Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 18:50 
 



Allemaal luisteren.

Kwaliteitsmateriaal van mijn hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 20:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
MelvinFR schreef:
Iemand nog een suggestie voor een mooi pak ofzo? :P


2 jaar lang als Wally van 'Where's Wally' gegaan, wellicht een suggestie.

Iemand verder nog suggesties voor een relatief goedkoop/origineel pak? Vind t altijd lastig om iets leuks te vinden...


Lapjesjas.... kost wat maar gaat jaren mee, dus soort investering voor jaren dingetje..

Hier seizoen al in volle gang. Sinds 7 januari elke vrijdag, zaterdag en soms zondag iets met de carnaval te doen... vrij vervelend, maar over 2 weken vorstenzitting.. altijd mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 21:36 
 



Goedheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 18:50 
 
Hardtraxxer



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 15:33 
 
Hardtraxxer

Deze moest dan gemaakt worden

[zippy]http://www4.zippyshare.com/v/eyFMIynR/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 18:09 
 

Oh god prachtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Fothermucker schreef:
Heeft iedereen dan alleen zo'n sjaal of wat?

Ik weet er ook niet alles van, maar je hebt ook zo'n jasje waarop je elk jaar dat je carnaval viert van die kikkerspelden op doet ofzo. Zijn vast wel Boschenaren hier die dat beter uit kunnen leggen :P Het is in ieder geval een heel ding dat Oeteldonk, ook met tradities enzo.

Maar goed ik wist dat dus vorig jaar ook niet en was toen ook gewoon verkleed en dat maakt dan echt niet zoveel uit, vooral in bepaalde straten van DB heb je wat meer toeristen waar bijna iedereen gewoon verkleed loopt.

Voor de geïnteresseerden:
Carnaval in Oeteldonk staat in het teken van Boer Knillis (van wie tijdens carnaval een metershoog beeld staat op de markt). Knillis is enerzijds de oprichter van Oeteldonk, maar het staat ook voor het boerse bestaan in Brabant. Daarom is de "traditionele" Oeteldonkse carnavalskleding een boerenkiel met eventueel een boerenpetje. In de maanden/weken voor carnaval kun je dan emblemen gaan verzamelen bij bijvoorbeeld je stamkroeg o.i.d., en je kunt overal in de stad talloze kikkers kopen om erop te naaien/spelen (vanwege het Oeteldonks moerasgebied).

De alternatieve versie is een colbert waar je al je emblemen op naait. Dit is er in de jaren ingeslopen maar heeft niets te maken met de oorsprong van Oeteldonks carnaval... Ik denk zelf dat dit te maken heeft met de grote hoeveelheid "kouwe kak" in Den Bosch, waardoor de rijken zich wilden onderscheiden van het "volk" ;)

De driekleurige sjaal/handschoenen/make-up/assecoires zijn van hetzelfde belang als in alle andere carnavalsplekken.

Groeten uit Oeteldonk
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar ik vandaan kom wordt gvd geen carnaval gevierd (1 dorp verderop al weer wel :lol: )

Wordt toch wel tijd om vrienden op te trommelen om naar 't zuiden te gaan :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier in het oosten kan het ook prima, in Oldenzaal wordt het bijvoorbeeld groots aangepakt. En verder is er ook lokaal wel een flinke aanloop naar het carnavalsweekend, al ben ik daar zelf niet zo van, op af en toe een opkomst van een hoogheid na. Het weekend zelf en de zondag ervoor (dan is er al zo'n mega tentfeest) vind ik daarentegen altijd donders mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Hier in het oosten kan het ook prima


Ja ik kom zelf ook uit het Oosten, ga waarschijnlijk 1 dag bij m'n vriendin in Haaksbergen vieren om haar blij te maken, en verder zie ik wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aha, nou ja anders moet je eens naar carnaval Albergen gaan, dat is dat tentfeest de zondag voor het weekend zelf :beer: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 16:03 
 
Artiest

Uit verveling een snelle bootleg gemaakt :whistle:

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Avondploeg - Hey Jack (pis jij eens lekker in mijn bek)
[zippy]http://www58.zippyshare.com/v/vlwaEKos/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 19:23 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Waar ik vandaan kom wordt gvd geen carnaval gevierd


boks. hier is dat van de duivel
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 20:15 
 

Oké de kogel is door de kerk, ik ga dit jaar als Freek Vonk, avontuurierspakje aan en een knuffelhaai met z'n mond aan m'n arm bevestigd. Verder nog veel opblaasbare haaien kopen en die dan overal opblazen yolo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 21:29 
 
Hardtraxxer

JA DIEREN! KIJK DAAAR OH OH
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Oké de kogel is door de kerk, ik ga dit jaar als Freek Vonk, avontuurierspakje aan en een knuffelhaai met z'n mond aan m'n arm bevestigd. Verder nog veel opblaasbare haaien kopen en die dan overal opblazen yolo.


Je bent inderdaad verplicht om dan de hele dag de lucky tv stem te gebruiken he.

Denk dat de freek vonks/patricia paay's wel veel te zien zullen zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 18:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ketaeend schreef:
Rickzel schreef:
Waar ik vandaan kom wordt gvd geen carnaval gevierd


boks. hier is dat van de duivel

Hier ook, daarom zoek ik het zelf maar op. Wel gewijzigde plannen trouwens, ipv hele weekend Den Bosch doen we vr + za Den Bosch en zondag Eindhoven. En maandag als ik nog geld en energie heb weer DB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 22:44 
 

Rickzel schreef:
stefaneke schreef:
Oké de kogel is door de kerk, ik ga dit jaar als Freek Vonk, avontuurierspakje aan en een knuffelhaai met z'n mond aan m'n arm bevestigd. Verder nog veel opblaasbare haaien kopen en die dan overal opblazen yolo.


Je bent inderdaad verplicht om dan de hele dag de lucky tv stem te gebruiken he.


Ik ben ook nog eens 4 dagen zo ongeveer de hele dag DJ met een microfoon binnen handbereik xd.



Over 2 weken mogen we weer :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben voorzitter van de plaatselijke carnavalsvereniging, carnaval vier ik in Oldenzaal (Twente).
Ook doen we hier altijd mee met de plaatselijke optocht, deze wordt live uitgezonden op RTV-Oost. Op de carnavalswagen hebben we altijd bijpassende hardstyle, gaat prima samen!!

Hier een filmpje van RTV-Oost van de optocht en hoe dat er met hardstyle aan toe gaat:

https://www.facebook.com/HaHaHardstyle/ ... 562606990/

We hadden toen Wilde Westen als thema, dan is de bijpassende hardstyle snel gekozen :clap: :clap:

Kan niet wachten tot carnaval, pfff... dit jaar hebben we Sprookjesbos als thema. Ik heb al Wake Up (Somewhere over the rainbow past perfect naar mijn mening als je allemaal als elfje verkleed gaat) en Red Riding Hood van Da Tweekaz.

Heeft iemand andere suggesties die passen :) :) ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Francesco Zeta - Fairyland
Noisecontrollers - Fairytale
Coone ft. Chris Madin - Our Fairytale
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Francesco Zeta - Fairyland


Thanks, is een bijzonder brute plaat maar denk niet dat de toeschouwers weten dat wat ze horen fairyland heet :P

Laat ik het anders zeggen, de mensen aan de kant die niks met hardstyle hebben moeten de link snappen. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 18:37 
 
Hardtraxxer

yannickvk schreef:
pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic