Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt ook zeker, maar dat doen Barca en Real toch jaarlijks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Klopt ook zeker, maar dat doen Barca en Real toch jaarlijks?

Ja maar die hebben ook (deels) geld door hun successen, niet gekregen van een oliesjeik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Klopt ook zeker, maar dat doen Barca en Real toch jaarlijks?

Ja maar die hebben ook (deels) geld door hun successen, niet gekregen van een oliesjeik.


Klopt. Achja, het gaat erom dat ik het PSG wel gun. Maar doe mij maar het liefst een keer een stunt zoals Benfica of Dortmund. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 13:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik gun het PSG omdat ze momenteel aantrekkelijk voetbal spelen. Heeft niks met 'fan zijn van' te maken. Wat dat betreft ben ik niet echt ergens fan van. Als Barca of Bayern aantrekkelijk speelt is het een genot om naar te kijken en gun ik ze het van harte, dat is dan gewoon meer dan verdiend. Echter vind ik het spel van Real vaak niet om aan te zien, terwijl ze eigenlijk nooit verliezen, vrijwel altijd in- of tegen blessuretijd aan een punt of de overwinning veiligstellen en bijzonder vaak een steuntje in de rug krijgen van het falende arbitrage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 13:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daarom Bayern kampioen. Geweldige club, mooi stadion en gezellige fans. En dan heb ik weer een rede om in het voorjaar naar het zuiden van Duitsland te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie van jullie heeft dat quasi grappige nico dijkshoorn achtige fragment nog meegemaakt dan, dat die pipo met die bril even grappig probeerde te doen met momentjes uit de wedstrijd?

Bijna nog meer cringey dan Waterreus die een kwartier uit z'n nek staat te lullen elke keer als hij in beeld is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 14:10 
 
Hardtraxxer

je bedoeld die guy die een verhaal vertelde dat de scheidsrechter mee aan het voetballen was en alles fout deed?

Want dat was heel droevig idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Makreel schreef:
je bedoeld die guy die een verhaal vertelde dat de scheidsrechter mee aan het voetballen was en alles fout deed?


Ja wtf was dat dan :lol: zit toch niemand op te wachten op die ongein. Ik vond het echt tenenkrommend :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 14:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vind eigenlijk alles wel cringeworthy qua Nederlandse analytici op VI na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik vind eigenlijk alles wel cringeworthy qua Nederlandse analytici op VI na.


RT, hier kunnen we het eens wél over eens zijn vrind >.< :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha dat is Diederik Smit, werkt onder andere voor De Speld. Heb dat item van gisteren niet gezien maar zag hem dinsdag na de pot ook iets 'leuks' proberen te doen maar hij sloeg een beetje de plank mis. Berichten van de Speld daarentegen zijn vaak wel erg grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kon er wel om lachen. Maarja, wie ben ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 14:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MelvinFR
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
MelvinFR


Da hej goed gelezen mien jung.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Berichten van de Speld daarentegen zijn vaak wel erg grappig.


1 van de weinige dingen op Facebook waar ik soms nog erg om moet lachen. De Speld is briljant inderdaad. Misschien moet ie beetje warm worden dan, better luck next time :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dinsdag de vergelijking Rutten / Cavani was ook zwaar niet grappig, en gister was niets beter. Gewoon niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Dinsdag de vergelijking Rutten / Cavani was ook zwaar niet grappig, en gister was niets beter. Gewoon niet doen.


Helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 18:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Weer zo'n kansloos verzinsel van Veronica, maar heb me nog meer (eigenlijk elke keer) weer lopen ergeren aan de commentator. Zijn ratelen allemaal aan 1 stuk door maar iets zinniigs komt er niet uit. En dan brengen ze hun mening alsof het een feit is, terwijl ik als kijker het totaal niet eens ben met zijn mening, hou hem dan gewoon voor je gvd. En niet te vergeten de 100 keer per wedstrijd dat ze gewoon spelers door elkaar halen of relevante gebeurtenissen compleet over het hoofd zien.

Oke om het positief af te sluiten: de wedstrijden zelf zijn wel fantastisch, wat een niveau :worship: De eredivisie gaat wat dat betreft helemaal nergens over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat er ook gewoon een gevoel bij veel mensen zat dat ze het Barça ook wel gunden om zo af te gaan ivm zogenaamde arrogantie van ze. Maar ja wat wil je met de succesvolste club van de afgelopen 10/11 jaar met 4 keer winst in de Champions League.

Nu moet ik zeggen dat ik het geweldig vond hoe PSG Barça echt compleet en finaal naar de klote hielp in die wedstrijd, ze werden imo bestreden waarmee zij de afgelopen 10 jaar zo succesvol waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Bijna nog meer cringey dan Waterreus die een kwartier uit z'n nek staat te lullen elke keer als hij in beeld is.

Ik vond de uitspraak van Pierre v. Hooijdonk een paar maanden geleden nóg meer cringey dan alle uitspraken van Waterreus bij elkaar. En dan zegt een hoop. "Giroud met zijn zwakke linkerbeen" terwijl die gast gvd stijf links is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Rickzel schreef:
Bijna nog meer cringey dan Waterreus die een kwartier uit z'n nek staat te lullen elke keer als hij in beeld is.

Ik vond de uitspraak van Pierre v. Hooijdonk een paar maanden geleden nóg meer cringey dan alle uitspraken van Waterreus bij elkaar. En dan zegt een hoop. "Giroud met zijn zwakke linkerbeen" terwijl die gast gvd stijf links is :lol:


Hahaha genant, wat dat betreft is VI echt een verademing, die dat soort uitspraken gewoon keihard belachelijk maken, mijn wekelijkse dosis Gijpie doet veel goed!

Wat vinden jullie van Sierd de Vos eigenlijk? Ik kan niet naar die idioot luisteren. Als ik gvd wil weten waar je lekker uit eten kan in Barcelona dan google ik dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 12:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Om Sierd kan ik nog wel lachen. Oké hij brengt totaal onbenullige bijzaken, maar vaak wel met een humoristisch randje. En hij weet in ieder geval waar ie het over heeft i.t.t. al die anderen die maar een uur in het wilde weg lullen. Z'n kijk op het voetbal zelf en de gebeurtenissen in het veld zijn overigens net zo slecht als bij de rest, maar daarin zijn volgens mij geen uitzonderingen.

Oja en koekoek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja ik trek die man heel slecht :lol: vind het ook niet grappig ofzo. Authentiek is ie zeker, maar ik vind hem maar irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 12:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sierd blijft wel grappig inderdaad, die deed ook niet zijn best om grappig te zijn, die was gewoon zichzelf.

Tripje naar München aan het plannen om Champions League wedstrijd bij te wonen als ze deze wedstrijd en de volgende winnen, vast wel.

3e keer Bayern (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 23:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een pot :drool:
Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic