op die plek niet dus nee. Ik ga er gewoon mee naar de huisarts.


Maak je AUB geen te erge zorgen, Hodgkin is een redelijk zeldzame ziekte, niet veel mensen hebben/krijgen het. En een bultje in je nek kan van alles zijn, een vetbultje, opgezette klieren door verkoudheid etc.

Maar voor je je echt zorgen maakt, een aantal symptomen:

HEEEL erg zweten 's nachts (zelf geen last van gehad)
Bultjes in je liezen of oksels (ook geen last van gehad)
Snel moe zijn zonder dat je je teveel inspant
Bijna geen honger/minder eten
Pijnscheuten in het bultje als je alcohol drinkt

Maar maak je geen zorgen! (makkelijk gezegd, maar je moet echt niet bij elk bultje dat je hebt gaan denken dat het iets ergs is)

Ohja en nog wat, als je er haren op hebt, neem ik aan dat het bultje bij jou aan de achterkant zit?
Want daar zitten geen lymfklieren, dus kan het niks zijn dat ik ook heb ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 00:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

je moet niet te snel naar de dokter gaan maar aan de andere kant kun je beter 1 keer te vaak heen gaan als 1 keer te laat.
ben zelf ook voor moedervlekken die ik niet vertrouwde naar dokter geweest.

(was meer omdat me opa ook van die rare plekjes had en dus huidkanker had. en me moeder heeft het ook gehad dus misschien is wel erfelijk en dan wil je zekere voor onzekere weten.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 00:43 
 
Hardtraxxer

Ravenwood schreef:
Overload schreef:
respect man, ik ben echt blij voor je dat je de ziekte hebt overwonnen en helemaal bent hersteld.
erg mooi verhaal. ik heb toen ik 3 was mijn broer verloren aan kanker, ik hoop dat de geneeskunde zich blijft uitbreiden en dat deze ziekte steeds beter kan worden bestreden.


bedankt, maar de overwinning moet nog even wachten.
sorry om te horen dat je je broer hebt verloren :(

en Kepro, ja dat is klote als je 1 van de eerste bent, dat had ik dus ook met die PICC lijn geloof ik.

Ow sorry, had alleen beginpost gelezen en niet dat het terug was, blijf vechten zou ik zeggen.. erg veel beterschap man ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 18:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
RobertV schreef:
nee het is geen puistje. haren zitten er op die plek niet dus nee. Ik ga er gewoon mee naar de huisarts.


Maak je AUB geen te erge zorgen, Hodgkin is een redelijk zeldzame ziekte, niet veel mensen hebben/krijgen het. En een bultje in je nek kan van alles zijn, een vetbultje, opgezette klieren door verkoudheid etc.

Maar voor je je echt zorgen maakt, een aantal symptomen:

HEEEL erg zweten 's nachts (zelf geen last van gehad)
Bultjes in je liezen of oksels (ook geen last van gehad)
Snel moe zijn zonder dat je je teveel inspant
Bijna geen honger/minder eten
Pijnscheuten in het bultje als je alcohol drinkt

Maar maak je geen zorgen! (makkelijk gezegd, maar je moet echt niet bij elk bultje dat je hebt gaan denken dat het iets ergs is)

Ohja en nog wat, als je er haren op hebt, neem ik aan dat het bultje bij jou aan de achterkant zit?
Want daar zitten geen lymfklieren, dus kan het niks zijn dat ik ook heb ;)

Ik heb er geen haren op maar het bultje zit idd wel aan de achterkant van me nek. Maar het lijkt op een zeer grote puist. Volgensmij is hij al aan het verdwijnen. Ik heb er nu ook minder last van.
Verder heb ik de laatste tijd wel minder honger maar dat was ook al voordat het bultje er zat.. Verder zweet ik snachts ook niet. Moe ben ik weleens overdag maar dat lijkt me eerder door een slaap tekort. :P
Maar sterkte man! Hoop echt dat het allemaal goed komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even weer een update

afgelopen donderdag heb ik de uitslag van PET scan gekregen.
De chemokuur sloeg aan, maar het zat er nog wel. De dokter vond dat hij op zeker moet spelen door er ook nog een eigen-beenmerg transplantatie er achteraan te doen.
dus nu eerst een herhaling van de laatste kuren (7 dagen en dan een keer 1 dag) en daarna een hele zware chemokuur, en gelijk erachteraan de transplantatie.

morgen ga ik naar het ziekenhuis voor mn eerste chemokuur (die van 7 dagen). en met die zware kuur + transplantatie lig ik ongeveer 3/4 weken in het ziekenhuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Even weer een update

afgelopen donderdag heb ik de uitslag van PET scan gekregen.
De chemokuur sloeg aan, maar het zat er nog wel. De dokter vond dat hij op zeker moet spelen door er ook nog een eigen-beenmerg transplantatie er achteraan te doen.
dus nu eerst een herhaling van de laatste kuren (7 dagen en dan een keer 1 dag) en daarna een hele zware chemokuur, en gelijk erachteraan de transplantatie.

morgen ga ik naar het ziekenhuis voor mn eerste chemokuur (die van 7 dagen). en met die zware kuur + transplantatie lig ik ongeveer 3/4 weken in het ziekenhuis.

Akelig zeg, sterkte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pfff..

Heb het net van heel dichtbij mee gemaakt bij iemand en jij strijdt misschien nog wel harder dan diegene!

Respect Raven :worship: Voor de zoveelste keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 21:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Inderdaad, sterkte :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is wel verschrikkelijk hardnekkig..

Geef niet op! Heel veel sterkte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hij is wel verschrikkelijk hardnekkig..

Geef niet op! Heel veel sterkte!

idd veel sterkte man ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 23:43 
 

Ravenwood schreef:
Even weer een update

afgelopen donderdag heb ik de uitslag van PET scan gekregen.
De chemokuur sloeg aan, maar het zat er nog wel. De dokter vond dat hij op zeker moet spelen door er ook nog een eigen-beenmerg transplantatie er achteraan te doen.
dus nu eerst een herhaling van de laatste kuren (7 dagen en dan een keer 1 dag) en daarna een hele zware chemokuur, en gelijk erachteraan de transplantatie.

morgen ga ik naar het ziekenhuis voor mn eerste chemokuur (die van 7 dagen). en met die zware kuur + transplantatie lig ik ongeveer 3/4 weken in het ziekenhuis.

Pff jezus man... Sterkte :(
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic