Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 00:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Wat een ongelofelijk schandalig optreden van de scheidsrechter met deze trieste penalty's. Suarez en Neymar zijn echt een schande voor de sport zijn met hun gedrag. Hadden allang een rode kaart moeten krijgen.

Desalniettemin een enorm triest optreden van PSG door dit alsnog weg te geven.

100% mee eens. Vooral het stukje over Neymar en Suarez, wat heb ik me daar kapot aan lopen ergeren. En uiteindelijk loont het ook nog, dat is nog het ergste.

Maar goed, buiten dat hebben we een legendarische wedstrijd gezien.

Dortmund ook lekker gespeeld trouwens (beetje half zitten kijken op de ipad), als er nou 1 club is die ik het gun dit jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die eerste was ook echt ongelukkig van die verdediger.. Daarna had Neymar rood moeten krijgen en dan dat theater van Neymar en Suarez idd, bizar dat die scheids de tweede dan nog geeft. Wel ongelooflijk wat voor wedstrijd dit is geworden, binnen 8 minuten er nog ff 3 inschieten.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja het simuleren, zuigen, uitdagen enz enz is heel erg onsportief en daar ben ik het ook echt wel met jullie eens. Maar wij in Nederland hebben niet zo'n winnaarsmentaliteit dat we dit soort gedrag in ons hoofd halen. Als wij in Nederland 25 % van dat kleine beetje winnaarsmentaliteit zouden hebben, kom je ook in grote wedstrijden veel verder.

Nogmaals het is idd zeer onsportief en niet netjes, maar ik begrijp wel hoe dat werkt. En ja de scheidsrechter heeft de stempel wel gedrukt op deze pot. Overigens was de arbitrage bij Arsenal - Bayern ook niet zo best xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 00:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Liever niet winnen dan zo winnen. Zou me kapot schamen. En je kan je winnaarsmentaliteit ook op andere manieren tonen, door hard te werken, alles te geven, elkaar op de flikker te geven en vol de duels in te gaan. Dit is gewoon matennaaien van beschamend niveau 90 minuten lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Liever niet winnen dan zo winnen. Zou me kapot schamen. En je kan je winnaarsmentaliteit ook op andere manieren tonen, door hard te werken, alles te geven, elkaar op de flikker te geven en vol de duels in te gaan. Dit is gewoon matennaaien van beschamend niveau 90 minuten lang.


Spijker op de kop dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja het is gewoon typisch Zuid-Europees/Amerikaans om zo te spelen, je kunt er van vinden wat je wilt, maar ik vind het ergens wel mooi. Het gebeurt sowieso ook in de Spaanse competitie best vaak, niet alleen met Barcelona, zowat elke Spaanse ploeg heeft dat. Ook als wespen de scheids belagen hoort daarbij. Nogmaals je kunt er van vinden wat je wilt en ergens is het ook gewoon maten naaien, maar ik vind het ergens wel mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best leuk wedstrijdje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens los van het feit van het onsportieve gedrag, wat vinden jullie van de (in mijn ogen) laffe instelling waarmee PSG de hele wedstrijd gespeeld heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Liever niet winnen dan zo winnen. Zou me kapot schamen. En je kan je winnaarsmentaliteit ook op andere manieren tonen, door hard te werken, alles te geven, elkaar op de flikker te geven en vol de duels in te gaan. Dit is gewoon matennaaien van beschamend niveau 90 minuten lang.


PSG zou zich ook kapot moeten schamen, hadden voor rust al 3/4-0 achter kunnen staan, en dan was er nog geen scheidsrechterlijke dwaling aan bod geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 01:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Je ziet mij toch ook niks positiefs zeggen over PSG :P Die moeten zich idd ook schamen, maar dat staat los van het punt dat ik aanhaal.

Overigens weet ik niet of ze bewust zo in de verdediging gingen, het loopt ook gewoon vaak zo in een wedstrijd. Helemaal tegen een ploeg als Barca dat ook nog eens thuis speelt en na 1 minuut op voorsprong komt. Dan laat je jezelf onbewust ook meer terugdringen. En het is nou ook niet zo dat Barca enorm veel of goeie kansen gecreëerd heeft. Het waren allemaal toevalsballen of dode spelmomenten/penalty's.

Blijft wel een raar fenomeen dat je vooral mentaal in eigen huis zoveel sterker bent dan uit. Dat verschil was in dit geval wel enorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee klopt, ik citeerde jou dan wel, maar stond eigenlijk lost van hetgeen jij aanhaalde idd :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 01:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is echt de grootste schande die ik ooit in het voetbal heb meegemaakt. Nogmaals: twee onterechte penalty's, Neymar, Suarez en Pique die een rode kaart verdienen en PSG had ook nog een penalty moeten krijgen. Wat een toeval dat het weer in het voordeel van de club Barcelona is. Je verwacht het niet.

Het ergste is inderdaad dat het gedrag van o.a. Suarez en Neymar iedere keer weer wordt beloond. Schwalbes, natrappen, wegwerpgebaren en altijd zuigen op de scheidsrechter. Ik vraag me oprecht af waarom mensen supporter kunnen zijn van dit team met deze spelers.

Wat zou ik graag spelers als Roy Keane, Materazzi en Jaap Stam tegen Suarez en Neymar zien spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 09:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Liever niet winnen dan zo winnen. Zou me kapot schamen. En je kan je winnaarsmentaliteit ook op andere manieren tonen, door hard te werken, alles te geven, elkaar op de flikker te geven en vol de duels in te gaan. Dit is gewoon matennaaien van beschamend niveau 90 minuten lang.

RadicelArmy schreef:
Dit is echt de grootste schande die ik ooit in het voetbal heb meegemaakt.


Ben het hier niet mee eens. Toevallig dat dit nu gebeurt in een omstreden wedstrijd waar iedereen met een vergrootglas naar kijkt. Maar dit provoceren en matennaaien gebeurt elke wedstrijd en wordt door alles en iedereen gedaan. Dat is gewoon min of meer het voetbal van vandaag de dag geworden.

Ook de scheidsrechter als schuldige aanwijzen gebeurt bijna elke wedstrijd. Die laatste was wellicht makkelijk gegeven, echter had Neymar in de eerste helft er wel een moeten hebben die niet gegeven werd. Daarbij was bij de tweede pingel de 4e man doorslaggevend, niet de scheidsrechter.

Dit had je van te voren kunnen voorspellen. Ik heb het idee dat ook al als Barca 10-1 gewonnen had, er nog steeds gewezen wordt naar de scheids, het maken van schwalbes en het matennaaien. Geef dan gewoon toe dat dit een unieke prestatie is. Zes keer scoren tegen PSG wanneer het er op aankomt en tegen een team dat vanaf minuut 1 'ultra verdedigend' speelt.

Daarbij ligt het feit dat ze veel pingels krijgen aan het feit dat ze A aanvallend voetbal spelen en B continu rond en in de zestien spelen. Dit geldt net zo als voor een Bayern of Real.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Pommer schreef:
Liever niet winnen dan zo winnen. Zou me kapot schamen. En je kan je winnaarsmentaliteit ook op andere manieren tonen, door hard te werken, alles te geven, elkaar op de flikker te geven en vol de duels in te gaan. Dit is gewoon matennaaien van beschamend niveau 90 minuten lang.

RadicelArmy schreef:
Dit is echt de grootste schande die ik ooit in het voetbal heb meegemaakt.


Ben het hier niet mee eens. Toevallig dat dit nu gebeurt in een omstreden wedstrijd waar iedereen met een vergrootglas naar kijkt. Maar dit provoceren en matennaaien gebeurt elke wedstrijd en wordt door alles en iedereen gedaan. Dat is gewoon min of meer het voetbal van vandaag de dag geworden.

Ook de scheidsrechter als schuldige aanwijzen gebeurt bijna elke wedstrijd. Die laatste was wellicht makkelijk gegeven, echter had Neymar in de eerste helft er wel een moeten hebben die niet gegeven werd. Daarbij was bij de tweede pingel de 4e man doorslaggevend, niet de scheidsrechter.

Dit had je van te voren kunnen voorspellen. Het feit dat ze veel pingels krijgen ligt aan het feit dat ze A aanvallend voetbal spelen en B continu rond en in de zestien spelen.

Eensch :yes:

En had ik het toch bijna goed met mijn 2-1 voorspelling :lol:. Wel blij dat Barca door is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 10:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Pommer schreef:
Liever niet winnen dan zo winnen. Zou me kapot schamen. En je kan je winnaarsmentaliteit ook op andere manieren tonen, door hard te werken, alles te geven, elkaar op de flikker te geven en vol de duels in te gaan. Dit is gewoon matennaaien van beschamend niveau 90 minuten lang.

RadicelArmy schreef:
Dit is echt de grootste schande die ik ooit in het voetbal heb meegemaakt.


Ben het hier niet mee eens. Toevallig dat dit nu gebeurt in een omstreden wedstrijd waar iedereen met een vergrootglas naar kijkt. Maar dit provoceren en matennaaien gebeurt elke wedstrijd en wordt door alles en iedereen gedaan. Dat is gewoon min of meer het voetbal van vandaag de dag geworden.

Ook de scheidsrechter als schuldige aanwijzen gebeurt bijna elke wedstrijd. Die laatste was wellicht makkelijk gegeven, echter had Neymar in de eerste helft er wel een moeten hebben die niet gegeven werd. Daarbij was bij de tweede pingel de 4e man doorslaggevend, niet de scheidsrechter.

Dit had je van te voren kunnen voorspellen. Ik heb het idee dat ook al als Barca 10-1 gewonnen had, er nog steeds gewezen wordt naar de scheids, het maken van schwalbes en het matennaaien. Geef dan gewoon toe dat dit een unieke prestatie is. Zes keer scoren tegen PSG wanneer het er op aankomt en tegen een team dat vanaf minuut 1 'ultra verdedigend' speelt.

Daarbij ligt het feit dat ze veel pingels krijgen aan het feit dat ze A aanvallend voetbal spelen en B continu rond en in de zestien spelen. Dit geldt net zo als voor een Bayern of Real.


Het is toevallig nu deze wedstrijd omdat hij idd onder een vergrootglas ligt, maar ik erger me er elke wedstrijd aan. Wat je zegt het is normaal geworden, maar dat neemt niet weg dat ik me er kapot aan erger. Alleen bij Barca is het vaak wel overtreffende trap met Neymar, Suarez, Alba en Busquets. En het was nu ook gewoon 90 minuten lang duiken en janken, verschrikkelijk.

En natuurlijk is het een unieke prestatie, heb er ook van genoten. Heb er alleen dubbele gevoelens bij.

Vind het ook best bijzonder dat zoveel mensen dit aanstootgevende gedrag goedpraten tbh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 11:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

PSG speelde pauper, maar dat valt in het niks imo bij het schandalige gedrag van de spelers van Barca, kan me over meerdere wedstrijden ergeren aan die mieterige smerige mentaliteit van bijvoorbeeld een Alba, Suarez, Neymar, Mascherano en Busquets.

Barcelona speelde goed, veel beter dan PSG, maar op de basis dat dit andersom net zo was in Parijs was het imo terecht geweest voor PSG om door te gaan op basis van het spel dat gespeeld werd over de twee wedstrijden. De scheids heeft bij deze wedstrijd enorm gefaald, en zouden de enorme blunders zijn rechtgezet dan was PSG (verdiend) nipt doorgegaan.

Dat het in andere wedstrijden gebeurt moet geen excuus zijn. Oh ja hun doen het ook dus wij mogen het ook doen. Ipv daarvan zou de Uefa en de FIFA het juist harder moeten afstraffen. Videoscheidsrechters mogen bijv veel eerder komen. Dat excuus van hun doen het ook is iets voor kinderen die 6 zijn, niet voor professionals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap nooit echt waarom mensen hier altijd spreken van matennaaien en oncollegiaal gedraag. Al deze spelers en clubs zitten in de voetbalbranche maar daar is dan ook alles meteen mee gezegd.
Als bijv. Messi zijnde geef je maar om 2 dingen, Barca (je werkgever) en jezelf. Met die personen bij psg heb je toch geen drol te maken.

In de supermarktbranche ben je als medewerker van de Jumbo toch ook geen maat of collega van iemand die bij de Appie werkt. Sterker nog er heerst alleen maar rivaliteit onderling. Dit is bij voetbalclubs toch net zo.

Overal op de hele wereld in welke branche dan ook proberen mensen zich op een vieze smerige manier naar boven te werken ten koste van andere mensen, bedrijven, clubs etc. Zo zijn veel mensen nou eenmaal tegenwoordig.

Netjes is anders >.< maar dit is gewoon hoe het gaat in de wereld. Met laag en vies gedraag dan kom je ergens tegenwoordig, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan de andere kant heb ik er ergens ook wel respect voor dat Suarez met geel op zak nog een schwalbe maakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dat vooral Neymar en Suarez wel weer eens aangepakt mogen worden ja en Alba is ook zo'n bloedzuiger. Gelukkig heeft de beste speler aller tijden deze trekjes niet. Overigens waren de scheidsrechterlijke dwalingen/zuigend gedrag niet alleen aan Barça kant. Eerste helft zuivere pingel ontnomen voor Barça en de laatste minuten die veel te late sliding van Verratti op Ter Stegen.. Ook PSG die vanaf minuut 1 al tijdrekkend bezig is en eveneens alsmaar jankend om kaarten vragen. Als je dan vervolgens nog 6 doelpunten om je oren krijgt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 12:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Vind dat vooral Neymar en Suarez wel weer eens aangepakt mogen worden ja en Alba is ook zo'n bloedzuiger. Gelukkig heeft de beste speler aller tijden deze trekjes niet. Overigens waren de scheidsrechterlijke dwalingen/zuigend gedrag niet alleen aan Barça kant. Eerste helft zuivere pingel ontnomen voor Barça en de laatste minuten die veel te late sliding van Verratti op Ter Stegen.. Ook PSG die vanaf minuut 1 al tijdrekkend bezig is en eveneens alsmaar jankend om kaarten vragen. Als je dan vervolgens nog 6 doelpunten om je oren krijgt..


Ronaldinho/Pele is inderdaad de goedheid zelve.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelofelijk dat mensen dit gedrag van Barca en de scheids goedpraten. Een zwarte dag voor het voetbal.

Je zou maar supporter zijn van PSG stel ik me dan voor: 'Je reist die kant op met een 4-0 voorsprong in je hoofd. Door fouten van de scheidsrechters verlies je die wedstrijd. Niks anders. Je kunt nog zo laf spelen als PSG maar wat verwacht je dan? Barca moest het spel maken, en PSG hoopte op een counter wat ze prima deden. Erg triest, ik zou helemaal gek worden man. UEFA = en blijft MAFFIA.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
chas1n schreef:
Vind dat vooral Neymar en Suarez wel weer eens aangepakt mogen worden ja en Alba is ook zo'n bloedzuiger. Gelukkig heeft de beste speler aller tijden deze trekjes niet. Overigens waren de scheidsrechterlijke dwalingen/zuigend gedrag niet alleen aan Barça kant. Eerste helft zuivere pingel ontnomen voor Barça en de laatste minuten die veel te late sliding van Verratti op Ter Stegen.. Ook PSG die vanaf minuut 1 al tijdrekkend bezig is en eveneens alsmaar jankend om kaarten vragen. Als je dan vervolgens nog 6 doelpunten om je oren krijgt..


Ronaldinho/Pele is inderdaad de goedheid zelve.


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 14:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
UEFA = en blijft MAFFIA.'


Zoiets roepen is zo fking kansloos. Denk je nou echt dat de UEFA hier ook maar enige vorm van inspraak of macht over heeft?

Ja het arbitrale kwartet was niet ijzersterk, ja zij zijn hier voor aan te spreken en ja dit arbitrale kwartet valt onder de noemer 'UEFA'. Maar nee, de UEFA is echt niet pro-Barca ofzo. De momenten op het veld in die 90min met de besluiten van de scheidsrechter zorgen op dat moment ervoor dat Barca ten koste van PSG doorgaat. Het arbitrale kwartet is echt niet van te voren geïnstrueerd dat ze Barca 2 pingels moeten geven ofzo, kom op man :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 14:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Rowanyt1309 schreef:
UEFA = en blijft MAFFIA.'


Zoiets roepen is zo fking kansloos. Denk je nou echt dat de UEFA hier ook maar enige vorm van inspraak of macht over heeft?

Ja het arbitrale kwartet was niet ijzersterk, ja zij zijn hier voor aan te spreken en ja dit kwartet valt onder de noemer 'UEFA'. Maar nee, de UEFA is echt niet pro-Barca ofzo. De momenten op het veld in die 90min met de besluiten van de scheidsrechter zorgen op dat moment ervoor dat Barca ten koste van PSG doorgaat. Het arbitrale kwartet is echt niet van te voren geïnstrueerd dat ze Barca 2 pingels moeten geven ofzo, kom op man :lol: :lol:


Joh, dan val je door de mand, maar ze iets sneller geven dan normaal valt niet heel erg op. Geeft ze een excuus.
Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic