Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Basshunterzz schreef:
Paultheone schreef:
Ik kijk wel al echt een aantal weken heel erg uit naar carnaval. Helaas zal ik geen carnaval vieren als de echte brabo's met die optochten en karren. Heb wel een maat die sinds 2 weken in Tilburg woont, dus daar ga ik sowieso 2 dagen heen. Daarnaast nog zaterdag karnaval festival, en dan zeer waarschijnlijk breda in. Ik hoop vrijdag, zaterdag, zondag en maandag carnaval te kunnen vieren, maar heb maandag wel gewoon afstudeerstage.

Kleding ben ik ook niet heel erg uitgebreid mee. Ik heb gewoon zo'n bloemetjespak en nog en hippie outfit. Ben nu nog aan het kijken voor iets leuks, maar ik denk dat ik het bij die 2 blijf houden.


Breda op zaterdagavond, ik raad je aan om daar weg te blijven. Heel Rotterdam besluit dan naar Breda te trekken om carnaval te vieren, oftewel een ouderwets potje te knokken. Het is dan ook immens druk, niet te doen.


Hebben nu besloten vrijdag naar Breda te gaan, zaterdag na karnaval festival zal of Tilburg, of gewoon naar huis gaan worden. Hoop wel dat vrijdag Breda een stuk gezellig is dan zaterdag. Aan de andere kant, ik heb het sowieso wel heel snel naar m'n zin dus ik maak me niet zo'n zorgen :thumbsup:

er schijnt tegenover karnaval festival een after te zijn met o.a. d-fence en delete. nu ga ik jammer genoeg met een bus, maar als je op eigen vervoer gaat misschien ook een leuk idee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

debaron schreef:
er schijnt tegenover karnaval festival een after te zijn met o.a. d-fence en delete. nu ga ik jammer genoeg met een bus, maar als je op eigen vervoer gaat misschien ook een leuk idee!


Thanks voor de tip, maar daar gaan we sowieso niet heen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 09:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

LEkker carnaval vieren met d-fence en delete muziek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Remi schreef:
Och ja, aan die lui ook een enorme hekel, ja. Je plukt ze er elke carnaval weer uit.

En de toeristen van boven de rivieren die wel gewoon komen om gezellig bier te drinken en kut te roepen? Voor ons is het gewoon niet eerlijk dat we hier geboren zijn :$

Overigens heb ik zelf in de 4 jaar dat ik naar Den Bosch ga met carnaval echt nog nooit vechten gezien, maar heb ook het gevoel dat het daar een stuk gemoedelijker is dan bijv. Eindhoven of Breda (correct me if i'm wrong).

Dit jaar wordt het overigens waarschijnlijk ook een dagje Tilburg erbij, ben benieuwd hoe het daar is :)

Als je een beetje mee gaat in de flow en je gewoon gedraagt is dat natuurlijk geen enkel probleem ;-)
Eindhoven is volgens mij juist wel altijd gemoedelijk, omdat dat een stuk verder van de Randstad af ligt. Breda is, zeker op zaterdag van wat ik altijd hoor, wel vaak hommeles vanwege 'toeristen' ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Pommer schreef:

Fucking nice deze :worship: Hoop deze en Vreet Spirit toch wel een paar keer te horen.

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME


Mooi!

Helaas weinig carnaval voor mij. Boekingen afhandelen, maandag backstage meehelpen bij het Stuiterbal en dinsdags gewoon tentamen xd

Ik heb net wat gepost in Karnaval Festival topic, richting jou ook. Ging over de stemcontest van Karnaval. Volgens mij is dat niet helemaal netjes gelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 10:20 
 
Hardtraxxer

Wat vinden jullie tot nu toe de beste carnavalskraker van dit jaar? Ik zelf vind Mosterd na de Maaltijd - Hé Jacqueline heel gaaf.


Waar ik me wel enorm aan erger, is dat er tegewoordig in bijna elke nummer een stukje "stampen/hakkuh/beuken/hardstylekick" moet zitten. Een hele slechte ontwikkeling wat mij betreft
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 13:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sinds afgelopen maandag al hondsberoerd. Mezelf al een aantal dagen vol aan het stouwen met gezond eten en vitamines, dus hoop voor zaterdag wel een eind opgeknapt te zijn :cry: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 13:45 
 
Hardtraxx Elite

RomanAnthony schreef:
Sinds afgelopen maandag al hondsberoerd. Mezelf al een aantal dagen vol aan het stouwen met gezond eten en vitamines, dus hoop voor zaterdag wel een eind opgeknapt te zijn :cry: .


Bij ons in de vriendengroep hebben er ook al een hoop een griepje te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
Wat vinden jullie tot nu toe de beste carnavalskraker van dit jaar? Ik zelf vind Mosterd na de Maaltijd - Hé Jacqueline heel gaaf.


Waar ik me wel enorm aan erger, is dat er tegewoordig in bijna elke nummer een stukje "stampen/hakkuh/beuken/hardstylekick" moet zitten. Een hele slechte ontwikkeling wat mij betreft



Je moet de documentaire van hoempapa tot hardstyle eens kijken. Omroep brabant heeft er al 4 avfleveringen op staan en wordt toch wel ingegaan op heel die muziek ontwikkeling daarin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Wat is op tijd? Ik heb namelijk geen idee of er overdag iets te doen is. Wij waren eigenlijk van plan alleen de avond te gaan.

Ik bedenk me ineens dat met vorige jaren zo was dat je op tijd in de kroeg moest zijn, want anders stond je buiten in de rij wat echt heel kut is. Ik denk dat je dat bedoeld toch? Ik ben alleen echt even kwijt hoe laat dat was dat de kroegen helemaal vol gingen lopen.


Meestal is het vaak al vanaf een uur of 3/4 al redelijk druk, dan gaan namelijk de studenten al op pad. Maar ik doel inderdaad meer op het punt dat je op een gegeven moment nergens meer binnen kunt. Dus best handig om rond 8 uur al in de stad te zijn, dan heb je nog kans om ergens binnen te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:

Je moet de documentaire van hoempapa tot hardstyle eens kijken. Omroep brabant heeft er al 4 avfleveringen op staan en wordt toch wel ingegaan op heel die muziek ontwikkeling daarin.


geef link pls
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 17:28 
 
Hardtraxxer

https://youtube.com/watch?v=rEvcWDe_Vug
Deel 1
Andere delen staan op hetzelfde kanaal

Moet alleen 3e deel nog kijken, maar vind het niet zo spannend allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 21:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Paultheone schreef:
Wat is op tijd? Ik heb namelijk geen idee of er overdag iets te doen is. Wij waren eigenlijk van plan alleen de avond te gaan.

Ik bedenk me ineens dat met vorige jaren zo was dat je op tijd in de kroeg moest zijn, want anders stond je buiten in de rij wat echt heel kut is. Ik denk dat je dat bedoeld toch? Ik ben alleen echt even kwijt hoe laat dat was dat de kroegen helemaal vol gingen lopen.


Meestal is het vaak al vanaf een uur of 3/4 al redelijk druk, dan gaan namelijk de studenten al op pad. Maar ik doel inderdaad meer op het punt dat je op een gegeven moment nergens meer binnen kunt. Dus best handig om rond 8 uur al in de stad te zijn, dan heb je nog kans om ergens binnen te komen.

Ik sta gewoon netjes 11:11 voor de deur hoor :beer:

Nee zo erg is het ook weer niet, loop meestal rond een uur of 1 wel weer in de stad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 10:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
LEkker carnaval vieren met d-fence en delete muziek :lol:


Ik heb eigenlijk nooit echt carnaval gevierd in een kroeg oid. Altijd hardstyle evenementen afgegaan met een feestruck :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond zijn we los! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Je moet de documentaire van hoempapa tot hardstyle eens kijken. Omroep brabant heeft er al 4 avfleveringen op staan en wordt toch wel ingegaan op heel die muziek ontwikkeling daarin.

Dit zal natuurlijk louter informatief gemaakt zijn maar de zin wordt hier ook alleen maar groter door, zeg. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 10:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
TiMOTHYb schreef:
LEkker carnaval vieren met d-fence en delete muziek :lol:


Ik heb eigenlijk nooit echt carnaval gevierd in een kroeg oid. Altijd hardstyle evenementen afgegaan met een feestruck :P.

Hahah ja ok, maar je hebt hardstyle caranval en d-fence en delete.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 12:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk wisselende plannen bij ons. Het eerste idee was om naar Venlo te gaan, vervolgens werd het Maastricht (op zondag) en het wordt waarschijnlijk Kuuk (dinsdag) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dinsdag ook Kuukse kroegentocht hier. Zaterdag om 10:30 uur 's ochtends barbecueën met z'n allen en daarna naar de Mertzitting in Gennep, 's avonds La Bamba in Boxmeer, zondag Gennepse optocht en daarna zien we wel waar we belanden, en maandag Ottersumse optocht en ook dan zien we wel waar we belanden. Zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De zin begint hier langzaam ook wel te komen.
Zaterdag een kijkje nemen op Karnaval Festival, 's avonds zelf draaien in Vaesrade.
Zondag zal waarschijnlijk beperkt blijven tot Elsloo en Beek, beetje optochten kijken en bier drinken.
Voor maandag en dinsdag geldt hetzelfde, hopelijk de kracht er nog voor dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 17:20 
 
Hardtraxx Elite

Vrijdag misschien een kijkje nemen bij Friends in Sint Anthonis.
Zaterdag ook naar Karnaval Festival, bus gaat al om 10 uur dus dat wordt vroeg aan de bak.
Zondag optochten in Vortum-mullem en Sambeek meedoen, 'savonds denk ik Boxmeer of in ons dorpje blijven.
Maandag om 8 uur beginnen bij de Metworst rennen, 'smiddags Vierlingsbeekse optocht meedoen, 'savonds nog niets op de planning maar dat zal vast goed komen.
Dinsdag afsluiten in Kuuk bij de kroegentocht, voorheen altijd meegedaan aan de optocht in Haps omdat ik kroegentochten haat, maar goed. Veul bekende gaan ook, dus ook maar een kijkje nemen dan.
Woensdag herringschelle? Onee toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 18:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Donderdag (vandaag) commissieavond en prinsenfeest
Morgen nooit te vruug in Valkenswaard
Zaterdag lampegat, optocht jureren en opstap
Zondag vanaf 8.30 receptie prins, optocht prinsenwagenbegeleiden en opstap
Maandag kroegentocht
Dinsdag Optocht Budel jureren, uitkleden prins en sleutel teruggave
Woensdag commissie alles afbreken, haring happen
Donderdag commissieavond..


Worden ontiegelijk mooie dagen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 20:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Donderdag (vandaag) commissieavond en prinsenfeest
Morgen nooit te vruug in Valkenswaard
Zaterdag lampegat, optocht jureren en opstap
Zondag vanaf 8.30 receptie prins, optocht prinsenwagenbegeleiden en opstap
Maandag kroegentocht
Dinsdag Optocht Budel jureren, uitkleden prins en sleutel teruggave
Woensdag commissie alles afbreken, haring happen
Donderdag commissieavond..


Worden ontiegelijk mooie dagen!


Twee jaar geleden voor het eerst naar de Kuukse Kroegentocht geweest. Nadat het evenement was afgelopen nog opzoek gegaan naar een plek met gezelligheid/mensen. Wij de schouwburg in, bleek het de officiele sleuteloverdracht te zijn xd Bijzonder om dat als buitenstaander eens mee te maken. Die hoofden van alle serieuze mensen spraken ook boekdelen toen wij ons tussen het publiek mengde :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leeft iedereen nog?
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic