Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 18:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Of was hier al een topic van?

Anyway praat hier over amateurvoetbal.
Zelf ben ik fan van vv Katwijk , Herbstmeister :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is toch niet interessant voor het grote publiek, wat heb jij eraan als ik zeg dat mijn team vandaag met 3-0 gewonnen heeft. Slotje dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 19:01 
 

HardstyleForEvah schreef:
Dit is toch niet interessant voor het grote publiek, wat heb jij eraan als ik zeg dat mijn team vandaag met 3-0 gewonnen heeft. Slotje dus


Want? Zijn zat mensen die bij een amateurclub voetballen en hier graag over praten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als het ergens kan dan mag er een slot op.

Maar er komen genoeg mensen wekelijks bij een amateur club dus why not ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik voetbal bij een amateur club, wil er best over praten, maar ben benieuwd hoe xd? Kom maar met ideeën over hoe je over jouw amateur club (die hoogst wss niemand op dit forum kent) iets kan zeggen wat anderen interesseren.

Edit: Tuurlijk komen er veel mensen bij amateurclubs, maar nogmaals wat interesseert dit een ander. Je praat over profvoetbal omdat andere dit ook zien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 19:49 
 
Hardtraxx Addict

HardstyleForEvah schreef:
Ik voetbal bij een amateur club, wil er best over praten, maar ben benieuwd hoe xd? Kom maar met ideeën over hoe je over jouw amateur club (die hoogst wss niemand op dit forum kent) iets kan zeggen wat anderen interesseren.

Edit: Tuurlijk komen er veel mensen bij amateurclubs, maar nogmaals wat interesseert dit een ander. Je praat over profvoetbal omdat andere dit ook zien..

Mooi dat je voor mod speelt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Ik voetbal bij een amateur club, wil er best over praten, maar ben benieuwd hoe xd? Kom maar met ideeën over hoe je over jouw amateur club (die hoogst wss niemand op dit forum kent) iets kan zeggen wat anderen interesseren.

Edit: Tuurlijk komen er veel mensen bij amateurclubs, maar nogmaals wat interesseert dit een ander. Je praat over profvoetbal omdat andere dit ook zien..


Jij kent VV Katwijk niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 20:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Ik voetbal bij een amateur club, wil er best over praten, maar ben benieuwd hoe xd? Kom maar met ideeën over hoe je over jouw amateur club (die hoogst wss niemand op dit forum kent) iets kan zeggen wat anderen interesseren.

Edit: Tuurlijk komen er veel mensen bij amateurclubs, maar nogmaals wat interesseert dit een ander. Je praat over profvoetbal omdat andere dit ook zien..


Jij kent VV Katwijk niet?


Op 1 na beste amateurclub van NL :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 20:31 
 
Hardtraxxer

Lennard95 schreef:
Firetrap schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Ik voetbal bij een amateur club, wil er best over praten, maar ben benieuwd hoe xd? Kom maar met ideeën over hoe je over jouw amateur club (die hoogst wss niemand op dit forum kent) iets kan zeggen wat anderen interesseren.

Edit: Tuurlijk komen er veel mensen bij amateurclubs, maar nogmaals wat interesseert dit een ander. Je praat over profvoetbal omdat andere dit ook zien..


Jij kent VV Katwijk niet?


Op 1 na beste amateurclub van NL :D


Na Feyenoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 20:32 
 
Hardtraxx Elite

Ja Hardstyleforevah, Katwijk is een van de beste amateurclubs van Nederland en ze hebben ook nog een aardige fanbase.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik speel 2e provinciale in België :thumbsup: Niet dat iemand hier weet welk niveau het is maar goed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 02:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Dit is toch niet interessant voor het grote publiek, wat heb jij eraan als ik zeg dat mijn team vandaag met 3-0 gewonnen heeft. Slotje dus

Dus omdat jij het niet interessant vind, moet dit topic maar gesloten worden? :lol: In dat geval zouden wat mij betreft op alle voetbal topics een slotje moeten :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 12:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vanmiddag nog voetballen, had er al geen zin in, maar nu moeten we ook nog tegen de koploper die nog ongeslagen is, helemaal geen zin dus :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

profvoetbal is voor sommige ook niet boeiend.....dat topic gaat toch ook niet dicht?

laat mensen lekker over amateur voetbal lullen als ze dat willen....je hoeft niet in dit topic te komen :P + het zorgt ervoor dat er niet in andere topics over amateurs wordt gesproken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Harkemase Boys :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
SC Kootstertille :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit in de Technische Staf van ons vriendenteam, Zaterdag 2. Mag zelf niet meer voetballen omdat ik alles in mijn knie afgescheurd, kapot geschoten of gebroken heb gehad. Vorig jaar kampioen en nu ook weer strak bovenaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met ons team Herbstmeister in de respectabele 4e Klasse A van 't noorden. Prima dacht ik zo :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wij gaan altijd foetballen en daarna bitterballen eten en bier drinken is altijd heel gezellig en leuk niemant kan eigenluk foetballen maar dat maakt allemaal niet uit haha
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 11:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Al 17 jaar spelend lid en supporter van regerend landskampioen SV Spakenburg. :cool:

Lennard95 schreef:
Zelf ben ik fan van vv Katwijk , Herbstmeister :worship:


Gauw terugkeren in de topklasse dan, horen Katwijk en ook Quick Boys historisch gezien gewoon in thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 12:20 
 
Hardtraxxer

Peperkoek schreef:
Dit is toch niet interessant voor het grote publiek, wat heb jij eraan als ik zeg dat mijn team vandaag met 3-0 gewonnen heeft. Slotje dus


Stop eens met zeiken, taam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Al 17 jaar spelend lid en supporter van regerend landskampioen SV Spakenburg. :cool:

Lennard95 schreef:
Zelf ben ik fan van vv Katwijk , Herbstmeister :worship:


Gauw terugkeren in de topklasse dan, horen Katwijk en ook Quick Boys historisch gezien gewoon in thuis.

Speelt Muhamadu nog bij jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 13:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gelukkig niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 14:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Al 17 jaar spelend lid en supporter van regerend landskampioen SV Spakenburg. :cool:

Lennard95 schreef:
Zelf ben ik fan van vv Katwijk , Herbstmeister :worship:


Gauw terugkeren in de topklasse dan, horen Katwijk en ook Quick Boys historisch gezien gewoon in thuis.


Ik hoop al jaren op de derby in de topklasse maar die andere laten te wensen over ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 15:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

De enige echte derby is daar gewoon elk jaar gespeeld hoor :P
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic