Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 136, 137, 138, 139, 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 07:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liverpool heeft echt een geweldig team! Hoop ook dat ze het dit seizoen dan eindelijk eens worden, mja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2018 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chelsea - Arsenal was een voortreffelijke pot, lust voor het oog om Chelsea te zien spelen, na jaren van de bus parkeren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 16:09 
 
Hardtraxx Elite

Dat verhaal over Benfica, man man man xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2018 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan we in Spanje dan eindelijk een jaar tegemoet met kansen voor meerdere teams? Competitie lijkt opvallend open te liggen, mocht ook wel een keer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2018 11:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Gaan we in Spanje dan eindelijk een jaar tegemoet met kansen voor meerdere teams? Competitie lijkt opvallend open te liggen, mocht ook wel een keer :D


Zelfde in Duitsland, 5 ploegen in de top nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2018 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Barça, Real en Bayern in grote vormcrisis in de competitie inderdaad. Zonder Messi Barça in rechterrijtje :lol: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 23:29 
 
Hardtraxx Elite

Woensdag naar Borussia Dortmunt tegen Union Berlin ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Straks maar ff ergens een stream zoeken voor Boca - River voor de Copa Libertadores finale :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mourinho eindelijk OUT :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Mourinho eindelijk OUT :thumbsup:


Werd tijd :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd dat ManU weer een grootmacht gaat worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 13:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Tijd dat ManU weer een grootmacht gaat worden!


Mogen ze ook eerst de halve spelersgroep er uit knikkeren. Namen als Martial, Pogba, Valencia, Lukaku, Jones en Smalling hebben allemaal de wil niet om te spelen lijkt het. Bijna niemand speelt daar echt als team, denk dat ze eerst een paar grote namen moeten verkopen en een beter team gaan bouwen om de trainer zijn stijl dan simpelweg de duurste spelers hier en daar wegplukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat Pogba en Martial, maar ook Lukaku, nog wel in staat zijn om top-niveau te halen bij ManU. Voor de rest is het, op De Gea na, allemaal middelmaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 14:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

https://www.nu.nl/voetbal/5642144/griek ... llega.html

Gaat lekker weer in Griekenland.

Kan de UEFA niet gewoon dreigen met uitsluiting van Europees voetbal als ze hun shit niet op orde krijgen? Ze worden toch allemaal gerund door mobs en mafia daar, daarom doen de clubs er structureel niks aan behalve wat mooie woordjes.

Ik zou gewoon zo veel mogelijk de geldkraan naar die mensen dicht draaien, zodat de hand van de mensen die er achter zitten wel wordt geforceerd om er wat aan te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2019 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beslissing in Engeland, hoop zo op Liverpool, maar heb er een hard hoofd in dat City nog punten laat liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

City helaas kampioen. Had het Liverpool toch wel gegund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trieste grafclub dat City
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 12:53 
 
Hardtraxxer

Hopelijk haalt Internazionale CL-voetbal. Vanavond een belangrijke thuiswedstrijd tegen Chievo Verona. Atalanta staat derde met twee punten boven Inter, dat door Milan in de nek wordt gehijgd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Hopelijk haalt Atalanta CL-voetbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

City is ook niet per sé mijn club, o.a. door de grote zak met geld die is neer gelegd, maar het is, in mijn ogen, van nature veel meer een 'echte' voetbalclub dan United. Dit is altijd veel meer een club van het volk geweest. City heeft zelfs 20 jaar geleden nog Second Division gespeeld en ook toen zaten er 30.000 mensen op de tribune.
Goed, het is wel goed te doen wanneer er precies geïnvesteerd werd Dit zie je in de eindklassering en aan het aantal toeschouwers terug. Toeschouwers die er inderdaad voor het grote geld nooit waren. Ik ben zelf AMF (against modern football) maar in de basis vind ik City altijd wel meer oldschool geweest en United veel meer van het grote geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 09:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
City is ook niet per sé mijn club, o.a. door de grote zak met geld die is neer gelegd, maar het is, in mijn ogen, van nature veel meer een 'echte' voetbalclub dan United. Dit is altijd veel meer een club van het volk geweest. City heeft zelfs 20 jaar geleden nog Second Division gespeeld en ook toen zaten er 30.000 mensen op de tribune.
Goed, het is wel goed te doen wanneer er precies geïnvesteerd werd Dit zie je in de eindklassering en aan het aantal toeschouwers terug. Toeschouwers die er inderdaad voor het grote geld nooit waren. Ik ben zelf AMF (against modern football) maar in de basis vind ik City altijd wel meer oldschool geweest en United veel meer van het grote geld.


Sinds die gigantische geldschieters e.d. is er niet veel volksclub meer aan. Sterling, Stones, Walker, Delph en Foden zijn de enige Engelsen in de selectie die spelen in de 31 koppige selectie. Als die niet geweldig waren, dan had City mogelijk helemaal geen Engelsen. United net zo min hoor.

Van de "top" vind ik Liverpool het dichtst in de buurt komen van een volksclub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Remi schreef:
City is ook niet per sé mijn club, o.a. door de grote zak met geld die is neer gelegd, maar het is, in mijn ogen, van nature veel meer een 'echte' voetbalclub dan United. Dit is altijd veel meer een club van het volk geweest. City heeft zelfs 20 jaar geleden nog Second Division gespeeld en ook toen zaten er 30.000 mensen op de tribune.
Goed, het is wel goed te doen wanneer er precies geïnvesteerd werd Dit zie je in de eindklassering en aan het aantal toeschouwers terug. Toeschouwers die er inderdaad voor het grote geld nooit waren. Ik ben zelf AMF (against modern football) maar in de basis vind ik City altijd wel meer oldschool geweest en United veel meer van het grote geld.


Sinds die gigantische geldschieters e.d. is er niet veel volksclub meer aan. Sterling, Stones, Walker, Delph en Foden zijn de enige Engelsen in de selectie die spelen in de 31 koppige selectie. Als die niet geweldig waren, dan had City mogelijk helemaal geen Engelsen. United net zo min hoor.

Van de "top" vind ik Liverpool het dichtst in de buurt komen van een volksclub.


Daarom vind ik Liverpool de mooiste club van Engeland momenteel. Prachtig stadion met prachtig publiek. Spelers die alles voor elkaar over hebben. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

City meer een voetbalclub dan United, ah ja. Alleen dat stadion van United ademt al meer voetbal dan die hele arabierenclub in totaal. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 12:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
City meer een voetbalclub dan United, ah ja. Alleen dat stadion van United ademt al meer voetbal dan die hele arabierenclub in totaal. :P


City speelde wel mooier voetbal dan United, maar dat ligt meer aan Mourinho dan United zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt inderdaad. De tijd onder Ferguson was echt fantastisch daarentegen. Kan City imo nooit aan tippen.
Vorige  1 ... 136, 137, 138, 139, 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic